Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Fiat Punto
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT-клуб Черкаси
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Вт Апр 04, 2023 21:33    Заголовок сообщения: Fiat Punto Ответить с цитатой

Привіт всім. В мене Fiat Punto evo multijet 1.3, почала довго зводиться, питання скільки ом повинно бути на свічках розжарювання ? Я вимірів на всіх 0,6 ома.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alex-lv
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 29
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.09.2009
Сообщения: 1306
Откуда: Львів

Авто: продано

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 07:00    Заголовок сообщения: Re: Fiat Punto Ответить с цитатой

ryab21 писал(а):
Я вимірів на всіх 0,6 ома.

Good
Дивись тиск палива в рампі при прокрутці стартером..

_________________
0б77бб9119
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17264
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 08:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

0,6 ома разом з опором дротів щупів тестера?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 12:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так, один щуп тестера я ставив на контакт свічки а другий на клему акумулятора на плюс.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 12:12    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Тиск в рампі коли начинаю крутити 30000 паскаль.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17264
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 12:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ryab21 писал(а):
Так, один щуп тестера я ставив на контакт свічки а другий на клему акумулятора на плюс.

Некоректне вимірювання.
+12 від АКБ спочатку йде в БУ, через ключ/ключі керування свічками, звідти на свічку/свічки, залежно від того, як організоване живлення- одним чи чотирма дротами.
Свічка, її спіраль, вмикається між масою/-12 вольт та + 12 вольт через БУ. Ви міряли опір не свічки, а чогось іншого

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
alex-lv
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 29
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.09.2009
Сообщения: 1306
Откуда: Львів

Авто: продано

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 13:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ryab21 писал(а):
Тиск 30000 паскаль.

Мабуть помилка кПа 1бар=100000па. В тебе мало для запуску.
ПНВТ повинен створювати мінімальний тиск в рампі на рівні 170-200 бар на холостому ході. Що б завести потрібно біля 20000кПа.

_________________
0б77бб9119
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 19:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так я невірно написав коли начинаю крутити двигун тиск зростає від 0-30000 кПа
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 19:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Свічка в мене підключена одним дротом я міряв як через акумулятор так и через масу в обох випадках кожна свічка мала 0,6 ома.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17264
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 19:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Інші при цьому відмикали геть? І ще раз- спіраль свічки сидить між корпусом та контактом зверху. Отут і требі міряти. Потім відкинути опір дротів.
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Ср Апр 05, 2023 21:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так всі свічки я відключив та міряв між корпусом та контактом свічки. Потім мені посовітували що потрібно мріяти між свічкою та плюсовою клемою акумулятора, покази однакові.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17264
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Чт Апр 06, 2023 09:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Опір кожної свічки 0,4 ома, дроти від них йдуть до електронного блока керування А104, хоч вбийте, а не розумію, як опір свічка/+АКБ може бути 0,6 ома! І ще раз- який опір дротів тестера? Невже 0,2 ома?
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Чт Апр 06, 2023 11:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Звідки я знаю який опір дротів це ніде не пише. І вибач я задав конкретне запитання скільки повинно бути ом на свічках, навіщо переливати з пустого в порожнє.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17264
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Чт Апр 06, 2023 11:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Замкнуті щупи при мінімальній межі опору, як правило- 200 Ом і покажуть опір двох дротів щупів. Це треба робити при роботі саме з низькоомними деталями. Чим дешевший тестер, тим більший опір тих дротів, часто це може бути і 0,5 ома, і більше.
В дорогих, з дорогими та товстими дротами і менше- 0,2...0,3 ома, от оцю конкретну величину треба відкинути від виміряного значення, тоді буде відомий опір свічки, приблизно десь +/- 10%. Точніше- брати інший тестер.
Тому, коли ви пишете про 0,6 ома, і виникає сумнів- де свічка, де дроти щупів. Але якшо і це- перелив, вибачайте і шукайте далі.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ryab21
Amico


Amico

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 03.04.2021
Сообщения: 17
Откуда: Дания

Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)

СообщениеДобавлено: Чт Апр 06, 2023 11:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Тестер у мене за 600 гривень а при замиканні двох щупів на 200 омах прибор показує спочатку -1 а потім нуль.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT-клуб Черкаси Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы не можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу