Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Чистка топливной системы
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Все про дизель
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 05, 2010 06:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

jack74 писал(а):
Шановний, ніколи не кажи "ніколи" - знаєш таке? Якщо ти чогось не бачив, то це не значить, що такого не існує. І чому я щось маю шукати саме у Сієри? Wink Почитай Букварі і трішки стримайся з визначеннями "дурні". Пошукай елементарно в інтернеті "подкачивающий насос низкого давления" і ознайомся. Я ж не сказав, що всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. Це рідкість, але існує. І взагалі, не про це ж мова, а тобі, я бачу, дуже хочеться поспорити...
Цитата:
ПННД - питающий насос низкого давления (feedpump). На рядных ТНВД установлен снаружи, исполнение, как правило, поршневого типа. Приводится в действие от кулачкового вала ТНВД. В распределительных насосах устанавливается внутри ТНВД. Работает только при вращении коленчатого вала двигателя. Закачивает топливо из бака в ТНВД и создает в нем избыточное давление, которое, однако, недостаточно для впрыска топлива в цилиндры, поскольку составляет не более 6-8 кг/см2.


З приводу дурних я геть не помилився, лукас не є рядним насосом тому що він роторний, найдіть цитату у ваших букварях про те що "всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. З внутрішнім - це рідкість, але існує." НЕ ІСНУЄ! І НАВІТЬ НЕ ШУКАЙТЕ!
Ось вам фотки підкачуючого насосу Лукаса, я десь 1,5року назад скидав їх на форум сітроєна в тему з приводу насосу лукас.
Насос лукас без внутрішнього підкачуючого насосу я ще не бачив ніколи і не читав про такі в літературі.



Ексцентрикова шайба та лопатки ПННТ.jpg
 Описание:
 Размер:  24.03 KB
 Просмотрено:  299 раз(а)

Ексцентрикова шайба та лопатки ПННТ.jpg



Місце установки ПННТ.jpg
 Описание:
 Размер:  24.74 KB
 Просмотрено:  337 раз(а)

Місце установки ПННТ.jpg



Кришка ПННТ.jpg
 Описание:
 Размер:  29.8 KB
 Просмотрено:  338 раз(а)

Кришка ПННТ.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 05, 2010 07:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

jack74 писал(а):
Зелений писал(а):
Шаноні панове прошу прочитати уважно...
Зелений писал(а):

... поставте насос на стенд і зніміть кришку поршня випередження з боку пружини і покрутіть насос на будь-яких обертах і ваш насос навіть не закачає соляру в "корпус", так же само буде і з сальником на приводному валу, от коли ви це зробите тоді відпишитеся про "ИЗБЫТОЧНОЕ ДАВЛЕНИЕ".

за вашими розкладами повинна побігти соляра, але ви закатайте рукава і станьте до стенду, подивіться, а потім можна буде про щось балакати.
я руками навіть крутив і соляра пирскала Smile я тільки не розімію, навіщо знімати "кришку поршня випередження з боку пружини" щоб побачити чи є в насосі солярка? Wink Вона дуже гарно вибігає зі штуцера "обратки" Smile

Для того щогб переконатися що в насосі "имеет место бить избиточноє давлениє во всьом корпусє".
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 05, 2010 07:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):

А дайте будь ласка відповідь. Що буде коли зняти кришку поршня випередження на працюючому ТНВД? Думаю не повна дурня. Very Happy

Читайте у моєму повідомленні вище про канал до впускного штуцера, а краще станьте до стенду і подивіться самі як соляра перестане засосуватися, а потім напишите про ізб. давлєніє во всьом корпусє.
Топлівщики віртуальні.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
jack74
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 49
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.08.2006
Сообщения: 1656
Откуда: Україна, м. Луцьк

Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 05, 2010 13:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Шановний, я дивлюсь це ТИ вирішив за будь-що довести всьому світу, що кращого "топлівщика" від тебе немає? Wink

По-перше, читай уважніше та не перекручуй чужих речень
Я писав
jack74 писал(а):
... Я ж не сказав, що всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. Це рідкість, але існує...
, а ти вже
Зелений писал(а):
...найдіть цитату у ваших букварях про те що "всі Лукаси - з зовнішнім ПННТ. З внутрішнім - це рідкість, але існує." НЕ ІСНУЄ! І НАВІТЬ НЕ ШУКАЙТЕ!


По-друге...
Я вже давно не займався "брудною роботою", вже призабув назви конкретних насосів і помилився на рахунок Лукаса, так, признаю (я просто потім вже не хотів виправляти свій текст, бо це нечесно виглядало б). Ти може хочеш довести мені, що не існує ТНВД БЕЗ ВНУТРІШНЬОГО ПІДКАЧУЮЧОГО? Wink Рядного чи роторного - це не важливо! Може це був ZEXEL, може DENSO... вже не згадаю, фоток на той час ще теж не було чим робити Smile А рити інтернет, щоб довести щось тобі за будь-яку ціну не збираюсь. Топікстартер в нас зовсім інші речі запитував.
Ми й так перевели розмову в зовсім інший бік.

Ти замість того, щоб підскакувати на табуретці та викладати фотки (може ти думаєш, що я Лукаса всередині не бачив? Wink ), котрі абсолютно не мають ніякого відношення до даної теми підняв би краще очі на заголовок та згадав би цю саму тему даної гілки.

Щодо конкретно того моменту, то там пішла мова за присутність внутрішнього тиску в ТНВД, а ти вчепився до одного слова (назви фірми ТНВД) і намагаєшся невідомо що довести. Хай це не Лукас, хай інший - це абсолютно не міняє суті мого повідомлення. Якщо ти ту суть тоді не розгледів, я тобі зараз спрощу те речення, та викину складні слова:
jack74 писал(а):
...ТНВД... що має в собі внутрішній Підкачуючий Насос Низького Тиску (ПННТ, то шо ПННД Wink ), коли ти покрутиш ... вал, ... при умові наявності соляри на вході ... він ... закачає її собі всередину і попре з штуцера "обратки". Звичайно, це не 2 чи 3 атмосфери, але все ж "надлишковий тиск".
А от ТНВД, який не має внутрішнього підкачуючого насосу низького тиску .... - так, не закачує сам. Але це зовсім не міняє ситуації - йому "надлишковий тиск" створює зовнішній ПННТ.

Розумієш, ЩО я хотів сказати? Мова йшла не про конкретизацію насоса! Мова йшла про те, що всередині ТНВД тиск вищий, ніж зовні!

І по-третє
Зелений писал(а):
...
Топлівщики віртуальні.
"дурня"... "топлівщики віртуальні"... В тебе велике бажання додати собі значимості такими виразами? Чи в тебе є сумніви, щодо чиєїсь компетенції чи реальності? Тримай свої емоції при собі. Маєш думку по конкретному питанню - висловлюй, а закінчуються аргументи - мовчи, тебе ніхто не запитує ставити комусь діагнози чи робити висновки про IQ.
_________________
"Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 05, 2010 18:02    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Зелений
Цитата:
Читайте у моєму повідомленні вище про канал до впускного штуцера, а краще станьте до стенду і подивіться самі як соляра перестане засосуватися, а потім напишите про ізб. давлєніє во всьом корпусє.
Топлівщики віртуальні.


Читаю внимательно Ваши посты.
И всё больше убеждаюсь что по сути у Вас одна отговорка (станьте возле стенда и посмотрите)
Стенда в наличии нет. Но для такой проверки достаточно токарного станка.(имеется)
Со временим будут выложены фото. И всё станет на свои места.
ТОПЛИВЩИКИ ХОТЬ И ВЕРТУАЛЬНЫЕ, но насос можем проверить на коленке.
(не путать с регулировкой)


Very Happy

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 06, 2010 07:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

jack74 писал(а):

Я вже давно не займався "брудною роботою", вже призабув назви конкретних насосів і помилився на рахунок Лукаса, так, признаю (я просто потім вже не хотів виправляти свій текст, бо це нечесно виглядало б). Ти може хочеш довести мені, що не існує ТНВД БЕЗ ВНУТРІШНЬОГО ПІДКАЧУЮЧОГО?


Якщо ви не займаєтеся "брудною роботою" і маєте таку слабку пам"ять то вам варто було би краще просто виправити свій текст, аніж мені тикати вам під ніс своїми фотками, щоб ви тепер давали задній ход.
Доводити вам що ви можете помиляєтеся в простих речах вже ніякого бажання не маю - набридло проводити лікбез, а решта тексту взагалі ігнор.

P.S. Зексель конструктивно нічим не відрізняється від Денсо, тому що обидва зроблені по ліцензії Бош.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Зелений
Италофан


Италофан

Возраст: 52
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 06.05.2010
Сообщения: 135
Откуда: Обухів

Авто: Lancia Prisma 1,9ТД; FIAT Doblo 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 06, 2010 07:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):

Читаю внимательно Ваши посты.
И всё больше убеждаюсь что по сути у Вас одна отговорка (станьте возле стенда и посмотрите)
Стенда в наличии нет. Но для такой проверки достаточно токарного станка.(имеется)
Со временим будут выложены фото. И всё станет на свои места.
ТОПЛИВЩИКИ ХОТЬ И ВЕРТУАЛЬНЫЕ, но насос можем проверить на коленке.
(не путать с регулировкой)Very Happy


Набагато більше конструктиву ніж у jack74.
Це не отговорка, це реальна можливість для вас довести самому собі що в корпусі насосу не скрізь є надлишковий тиск, а також і є зони де існує розрідження (вже перевірено на практиці) і звідки може підсосувати повітря. Я проти токарного станка нічого не маю.
До речі у Києві, на "Медапаратурі", насоси крутять саме на токарному станку.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
jack74
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 49
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.08.2006
Сообщения: 1656
Откуда: Україна, м. Луцьк

Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 08, 2010 16:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Зелений писал(а):
Якщо ви не займаєтеся "брудною роботою" і маєте таку слабку пам"ять то вам варто було би краще просто виправити свій текст, аніж мені тикати вам під ніс своїми фотками, щоб ви тепер давали задній ход.
Доводити вам що ви можете помиляєтеся в простих речах вже ніякого бажання не маю - набридло проводити лікбез, а решта тексту взагалі ігнор.

P.S. Зексель конструктивно нічим не відрізняється від Денсо, тому що обидва зроблені по ліцензії Бош.
По-перше, ніхто не казав, що вони відрізняються, а тим більше й не запитував чи відрізняються між собою Денсо Бош чи Зексель. Не потрібно знову лити флуд і відводити мову в інший бік.
По-друге, я щось не розімію про який "задній хід" йде мова? Не видавай бажане за дійсне.
По-третє, в яких це "простих речах" я помиляюсь? У назві фірми? Це звичайна обмовка. Постав замість Лукас слово Бош і зміст речення від цього не зміниться. Але я бачу ти не хочеш розуміти суті сказаного, ти й далі продовжуєш товкти воду в ступі, небажаючи признати, що всередині ТНВД підвищений тиск присутній.
По-четверте, яка в мене пам'ять - не тобі ставити діагнози, я вже це казав. І під носом своїм я тебе з твоїми фотками навіть близько не бачив.

P.S. І якщо ти вже так часто на все "ІГНОР" - просто не відповідай, ніхто нікого тут не заставляє читати.

_________________
"Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 08, 2010 17:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Гаразд голіварити.

ПС. при проблемі ущільнення привідного валу паливного насосу повітря там смокчеться на УРА! і при простої стікає нафіг теж. Перевірено на тваринках.

Ходиться про БОШ ВЕ.

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей
Италофан


Италофан

Возраст: 57
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 02.01.2006
Сообщения: 392
Откуда: Kиев

Авто: FIAT Uno 1,4 TD под разборку

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 08, 2010 19:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В суботу зняв ремінь, від"єднав трос газу. Пошатав приводну шестерню, коромисло газу, люфтів -- не має. Сальнік приводного валу, на перший погляд, як новий. Зелений подивився, теж нічого підозрілого не найшов. Сьогодні зняв ТНВД з машини, повезу до Зеленого.
З приводною шестернею повозився довго, двома викрутками не вдалось стягнути з валу, зробив з"ємник, тільки так вдалось зняти з вала.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
jack74
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 49
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.08.2006
Сообщения: 1656
Откуда: Україна, м. Луцьк

Авто: Была Регата 1988 гв, 1,9DS

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 09, 2010 00:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Taras_Potatos писал(а):
...
ПС. при проблемі ущільнення привідного валу паливного насосу повітря там смокчеться на УРА! і при простої стікає нафіг теж. ... Ходиться про БОШ ВЕ.
Все вiрно, це сторона ДО пiдкачуючого насосу, проти цього нiхто не спорить Smile
_________________
"Правильно заданый вопрос - половина ответа!..."
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Андрей
Италофан


Италофан

Возраст: 57
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 02.01.2006
Сообщения: 392
Откуда: Kиев

Авто: FIAT Uno 1,4 TD под разборку

СообщениеДобавлено: Чт Дек 02, 2010 13:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

По темі топіку: Зняв кришечку ту що знизу, тримає пружину випередження вприску, та кришку з вісь"ю регулятора випередження. Все блищить як нове, перед промивкою не знімав, тому точно не знаю, чи промивкою це так вимило. Але знімав ці ж деталі ще на 3-х насосах, там скрізь був рижий наліт. Тепер маю інший ТНВД і поки немає змоги, в мороз, поставити його на машину, розберу старий та подивлюсь що з ним.
PS. Дякую Олексію (Зелений) за провірку на стенді великої кількості насосів, та консультації по ТНВД та дизелю в цілому. Drinks or Beer
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Пт Апр 01, 2011 13:02    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Хороший опис і по промивці і супутніх роботах.
http://dieselmaster.ucoz.ru/forum/7-24-1

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Urka
Оргкомитет клуба


Оргкомитет клуба

Возраст: 38
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 01.09.2009
Сообщения: 7321
Откуда: Киев, Куреневка-Виноградарь

Авто: Tipo =>FF2 + Uno turbo

СообщениеДобавлено: Вт Дек 06, 2011 09:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

итак:
купил винс. 1 литр - 75 грн
снял обратку и шланг подачи
в обратку запихнул фильтр( 2 грн 48 коп ашан)
завел
7-8 минут на холостых - 15 мин перерыв
6-7 минут на 1500 - 15 минут перерыв
5 минут на 2000-2200 - 20 минут перерыв
5 минут на 3000-3500 - 30 минут перерыв

остатки в банке - на холостых - максимум - на холостых - максимум (повторил раз 15)

итог:
меньше шумит - не знаю, нужно клапана регульнуть
больше тяга - ну так что б ваще то нет, но возможно, а может и эффект плацебо
меньше дымность - не знаю, нужно бежать сзади за машиной Smile
фильтр стал сероватым, местами черным - значит все таки какая то грязь была, получается что не зря делал.

советы - делать ТОЛЬКО на открытом воздухе, вонь из выхлопной и дым валит просто капец, глаза режет. делать все в перчатках, жидкость очень ядовитая, кожа не скажет вам спасибо. правда и дырки в коже тоже не будет, но зачем портить здоровье.

_________________
fiat 124-->fiat tipo--> ford focus II + uno turbo
я пью только 2 вида пива: Хугарден и бесплатное©
СТО автохакер ищет механика(Киев)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alex 1.9D
Италофан


Италофан

Возраст: 54
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 14.10.2011
Сообщения: 242
Откуда: Киев

Авто: FIAT SCUDO 1.9D

СообщениеДобавлено: Вт Дек 06, 2011 10:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Urka
А масло нужно менять после такой чистки или нет?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Все про дизель Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.
Страница 7 из 8

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу