Вот тебе и новая АКБ. Отдал по гарантии в сервис, посмотрим что скажут... Сейчас езжу на подменном, ошибка не появляется. Спасибо CreAtoR, помог разобраться откуда ноги у проблемы росли
сори,а куда смотеть что бы понять что акум дохлый? _________________ не надо "змінювати країну"
НАЧНИ МЕНЯТЬСЯ САМ
Rorik
на фотку на попередній сторінці
або мати при собі запасних батарейок декілька штук, щоб хоч одна з яких була точно справна _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Rorik
на фотку на попередній сторінці
або мати при собі запасних батарейок декілька штук, щоб хоч одна з яких була точно справна
Та фото я вижу,по какому измеренному данным прибором параметру он судит о неисправности батарейки? _________________ не надо "змінювати країну"
НАЧНИ МЕНЯТЬСЯ САМ
Rorik
по просадці напруги під навантаженням, та іншим подібним приколам _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Турецький з не дуже дорогих Yigit Aku. Але давайте не будемо поспішати ставити клеймо на марку, у всіх буває брак. Подивимось що скаже сервісний центр.
сори,а куда смотеть что бы понять что акум дохлый?
Я не очень в этом разбираюсь, но парень, который проверял, сказал что у нормальной АКБ показатель SOH должен быть от 80% и выше. 39% это уже труба. Плюс, полевые испытания показали, что со 100%-но хорошей АКБ ошибка не появляется.
А бывает АКБ стопроцентная всегда и в любую погоду? Идеальная постоит пару дней и присядет на неск. процентов, причем, в холод меньше. Вот тут и парадокс. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
По фотці на тесті АКБ видно що АКБ дуже потужний по написам на ньому(якщо у прилад вводили усе вірно).
Залишок що показав прилад свідчить про жахливе становіще АКБ.
Опір відповідає показнику холодної прокрутки,
опосередковано показує емність близько 25Аг.Запускати в таку погоду(біля 0) буде,але важкувато,можливо з помилками.Порада,зарядити(правильно зарядити) АКБ й перевірити показники.
Порада,зарядити(правильно зарядити) АКБ й перевірити показники.
Це, мабуть, і будуть робити на сервісі) Особисто я з ним нічого не робив за ці півроку. Як поставили, так і їздив. Не знаю, може у мене щось з генератором, що призвело до такої швидкої деградації АКБ... Подивимось що скаже сервісний центр.
Може,а що заважає перевірити?
Перевірка не є секретом, 13,8-14,1В. від завантаження для фіата.(незнаю чому на Фіатах запрограмоване швидке убивство АКБ),потрібно 14,5-14,7В. щоб АКБ довго служило.
Оце вже точно буде вбивство. Для яких АКБ потрібно аж 14,5...14,7- звичайних, чи кальцієвих? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
В магазинах повно, і наші, і імпОртні. Пару місяців тому взяв італійський СІКАР, там жодного слова про кальцій _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
В магазинах повно, і наші, і імпОртні. Пару місяців тому взяв італійський СІКАР, там жодного слова про кальцій
У тому році намагався знайти не кальцієві,на базарі дивилися як на дикуна,едине що знайшов-гібридний (Ca+ позначка) "Амега",На рахунок Sp(сюрмяний),років з 10 як уже ніхто не чув.
АКБ Sicar..."свинцовые пластины сделаны по кальциевой технологии"
https://aet.ua/car-batteries/sicar-230ah-1500a.html Це класифікація Ca+(гібридна технологія). На сурмі зараз тільки на оборонку виробляють,щоб не міняти кожних 3-4 роки.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме