Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

СКУДО НЕ ЗАВОДИТСЯ, ПОМОГИТЕ!!
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Сб Окт 02, 2010 23:18    Заголовок сообщения: СКУДО НЕ ЗАВОДИТСЯ, ПОМОГИТЕ!! Ответить с цитатой

Здравствуйте уважаемые форумчане.
Такая проблема: вчера вечером залил остаток соляры из бочки в бак (20л). Соляра простояла там где то месяцев 8. Сегодня завел вроде все было ОК, но проехав километров 10 че то стало не то. Остановился, заглушил, попытался завести. Завелась плохо, начала троить. На ходу было более-мение. Но через 5 км заглохла и не заводится совсем
Sad . Слил соляру (на вид не очень хорошая -темная), поменял фильтр-не помогло. Пытается завестись но до конца не ухватывает. Что делать не знаю. Помогите советом пожалуйста.
PS. FIAT SCUDO 2.0 JTD 2001год.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Вс Окт 03, 2010 06:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Скоріш за все в солярі була вода, треба загнати на компутерну діагностику там подивляться і скажуть що сталося, самому можна перевірити скидання соляри в обратку по форсункам. Бак зняти, промити, трубки від баку промити, продути стисненим повітрям, соляру яку злили збовтайте, якщо матиме матовий колір (не прозора) то є паливно-водяна емульсія злийте її в банку 0,5л. коли емульсія відстоїться - водичка осяде на дно.
Проблеми можуть бутти по форсункам, клапану регулювання тиску в рейці, рідше насос.

_________________
Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Вс Окт 03, 2010 22:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сьогодні почав зі зняття датчика в паливній рейці. Отвору в ньму навіть не помітив Question Він був повністю забитий чамором у вигляді якогось піску.
Почистити вдалось тільки за допомогою шила та аерозольної промивки для карбюраторів. Крутнув стартером, соляра на датчик навіть не поступає Shocked . Зняв рейку. За допомогою газового різака прогрів краї та відкрутив гвинти-заглушки. Глянув в середину і побачив жах.
Там на стінках такий же чамур та пісок Shocked .За допомогою бензину все вимив. Прийшлось знімати форсунки. Зняв. Завтра планую знайти толкових дизилістів та промити форсунки.
Паливний насос поки що не чіпав. Маю надію шо не прийдеться, але щось підказує мені що таки прийдеться Sad .При прокручувані двигуна паливо він качає. Але заміряти тиск нема можливості.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Пн Окт 04, 2010 02:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я у себе на Добло заміряв тиск на виході з насосу таким чином: зняв трубку від насоса до рейки і на штуцер на насосі прикрутив трубку з манометром і почав крутити стартером, як за 200 зашкалило можна виключати - насос в нормі. Але у вашому випадку я насос все ж таки зняв би розібрав і почистив, якщо є лайно у рейці то і в насосі буде тим більш. Та і після вкладання бабла в ремонт форсунок завести мотор і відразу ж укантрапупіть форсунки лайном із насосу буде доволі таки образливо.
І знову таки НАГОЛОШУЮ на знятті бака, його промивці і промивці трубопроводів.

_________________
Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Пн Окт 04, 2010 07:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Бак почистив, соляру злив- мутна та темна. За насос згоден. Але сам з ГРМ ще справу не мав. Розібрати та почистити насос думаю зможу, якщо потім не потрібно його регулювати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Пн Окт 04, 2010 08:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Такий вид насосів не регулюється, на насосі обов"язкова заміна рем.комплекту, а за ГРМ найдете в будь-якій пристойній книжці по цьому мотору, як правило без проблем.
_________________
Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
bogdan68
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 56
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 30.09.2008
Сообщения: 1762
Откуда: Украина,Каховка

Авто: FIAT Scudo 2005,2.0

СообщениеДобавлено: Пн Окт 04, 2010 12:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

scudoman,сочувствую,попал.Расскажешь дальше что и как,пускай люди которые только купили дизель читали и так не делали.Удачи.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Пн Окт 04, 2010 20:03    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сьогодні був на дизельсервісі з форсунками. Майстер спочатку вислухав історію моєї проблеми, потім взяв форсунки підключив на стенді і.... тут я зрозумів що попадаю на гарненьку суму, але все по порядку. Після запуску апарату лише одна форсунка щось там спробувала подавати паливо Sad три інші були зовсім мертві Crying or Very sad . З тої що трохи працювала було багато скидання соляри. Три форсунки заклинуло зовсім. Розібравши одну форсунку майстер сказав однозначно - паливна емульсія. Але можна відремонтувати так - як нові форсунки коштують близько 3 тис грн за штуку. Ремонт 4-х форсунок складає 4600 грн Crying or Very sad
І це ще не все. Сказав що однозначно потрібно зняти насос та привести на чистку та заміну ремкомплекту. А це ще від 500 до 2500 грн в залежності від його стану. От і виходить така сумна та досить не дешева картинка Crying or Very sad.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Пн Окт 04, 2010 22:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В принципі що і варто було очікувати, б/у форсунки будуть коштувати десь приблизно по 120у.о. за шт., але треба пошукати + перевірка їх (бажано зробити) десь від 80грн., з приводу насосу - тяжко сказати однозначно, а іще ж клапан регулювання тиску в рейці новий десь приблизно від 1500 до 2000грн..
У солярі міститься оксид сірки який входячи в сполуку із водою утворює сірчану кислоту і вона роз"їдає залізні частини насоса інколи до такого стану що насос ремонтувати не рентабельно, притому буквально за одну ніч, я бачив такі екземпляри на власні очі. Все залежить від того скільки сірки та води в солярі, згідно ГОСТ сірки має бути не більше 0,002% .

_________________
Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Пн Окт 11, 2010 22:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

У п"ятницю зробили кап. ремонт форсунок та насосу.
З паливного насосу залишився лише корпус. Всі його внутрощі повністю
замінено, так як вал почорнів а на плунжерах була стружка Sad
Повністю ремонт паливної обійшовся 6700 грн Shocked
На вихідних все склав. завелась практично відразу, тільки трохи потроїло доки не вийшло все повітря з системи. Усе було б добре якби не нова проблема. Три натискані на газ з"являється якесь виття Evil or Very Mad
Прислухався, вияснити звідки виє не зміг. Взяв статоскоп та вислухав що то більш за все виє помпа. Чесно кажучи мене це починає дратувати Twisted Evil Можливо при зняті ремня ГРМ та його надіванні щось перекосилось? Ремінь не перетягував. Перевіряв послаблюючи то натягуючи його. Виття залишається. Якщо прийдеться замінити помпу то це ще 400-500 грн. Ремонт продовжується.....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
vrediha
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.10.2010
Сообщения: 67
Откуда: ЗНАМЕНКА

Авто: FIAT ULYSSE 2.0S

СообщениеДобавлено: Вт Окт 12, 2010 09:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А где делал топливную апаратуру?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Чт Окт 14, 2010 00:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Паливну робив в Кіровограді на Московській. Кажуть найкраща майстерня. Побачу...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Чт Окт 14, 2010 00:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Що міняли у форсунках?
_________________
Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Чт Окт 14, 2010 08:30    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В форсунках міняли голки та ще щось. Розпилювачі нормальні.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
scudoman
Amico


Amico

Возраст: 48
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 20.05.2009
Сообщения: 28
Откуда: Кировоградская обл

Авто: fiat scudo

СообщениеДобавлено: Вс Окт 17, 2010 00:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сьогодні зранку поставив нову помпу та замінив ремень ГРМ. Складностей ніяких не було.
Але коли завів двигун з"явилась нова проблема Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Почав чомусь злазити ремінь ГРМ тільки но заводиться двигун.
Передивився та перепровірив усі гвинти. Нічого підозрілого не знайшов.
Замінив стару помпу. Недопомогло. Замінив старий ремінь. Злазить Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Зупинився на варіанті нова помпа старий ремінь. Двигун заводиться ремінь не злазе. Так поки що й залишив. В чому річ навіть не здогадуюсь. Запитував в мотористів- нічого конкретного не знають. Мабуть так і буду їздити. Реміть пройшов 30 тис. Але саме гірше те що виття залишилося. Це була не помпа Sad
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу