Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Генераторы (підключення)
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Загальні теми
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 19, 2022 18:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дочекався інвертора. Під'єднав. Працює.
Двигуни запускаються та працюють без проблем.
Маю на увазі (насос,витяжка,вентилятор,холодильник......)
Лампочки,ПК,ТВ.болгарка.
Генератори один хвіатовський другий трахторний "потоваришували" Wink
Тримають 14+/-
Заміряти на виході зміг тільки частоту 50 грц. 227в.
Потужність біс його зна. Rolling Eyes



001.jpg
 Описание:
 Размер:  134.06 KB
 Просмотрено:  41 раз(а)

001.jpg



002.jpg
 Описание:
 Размер:  86.74 KB
 Просмотрено:  32 раз(а)

002.jpg



003.jpg
 Описание:
 Размер:  88.35 KB
 Просмотрено:  32 раз(а)

003.jpg



_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 20, 2022 10:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Скільки нових ідей зc'являється останнім часом.Визивав майстра по котлу(турбований),запитував на рахунок чистої синусоїди,відповів щоб не заморачувався,якщо працює-то й буде працювакти.В мене на роботі деякі двигуни не запускаються від модефікованої,на них поставив інвертор з чистою синусоїдою.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17201
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 20, 2022 12:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

От хай би той Майстер і ремонтував вашого котла, якби шось трапилось, не приведи, господи.
Залежить від багатьох факторів, навіть моделей одного бренду.
З 2008-го по 20-й протягнув Віссманн Вітопенд 24 кВт, який спокійно переварював кракозяблики від генератора, а були вони всілякі.
Почав потихенько сипатись, купили Віссманн Вітоденс конденсаційний, бо тих вже не роблять. Зручно було те, шо всі під'єднання були однакові, мінімум затрат на фітінги, одне добавили хлопці- фільтр на газовому вході.
Так от цей вже носом крутить, не завжди запускається напряму від БГ, бо там синус не зовсім синусний. Правда, вже писав- він і розетках далеко не такий, як треба.
Перший мав класичне живлення електроніки- трансформатор, пара стабілізаторів. Тільки високовольтний блок запалювання горілки- імпульсний.
Цей- вже геть імпульсний, і от таке...
Інвертор один і тоді і зараз, хороший.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Viks
Amico


Amico

Возраст: 50
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 09.09.2016
Сообщения: 34
Откуда: Борисполь

Авто: Fiat Linea T-Jet

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 20, 2022 16:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Почав потихенько сипатись,



просто так не сипляться !!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
_Under
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 30
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 20.09.2012
Сообщения: 1247
Откуда: Odesa region

Авто: Fiat Croma + Lancia Dedra SW + Ford Explorer Platinum

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 20, 2022 18:45    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):
Дочекався інвертора. Під'єднав. Працює.
Двигуни запускаються та працюють без проблем.
Маю на увазі (насос,витяжка,вентилятор,холодильник......)
Лампочки,ПК,ТВ.болгарка.
Генератори один хвіатовський другий трахторний "потоваришували" Wink
Тримають 14+/-
Заміряти на виході зміг тільки частоту 50 грц. 227в.
Потужність біс його зна. Rolling Eyes


А який розхід палива +/-?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17201
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 20, 2022 20:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Viks писал(а):
Почав потихенько сипатись,



просто так не сипляться !!


Угу, ага- просто так не сипляться! ви в цьому впевнені?

1- в перший рік полетів трьохходовий клапан, заміна мовчки по гарантії. Ще встиг. Новий був десь за 80 ойро, обійшлось. Гарантійний рік минув. Стандартна проблема котлів випуску 2008-го року, потім змінили конструкцію, більше проблем не було. ЧИЯ ВИНА???
2- через пару років забарахлив пресостат на вихлопі, новий теж десь за 100 ойро. Вульгарне розпакування, чистка контактів, обробка спец. мазюкою, до заміни котла проблем не було. Чия вина??
3- перестала запускатись турбіна. Причина- вигоріла конт. група реле- в ЧИСТОКОНКРЕТНОЯПОНСЬКОМУ виробі Міцубісі. Заміна на аналог більших габаритів часів СРСР- до заміни котла більше проблем не було. А так- реле не міняють, тільки плату- десь за 250 ойро. Причина проста- сервісмени паяти не вміють і нема комплектухи, самі признались. Чия вина???
4- почала закипати вода в котлі в режимі опалення. Проблема в вульгарному конденсаторі цирк. насоса- замість 2,4 мкФ стало 1,1, запуск насоса був в'ялий і довгий. Заміна на нормальний більше не турбувала до заміни котла. Чия вина????
5- потік розширювальний бачок. Заміна на оригінал вартістю біля 100 ойро можлива тільки після демонтажу котла. Довелось той штатний глушити, вішати на стінку другий. Оригінал десь біля 100 ойро, окремий- 250 грн. Чия вина?????
Все це робив сам, бо нема грошей годувати інших. То шо не так я робив, щоб воно СИПАЛОСЬ, ГА??? Чия вина- моя чи фірми?

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 20, 2022 21:55    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

По витраті палива поки що відповісти не можу. Embarassed
"Приблуду" щойно зібрав до купи. Тільки почав "обкатувати"
----------
(збиралось з підручних залізяк.АКБ майже вбитий.Ген. трахторний рідного РР не має,втулив жігулівську механіку.РР-380. Оберти однакові з двиг.Які шківи були ті й втулив. Фіатовський наче безпроблемний Wink)

Навантаження майже немає працює на пів газу. (на АКБ 14+/-)
Пробував задавити вітродуйкою 1000-ват. не відчуває. 2000-ват."задавлює" трохи зразу при ввімкнені, а далі без навантаження.
Головне що конструкція запрацювала. Далі буде удосконалення.

Прилади контролю.
Висока та низька гілка. Оберти дв.

Відвід вихлопних газів.
і тд......

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 12:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
.. купили Віссманн Вітоденс конденсаційний,

Доброго дня.Скажіть,є сенс у конденсійному?те що читав,аналізував ні чого кращого аніж роздільний котел ГВС та опалення не придумав.Як Ви вважаєте ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17201
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 13:39    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Згоден на всі 146%!!!
На жаль, мене тоді не питали, були крутіші авторитети, один з яких сказав після першої ж вавки з трьоходовиком-...аааа, таке в них буває... Сказати раніше він не міг?
В двоконтурному, особливо це приємно зимою, коли ви приймаєте душ, не працює обігрів житла, а коли завис трьохходовик- ні душа, ні опалення, і якраз на вулиці було мінус 20, я сказав все, шо думав...
Тому зараз робив би тільки роздільно обігрів і ГВП.
За два роки роботи конденсаційного поки що не побачив ніяких плюсів в економії газу. А про ціну і мови нема.
Оте все, описане вище ремонтував сам, починаючи з заміни тр-ка, а так- ходив би без штанів, бо в сервісі розмова коротка- заміна плати, а не реле; заміна циркуляційного насоса, а не конденсатора, який усох трохи і т.д.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 17:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич
Цитата:
Після заміни на більш свіжий зразу проблема- від інвертора працює, від БГ напряму- навіть не запускається. Тому спочатку запускаю від інвертора, потім переходжу на БГ.


Згадав. Щось подібне було. Довго шукав причину. Знайшов Wink
Виявилось всього-на-всього "новому" приладу потрібно було фаза та нуль А цього генератори робити не вміють. Laughing
Можливо і в Вас проблема в цьому....

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 17:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
Згоден на всі 146%!!!
На жаль, мене тоді не питали, були крутіші авторитети, один з яких сказав після першої ж вавки з трьоходовиком-...аааа, таке в них буває... Сказати раніше він не міг?
В двоконтурному, особливо це приємно зимою, коли ви приймаєте душ, не працює обігрів житла, а коли завис трьохходовик- ні душа, ні опалення, і якраз на вулиці було мінус 20, я сказав все, шо думав...
Тому зараз робив би тільки роздільно обігрів і ГВП.
За два роки роботи конденсаційного поки що не побачив ніяких плюсів в економії газу. А про ціну і мови нема.
Оте все, описане вище ремонтував сам, починаючи з заміни тр-ка, а так- ходив би без штанів, бо в сервісі розмова коротка- заміна плати, а не реле; заміна циркуляційного насоса, а не конденсатора, який усох трохи і т.д.

Дякую за розгорнуту відповідь.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 17:47    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):
Александр Васильевич
Цитата:
Після заміни на більш свіжий зразу проблема- від інвертора працює, від БГ напряму- навіть не запускається. Тому спочатку запускаю від інвертора, потім переходжу на БГ.


Згадав. Щось подібне було. Довго шукав причину. Знайшов Wink
Виявилось всього-на-всього "новому" приладу потрібно було фаза та нуль А цього генератори робити не вміють. Laughing
Можливо і в Вас проблема в цьому....

Якщо потрібно розділити 2фази-то з одніеї роблять 0(нуль),тоді усе працює.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Qstas
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 22.03.2007
Сообщения: 8215
Откуда: Хануд

Авто: Fiat Tipo 1.7D. Scudo 1.9TD

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 19:06    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Котрий раз переконуюсь що:
"Китайська електрика до кінця не вивчена..." Wink

Виявилось що моя "механізація" б'ється струмом по корпусу.
Хоча висока гілка ізольована.
Невже інвертор щось "високе" перепускає через підключення до АКБ де мінусова поєднана з рамою.

_________________
«Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..»
Марк Твен
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17201
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 20:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

...Якщо потрібно розділити 2фази-то з одніеї роблять 0(нуль),тоді усе працює...(с)- та нема там двох фаз, є ізольовані від всього два виводи, тут-...как корабль вы назовете...(с), так і буде, і генератору, і споживачу похендехоху.
А от відносно ЗЕМЛІ питання делікатне, бо в деяких котлах, думаю- у всіх, газ запалюється іскрою не між двома ізольованими електродами, а саме іскрою від ВВ-електрода на корпус котла.
Ще десь році в 2003-му зіткнувся з проблемою такого котла у колеги в домі- поки не заземлили І генератор, І котел- ні тпру, ні ну.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17201
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 21, 2022 20:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Qstas писал(а):
Котрий раз переконуюсь що:
"Китайська електрика до кінця не вивчена..." Wink

Виявилось що моя "механізація" б'ється струмом по корпусу.
Хоча висока гілка ізольована.
Невже інвертор щось "високе" перепускає через підключення до АКБ де мінусова поєднана з рамою.


У нормального інвертора повинні бути фільтри і по входу, і по виходу, якшо ви корпус інвертора не заземлили, там повинно бути десь половина від 220 вихідних відносно землі, на якій ви стояли, бо навряд чи 12 від генератора можуть кусатись. Заземліть корпус інвертора.

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Загальні теми Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 2 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу