Bravo sport t-jet 2008го:
- офіціал;
- пробіг ориг 96 тис, 2й власник в Україні;
- форсунки Corsa OPC;
- коллектор рестайл Abarth;
- нульовик K&N в штатному місці;
- турбіна рідна VL36, гаряча частина замінена на бу без жодної тріщини;
- правильно то все зашито під 95й бенз - легкі модифікації в звичному режимі, і макс прихід в режимі спорт +-170 к.с. - їде дуже класно, максималка 220+;
- жодного підкрасу;
- обслужена від А до Я, пофіксені всі баги (теплообмінник, КПП М32 і тд)
- 2 комплекти чудової резини на дисках (літо 17 зима - 16);
з недоліків:
- тріщина на водійській накладці порога (таку брав);
- лак на капоті (можливо сполірується, ще не показував "спецам")
- зявились легенькі стуки спереду - даю "запасні" ричаги на поліуретані з новими шаровими ТРВ, нові стойки стаба і нові наконечники і ще купу всього )
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме