Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Питання по переобладненню Jumpy III,повернення
На страницу 1, 2, 3  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
shvudkiy
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 26.05.2013
Сообщения: 203
Откуда: Киев

Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.

СообщениеДобавлено: Ср Сен 11, 2013 18:12    Заголовок сообщения: Питання по переобладненню Jumpy III,повернення Ответить с цитатой

І так знову всім день добрий. Сталася така ситуація на тому тижні вечером відписувався у своїй я темі , відправляю повідомлення а воно не відправляється я понатискав декілька разів кнопку відправити ура як би відправилось. Але поьів з цього розділу зникла моя тема, і в пошуку шукав і до модераторів писав (відповів доречі тільки один) як варіант думаю стався глюк, бо теми так і ніде немає(((
Ось пришлось знову створювати.

І так запрошую до розмову всіх користуаачів особливо тих які мені давали поради.
В тому повідомленню писав про закінчення укатування вібри й поклейки шумки. Вібри навіть хватило на потолок не сплошну а через 5-8 см між бобою різними шматками .

Все таки вирішили пероблювати в житомирі контора автолюкс. Зараз майже закінчують . Постійно стоїмо, бо косяки просакують то те забули то ще щось. Вікна вирізали по варворськи ,болгаркой і лобзіком , ні про які електроножницями й.нешлося, але кузов накривали, і фарбою місце різу закрашували . Залишився потолок і вікна. Детальніше все опишу і розпишу може когось зацікавить уже у вечері коли будуть проявлятися косяки.
Ще надіюсь що попередня тема може якось відновиться , хоча навряд. [/list]
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
yaryk1980
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 14.07.2013
Сообщения: 374
Откуда: Київ

Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.

СообщениеДобавлено: Ср Сен 11, 2013 22:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Скинь фото салона та авто, коли зробиш. Удачі.
_________________
drive2.ru
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
1ksa
Италофан


Италофан

Возраст: 51
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 01.06.2013
Сообщения: 314
Откуда: Украина

Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI

СообщениеДобавлено: Ср Сен 11, 2013 23:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

фото в студию!!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Alex777
Amico


Amico

Возраст: 46
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.01.2011
Сообщения: 43
Откуда: Ровно

Авто: Peugeot Expert 1.6HDI 2007

СообщениеДобавлено: Ср Сен 11, 2013 23:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Якщо Ви постійно наблюдали за роботою по перешиванню, то розкажіть докладніше яким чином заробляють ніші біля вікна пасажира позаду водія. Там стійки мають значні великі ніші по колу від вікна і не можу придумати як їх гарно заробити і чим!!!
_________________
Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shvudkiy
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 26.05.2013
Сообщения: 203
Откуда: Киев

Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.

СообщениеДобавлено: Ср Сен 11, 2013 23:49    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Alex777 як я зрозумів це ті ніши що між потолком кабіни і пространством будки? Ще з пасажирської частини туди рейка заходе ? Вірно зрозумів я? Вони вирішили це бонально взяли кусок матеріалу типу як для ізоляції але з фальгою, типу фальгірований-паралон , обтянули його матеріалом щой салон обтягували. І на клей туди присобачили. Наче так .

І так в 21, закінчил , поки туди сюди в 21-30виїхали з житомира і в 23 вже дома. Але так як сьогодні в 5 підьом був в 6 виїзд і з 8до 21-30 там весь час на ногах , то зараз дуже втомлений .
Завтра обіцяю опишу як все було, обовязково фото ну і те що дуже не сподобалось , ціни , і як можна з економити . Попереджую писати буду багато і з всіма дрібницями , так що розіб'ю , на етапи, тай в процессі виникнуть.питання.

Запитуйте може когось цікавить якась важлива дрібниця про яку я можу забути.


Хоч вже і дома але не можу сказати задоволений я чи не задоволений. Будуть фото , дуже габато фото ось буду дивитись на відгуки по ним.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
1ksa
Италофан


Италофан

Возраст: 51
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 01.06.2013
Сообщения: 314
Откуда: Украина

Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI

СообщениеДобавлено: Ср Сен 11, 2013 23:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

відпочивай - завтра буде видно.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
1ksa
Италофан


Италофан

Возраст: 51
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 01.06.2013
Сообщения: 314
Откуда: Украина

Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI

СообщениеДобавлено: Чт Сен 12, 2013 19:13    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

shvudkiy! ще спиш?давай вже фото.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shvudkiy
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 26.05.2013
Сообщения: 203
Откуда: Киев

Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.

СообщениеДобавлено: Сб Сен 14, 2013 22:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Вчор добрий. Вчора був трохи зайнятий то не було можливості
відписатися і пофоткать. Спочатку текс а фото трохи
згодом. 

І так середа 11 вересня, підьом о 5 ранку (а о першій ночі
тільки приїхав зі стадонуSmile ) О 6 Виїхали з Києва, трасса на
житомир просто сказка, 130км і ми в місті Житомирі) і тут
знадобився GPS, який повів нас коротшою , але не назвеш її
дорогою. Вул вокзальна яка проходить промзоною, краще
паралельно їй по місту.Контору знайти було не важко. В 7.40
були на місці. Ближще до 8-30 почали сходитись роботяги. В
основном пацани от 17-20 год. Згодом і головний приїхав,
Генадій. Загнали машину в бокс запитали скільки буде вікон і
на неї накинулися з болгаркой і лобзіком та все можливим
інструментом роботяги наче варвари на рим. )) (уловка в тому
що якщо ваа щось не буде задовольняти, уже і не відмовишься
процес пішов)  Пішли спочатку дивитись тканини для
салону, карт і потолку. Якість матеріалу бажала бути кращою
(на то він і бюджет варіант). варіантів я не скажу що уйма
десь 5 , темних тонів і 3 світних. І то було залишки яких би
не вистачило. Підібрали тканики (на фото потім покажу
зразки). Пішли сідухи дивитись, і тут почала відркиватись
картина нае*****а . Стояло всього три варіанта по три
сидіння; одні були на вигляд жахливі пластмаса по бокам
шаталась, механізми були роздовбанні.другі такі самі але
перетянуті чорною тканиною з псевдо кожаними вставками .
Власник дуже наполегливо хотів їх впарити , які він аргументи
не підносив і переобладнення буде не таке довге час з
економится перетягувати не потпібно буде, і я уступлю , і що
вони субер комфортабеліні від шарана. Відбувалося жорстке
впарювання, я на них дивлюся а вони реально жахливі, Та і
куди вони занабто темні як по відношенню до кольору машини
так і по відношенню тих матеріалів для салону що вибрали. До
нас ще підійшов сварщик, який міряв висоту тих сідлух що були
, щоб прикинути яку рамку варити.Поки хазяїн вийшов, Сварщик
каже "а від шарана він не показував"-- і пальцем показав в
кінець кімнати де стояв ще ряд накритих покривалом? " так же
скажав що ось ці і є від шарана. Сварщик заулибався з фразою
ну-ну . Ми почали ті роздивлятися, да дійсно вони були кращі
за попередні варіанти. Спинка нахилялась під більшим кутом, і
мала три положення а попередні тільки два. Були вони на
саласках і не такі розшатані. На одній невеликий поріз, так
стан на 3 /3+ коштували вони 340$ (обдиралово полнейше)

Тепре про скло, по словам його скло дуже важко дістати,бо
давно завоза небуло,а на задні дверці взагалі одне з
подігрівом(праве) а ліве без підігріва(( так як хотіли ми
назад щоб був підігрів пришлось хоть одне ставити, з планами
що в подальшому замінемо або наклеємо підігрів якщо таке
можливо. 

Тонування то приїжав лівий чувак і тонував 6 шт, 700грн

Провтикав я в києві купити нормальний акустичнтй провід для
задніх динаміків(які плануються згодом) то пришлось там на
місці рішать це питання, я думав що у них є хоть погожий
провід, а вони прокладають звичайний побутовий провід
сеченієм 0.5 мм.кв знаю що як мінімум 1,5 потрібно. Хоча
сильної акустики там не планується звичайні овали то думаю
0.5 витримая. струм до 8-10ампер повинний тримати.  На
підігрів по одидві сторони покладували таки же самий. Ця
складова обішлась в10$.

І так все обговорили робота пішла. Начитавшись рекомендацій
що все потрібно дивитись і контролювати то не спускали глаз з
них. Явжешь цього ніхто не любе, робочі постійно возмущались
не стойте на душой, то влансик " та шо вам зараз дивитесь як
зроблять тоді подивитесь не результат" (угу знаєм ми, згодом
як результат проявляться буде)

Врізка вікон - вирізали болгаркою а на закругленнях
електролобзіком. (два рази нагадали щоб місце різу фарбою
заделали)

Монтаж сідлух. Сварщик (самий старший член бригади мужик жа
40) зварив каркас з квадратного мет. профілю. Конструкція
кріпилася на 4 болти приварених до полу . (В контрукції б
можна було посередині додати ребра жорсткості, но ніхто лишнє
двіженіє не хоче робити)

Демонтаж канала проводки, продка на зад машини йде по правій
стороні а звертає переходе до лівого кута, таку якби нішу
також випилювали болгаркою, зняли гофру і жамотали провода
ізолентою. 

Обклейка тканиною внутрішної частини , почали з задніх дверей
, з розкройкою матеріалу вони певно не дружать то так багато
відходів що здавалося матеріал використовувся на 45-50%
віконні і картові проєми все це обрізалося і викидалося. (Їм
то що, за матеріал ми то заплатили) обізка проводилися
звичайним радянським паяльником , клеїлося все на клей SAR.
Якої якості ще не відомо, як тримать буде зато вонючий
страшне. 

Карти - вирузалися з двп, 4або 5 . шаблони бралися з тих
пошарпаних і порваних карт які ми привезли з собою, якщо не
захватили то навіть незнаю як вони виміряли.Карти кріпилися
не на пластмасові йолочки а на звичайні шурупи а на них
надівалися декоративні пластмасові сірі вставки. (Коли
приїхали в київ то виявили що на бокові дверці ці же
накладочки відсутні, жаль що не вчасно це виявили тепер їхать
треба в епіцентр та шукати)

Арки -облеювали сірим автомобільним ковроліном, ще не
годували що на арках шумка наклеяна, тіпа клей розплавить і
не буде триматись. Я взяв шматок шумки, намазав клей і
приклеїв матеріал,прошло години три нічого не розплавилось.Підлога - вирізали з ДСП 10 одним цілим щитом, правда пару раз.витягували і підрізали в деяких місцях, бо вирізали без шаблона. Поки все це робили пол який був обклеяний шумкою витовкли й пошарпали,ще й куча пилі й стружки було, декілька разів наголосили щоб хоть віником трохи вимели. (Мелоч але що не охайні то факт)Поверх дсп наклеїли такий же ковролін що й на арки.Потолок(стеля) по краям під залізним потолком закріпили платмасові кутки які добре гнулися і повторяли контур кузова. З двп,товщиною мабуть такою що й карти, робився потолок обклеявся світлою тканиною. Було зроблено два отвори для світильників. Потолок закладався на ті уголки і спереді й посередині там де арка клеявся на такий герметік щой вікна. З фразою що його потім зубами не відірвеш. Світильники монтувалися самі дешеві мебельні, 5-7см в діаметрі з галогеновими лампочками G4 20вт , які нагріваються несавомито, і це лишня добряча нагрузка на систему. Електрика у них не було то підключали до переднього плафона "методом втика" з третьої спроби підключили щоб світилося . І то як згодом зясувалося не вірно по коли в плафоні кноку ставишь в середнє положення щоб світилося коли відкриваєшь двері то передній плафон мигав с зеликою частотою а в третьом положенні то світились всі. Но сьогодні розібрався в плафоні і підключив вірно то тепер робе як треба. А задній плафон вони забули поставть там трохи треба підрізати потолок бо він так не влазе , то вони з фразою що він не влізе його і не підключили. Будем на днях виправляти цей косяк. І саме на задньому плафоні є гнізда два які в паралель лампочці то єсть спеціально для приеднання інших світильників.Ще про декілька косяків, коли здавали роботу виявилось що верхня рейка дверці була спереду не прикручена стали шукати того болта так і не знайшли, якись другий втулили. Потолок заді на герметик не садили то по центру гуляла фанера, він і не куди не дівся тримався але це лишній шум! А працівники вже всі переоділися додому йти а тут потолок треба доробити, ніхто не хотів братися поки між собою не відправили самого меншого, той пів часа возився, вирізав дві планки з дсп, облеїв іх тканиною, а хвилин 20 не міг прикрутити, чи метал там в ребрі був твердий чи заморізи по металу тупі, чи руки вже рвалися додому , насверливши дірок по 10на кожній планці поки ті 4 шурупи вкрутив. Наче все описав фото вже зробив. Як я розумію тут прикріпити не вдається, то зараз знайду сайт куди вигружу. П.С. може і багато написав або навпаки мало, надуюсь кумусь буде цікаво . якщо що То питайте . 
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
KoliaLutsk777
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 30.05.2010
Сообщения: 3110
Откуда: ЛУЦК

Авто: WV Golf 4, 74Kw 1.6

СообщениеДобавлено: Сб Сен 14, 2013 23:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я уявляю якщо б ти це все писав і в кінці пропало світло! Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
yaryk1980
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 14.07.2013
Сообщения: 374
Откуда: Київ

Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.

СообщениеДобавлено: Сб Сен 14, 2013 23:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Добре, що був присутнім при переобладнанні. Тепер знаєш всі нюанси.
_________________
drive2.ru
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shvudkiy
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 26.05.2013
Сообщения: 203
Откуда: Киев

Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.

СообщениеДобавлено: Сб Сен 14, 2013 23:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

KoliaLutsk777 писал(а):
Я уявляю якщо б ти це все писав і в кінці пропало світло! Smile


Да ти прав , це було б дуже печально. Але я все це писав коли їздив в метро на планшеті і зберігав через кожні 10хвилин. Вже навчений в таких сутаціях))


Так контролювали весь час. Але всерівно чось зараз пневма перестала працювати, вони тільки відключали кнопки управляння але все назад підключили. Раніше може тільки не працювала в автоматичному режимі а зараз і ручне не працЮє . Нажимаєшь утримуєшь один раз пискне і все не працює. Кнопка включення.також працює точніше її індикація . А той одиничний звук іде від лівоку угла де знаходиться чорний блочок . Мабуть то і є блок управляння пневмою. Але коли ми укатували шумку то старались його не чіпати.коли прикручивали карту ми цього моменту не бачили. Може там шось відключими. Тепер потрібно з пневмою розбиратися.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Витоалий
Amico


Amico

Возраст: 36
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 25.06.2013
Сообщения: 7
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2006

СообщениеДобавлено: Вс Сен 15, 2013 10:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

М-да... судячи з вищенаписаного машинку там не переробили а "зліпили" шоб була схожа на пасажира... печалька

я свого скудика переобладнував у Бердичеві, також навідувався до хлопців під час роботи, заглядав, але серйлзних зауважень до їх роботи в мене не має. Хоч вони за раз в одному ангарі до 8 чи 10 машин робили, при тому різних. Вікна вирізали теж болгаркою і лобзиком, але скло зразу ставили тоноване готове, сидіння теж вони самі робили з нуля, тобто каркас, паралон і обшивка це все лежало окремо а в кінці отримали непогані сидіння.

Але є два мінуси
1. Сидіння стоять трошки високо і, хоч спинка і регулюється, занадто нахилені вперед, тобто саме сидіння стоїть рівно.
2. Задній ряд не складається як я того просив, вони просто кліпають стандортно для всіх: рама, прикручена до підлоги і сидіння приварені до неї, хоча всіх без винятку сидіннях спинка регулюється
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
yaryk1980
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 14.07.2013
Сообщения: 374
Откуда: Київ

Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.

СообщениеДобавлено: Вс Сен 15, 2013 12:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

При мені в Бердичеві одночасно переобладнували 30 машин. Серйозних нарікань до роботи майстрів не було. Все робили під моїм контролем та не обіжались, що хтось спостерігає за їх роботою. Звичайно, можна було б краще, але я задоволений. Та й по бюджету вклався.
_________________
drive2.ru
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
1ksa
Италофан


Италофан

Возраст: 51
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 01.06.2013
Сообщения: 314
Откуда: Украина

Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI

СообщениеДобавлено: Вс Сен 15, 2013 20:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

розкажи як підключав плафон у салоні - в мене теж мерехтів Smile - я його нафіг відключив - тепер їзжу без світла в салоні.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shvudkiy
Италофан


Италофан

Возраст: 32
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 26.05.2013
Сообщения: 203
Откуда: Киев

Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.

СообщениеДобавлено: Пн Сен 16, 2013 15:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Підключив так якщо дивитись на клему то там 4 гнізда і всього 3 провода, провід 1, провід2, пусте гніздо, провід 4 зелений наче товстіший ніж ті . то я підключив до останнього 4 і до першого ... а (вони не вірно підключили до 1 і 2 )..


І так добрався я до фото , спочатку виложу переробленого а наступні шумоізоляція .






















Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2, 3  След.
Страница 1 из 3

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу