Джуе всім дякую хто долучився до обговорення моєї проблеми, особливо дякую за пораду Corleone.
Дійсно, стан фільтру був жахливий! Таке враження, що його з заводу не міняли.
Зняв фільтр і дути почало сильно і теплим. Раніше тільки на 4 швидкості грівся, зараз на 2 забагато дує
Одже однозначно, проблема була банальною, у фільтрі
Привіт. В мене подібна ситуація. В авто холодно. Проїдеш 15км починає чусуть теплим дути. Але і стрілка нагріву мотору піднімається дуже довго. Практично проїхавши 50км і стрілка до середини не дойде. В чому може бути проблема? Так як зараз -18. І загрітися взагалі не реально... _________________ Говори що думаєш, думай що говориш....
У меня та же фигня. Если ехать на малых оборотах на 5 передаче то мотор недогревает. А если по пробкам 1-2-3 передача, то мотор прогревается до нужной температуры.
Выход - намордник.
Дайте двигуну попрацювати декілька секунд на холостому ході, а потім можна спокійно їхати
Моторне мастило працює найбільш ефективно тільки після досягнення робочої температури – близько 80 градусів.
Проблема у тому, що водій ніяк не може взнати температуру мастила, а температура охолоджувальної рідини не є в цьому випадку показною. У той час як індикатор температури рідини показує деяку температуру, мастило може бути ще абсолютно холодним. Для прогрівання мастила до 80 градусів потрібно проїхати майже 20 км. На автомобілях з теплообмінником масло-вода (наприклад, сучасні дизельні двигуни з прямим впорскуванням) мастило прогрівається швидше, на старих автомобілях з великою кількістю мастила у піддоні (наприклад, Alfa, Porsche, старі дизельні двигуни) мастило взагалі рідко досягає робочої температури. При цьому абсолютно все одно, чи ввімкнена пічка у салоні чи ні – німецький журнал autobild.de провів експеримент і не зміг встановити яку-небудь різницю
То як же потрібно прогрівати двигун взимку?Autoexpert.in.ua рекомендує: заводимо двигун, чекаємо декілька секунд (за цей час можна пристібнути пасок безпеки) і можна їхати, уникаючи повного газування. Переключайтеся на наступну передачу раніше – на 2000 – 2500 об/хв. - якось так)
_________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
Дайте двигуну попрацювати декілька секунд на холостому ході, а потім можна спокійно їхати
Моторне мастило працює найбільш ефективно тільки після досягнення робочої температури – близько 80 градусів.
Проблема у тому, що водій ніяк не може взнати температуру мастила, а температура охолоджувальної рідини не є в цьому випадку показною. У той час як індикатор температури рідини показує деяку температуру, мастило може бути ще абсолютно холодним. Для прогрівання мастила до 80 градусів потрібно проїхати майже 20 км. На автомобілях з теплообмінником масло-вода (наприклад, сучасні дизельні двигуни з прямим впорскуванням) мастило прогрівається швидше, на старих автомобілях з великою кількістю мастила у піддоні (наприклад, Alfa, Porsche, старі дизельні двигуни) мастило взагалі рідко досягає робочої температури. При цьому абсолютно все одно, чи ввімкнена пічка у салоні чи ні – німецький журнал autobild.de провів експеримент і не зміг встановити яку-небудь різницю
То як же потрібно прогрівати двигун взимку?Autoexpert.in.ua рекомендує: заводимо двигун, чекаємо декілька секунд (за цей час можна пристібнути пасок безпеки) і можна їхати, уникаючи повного газування. Переключайтеся на наступну передачу раніше – на 2000 – 2500 об/хв. - якось так)
Автодилери аплодують стоячи. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
дизель
по утрам за бортом -16... зябко)))
...
грею по 2-5 мин, остальное - бесполезняк. (актуально для карбюраторных старых авто, где от прогрева всей конструкции зависит стабильность работы -правильно в статье написано)
стрелка начинает отлипать от нуля когда прокачусь -2..3км.
по таким холодам горячего воздуха из печки дождатсья нереально, на 1/3 всего диапазона зависает (долгие пробеги со скоростями 80-100км/ч).
Резюме: или @морду@ (радиатор) закрывать картонкой или не париться и зачёркивать числа в календаре .
Такие дела)
Кстати, езжу без салонного фильтра с открытой дырой, примите во внимание (не купил исчо), в соседней ветке писал.
Всем Удач!!!
Утром -21.
Оставляю на ночь на нейтралке.
Завожу с пол оборота и иду в дом пить кофе.
30 мин торохтит, выхожу дует тёплым воздухом. Кулиса туго, но начинает переключать передачи. Проезжаю 1-2 км и глушу машину на 3-5 мин. После этого завожу и Передачи включаются как летом.
Но!!! При быстрой езде передачи опять деревенеют. Включаются, но туго. Так и езжу. Скорее бы среда ...
Если намордник с переди и утеплить ДВС,прогревается максимально быстро(как для дизеля),при -20 при полном отборе тепла на рабочую(90°) выходит через 20км.пути(80км\ч),по городу на втором положение от рабочей не перемещается,на 3м может в пробке немножко сдвигается,если машина прогрета 2го достаточно.
кароче я так понял без утепления морды не обойтись.
термостат рабочий 200%
машина догревает на трассе 60, по городу 70, стоя в боксе 90-95 _________________ Она не любила оральный секс, но каждый раз молча проглатывала обиду... , Порядочные девушки знают что "невротик" пишется слитно, Я не езжу на Селении 216.000 из них 200.000 на газу - что не так?
Часовой пояс: GMT + 3 На страницу Пред.1, 2, 3След.
Страница 2 из 3
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме