  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Вт Апр 04, 2023 21:33    Заголовок сообщения: Fiat Punto | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Привіт всім. В мене Fiat Punto evo multijet 1.3, почала довго зводиться, питання скільки ом повинно бути на свічках розжарювання ? Я вимірів на всіх 0,6 ома. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		alex-lv Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 30 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
  Авто: продано
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 07:00    Заголовок сообщения: Re: Fiat Punto | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | ryab21 писал(а): | 	 		  | Я вимірів на всіх 0,6 ома. | 	  
 
   
 
Дивись тиск палива в рампі при прокрутці стартером.. _________________ 0б77бб9119 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Александр Васильевич Италоманьячище
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17312 Откуда: Одеса
  Авто: Фіат Сієна 1.2
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 08:04    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				0,6 ома разом з опором дротів щупів тестера? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 12:10    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Так, один щуп тестера я ставив на контакт свічки а другий на клему  акумулятора на плюс. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 12:12    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Тиск в рампі коли начинаю крутити 30000 паскаль. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Александр Васильевич Италоманьячище
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17312 Откуда: Одеса
  Авто: Фіат Сієна 1.2
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 12:59    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | ryab21 писал(а): | 	 		  | Так, один щуп тестера я ставив на контакт свічки а другий на клему  акумулятора на плюс. | 	  
 
 Некоректне вимірювання.
 
+12 від АКБ спочатку йде в БУ, через ключ/ключі керування свічками, звідти на свічку/свічки, залежно від того, як організоване живлення- одним чи чотирма дротами.
 
Свічка, її спіраль, вмикається між масою/-12 вольт та + 12 вольт через БУ. Ви міряли опір не свічки, а чогось іншого _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		alex-lv Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 30 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
  Авто: продано
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 13:35    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | ryab21 писал(а): | 	 		  | Тиск 30000 паскаль. | 	  
 
Мабуть помилка кПа 1бар=100000па. В тебе мало для запуску.
 
ПНВТ повинен створювати мінімальний тиск в рампі на рівні 170-200 бар на холостому ході. Що б завести потрібно біля 20000кПа. _________________ 0б77бб9119 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 19:15    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Так я невірно написав коли начинаю крутити двигун тиск зростає від 0-30000 кПа | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 19:23    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Свічка в мене підключена одним дротом я міряв  як через акумулятор так и через масу в обох випадках кожна свічка мала 0,6 ома. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Александр Васильевич Италоманьячище
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17312 Откуда: Одеса
  Авто: Фіат Сієна 1.2
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 19:27    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Інші при цьому відмикали геть? І ще раз- спіраль свічки сидить між корпусом та контактом зверху. Отут і требі міряти. Потім відкинути опір дротів. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Апр 05, 2023 21:18    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Так всі свічки я відключив та міряв між корпусом та контактом свічки. Потім мені посовітували що потрібно мріяти між свічкою та плюсовою клемою акумулятора,  покази однакові. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Александр Васильевич Италоманьячище
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17312 Откуда: Одеса
  Авто: Фіат Сієна 1.2
  | 
		
			
				 Добавлено: Чт Апр 06, 2023 09:14    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Опір кожної свічки 0,4 ома, дроти від них йдуть до електронного блока керування А104, хоч вбийте, а не розумію, як опір свічка/+АКБ може бути 0,6 ома! І ще раз- який опір дротів тестера? Невже 0,2 ома? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Чт Апр 06, 2023 11:19    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Звідки я знаю який опір дротів це ніде не пише. І вибач я задав конкретне запитання  скільки повинно бути ом на свічках, навіщо переливати з пустого в порожнє. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Александр Васильевич Италоманьячище
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17312 Откуда: Одеса
  Авто: Фіат Сієна 1.2
  | 
		
			
				 Добавлено: Чт Апр 06, 2023 11:34    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Замкнуті щупи при мінімальній межі опору, як правило- 200 Ом і покажуть опір двох дротів щупів. Це треба робити при роботі саме з низькоомними деталями. Чим дешевший тестер, тим більший опір тих дротів, часто це може бути і 0,5 ома, і більше.
 
 В дорогих, з дорогими та товстими дротами і менше- 0,2...0,3 ома, от оцю конкретну величину треба відкинути від виміряного значення, тоді буде відомий опір свічки, приблизно десь +/- 10%. Точніше- брати інший тестер.
 
Тому, коли ви пишете про 0,6 ома, і виникає сумнів- де свічка, де дроти щупів. Але якшо і це- перелив, вибачайте і шукайте далі. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		ryab21 Amico
 
 
  
  Возраст: 39 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
  Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
  | 
		
			
				 Добавлено: Чт Апр 06, 2023 11:51    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| Тестер у мене за 600 гривень а при замиканні двох щупів на 200 омах прибор показує спочатку -1 а потім нуль. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |