Стопісят тисчь.
Якщо робити самотужки то:
Можна обійтись просто заміною підшипника і чекати поки доносяться інші комплектуючі сцеп.
(Свій час та праця цеж дарма.)
А ремонт на СТО (доведеться оплачувати.) варто міняти комплектом з надією що знов відпрацює 150.
Ну а точну причину свисту та тертя покаже "вскритіє"
(я так гадаю) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Якшо самотужки чи з помічником, і весь комплект, треба мати палець-направляйку для фрикціонного диска, інакше можна буде возитись довго. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Користуючись нагодою: Дивитися уважно на зчеплення. Бо новий підшипник старої корзини не переходить. Подивитися на стан масла в КПП. Бо якщо мутне - щось зношується в самій КПП. У мене почалось з шуму підшипника - вчасно не глянув - закінчилось заміною самої КПП вкупі зі зчепленням (на 160000 км до речі
).
Та нема такого точного ресурсу- 150 т.км! Я бачив комплект зчеплення Сієни , мертвий через +/- 30 т.к., бо водій мав звичку тримати ногу на педалі, як на совкоавто. На моїй на 130 т.к. зрізало краї діафрагми, а сам ш/п прекрасно себе почував. Корзини теж всякі бувають.
Даному випадку стан масла в КПП ніяк не впливає на писк при тиску на педаль ногою, інакше писку був би завжди. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
"стан масла в КПП ніяк не впливає на писк" - згоден, не впливає. Але оцінити стан КПП напряму - дозволяє. Бо майстер, що ревізував КПП, отриману з розбору так сказав: Непрозоре масло КПП, темні (майже чорні) внутрішні поверхні КПП - то результат економії на тих машинах, що користують дешевші масла, куплені будь-де в Україні. Або результат викрошування зубців шестерен. Або зносу підшипників КПП. Буксирування Фіатом взагалі заборонив. І тільки розкривши Б/У КПП, що прислали мені з розбору, він показав дійсно прозоре масло (справжнє ЕВРО) і дійсно чисту КПП. Це як рекомендація. Скупий платить двічі...
1- ...майстер, що ревізував КПП, отриману з розбору так сказав: Непрозоре масло КПП...(с) а відомий пробіг цим маслом, яким саме, щоб робити такі висновки?
В Україні 17 років купую масло в Італавто- Селенія і т.п, і чогось нема проблем! То розмова про місце чи бренд?
2-...Буксирування Фіатом взагалі заборонив...(с)- причина, будь-яким і будь чого, навіть Запорожця???
3- ...розкривши Б/У КПП, що прислали мені з розбору, він показав дійсно прозоре масло (справжнє ЕВРО) і дійсно чисту КПП...(с)- знов ні про що, бо нема даних ні про що. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Стопісят тисчь.
Якщо робити самотужки то:
Можна обійтись просто заміною підшипника і чекати поки доносяться інші комплектуючі сцеп.
(Свій час та праця цеж дарма.)
А ремонт на СТО (доведеться оплачувати.) варто міняти комплектом з надією що знов відпрацює 150.
Ну а точну причину свисту та тертя покаже "вскритіє"
(я так гадаю)
Ремонт на СТО - це зовсім не дешево виходить сьогодні.
А коли нема досвіду і помічника, одному дуже важко буде, і при цьому досвід теж потрібен. Ну і яма нормальна, як мінімум. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вибачаюсь. Поясніть на рахунок мастила.
Яке воно повинно бути? Коли відпрацювало термін закладений виробником.(маю на увазі любі агрегати де застосовується.) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Яке? Темне. І це залежить від масла, пробігу, стану КПП. Шось ні разу не бачив масла в КПП після пробігу в штатні 60 т.к. чистого і прозорого, як сльоза. Чисте і прозоре, хоче чи не хоче, а мусить темніти, бо воно вимиває продукти роботи пар тертя при нагріванні. Нормальне масло буде темним, але не гудроном.
Думаєте, в авто з АКПП масло не темніє? А там воно крутіше звичайного. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
А коли нема досвіду і помічника, одному дуже важко буде, і при цьому досвід теж потрібен. Ну і яма нормальна, як мінімум.
Якщо немає досвіду, може вийти набагато дорожче ніж на сто поміняти _________________ с ув. Александр
Крылья задние, передние, спойлер из стеклопластика на Типо
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=29900&start=0
Мой тел. ( О68 )2О5-3О-5О с 10 до 20
А в кого він був з "народження" той досвід.
Головне бажання та увага. Тим паче зараз інформації море.
Александр Васильевич
Отож бо.
Мастило це "росходнік" ну як туалетний папір.
Воно повинно працювати. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме