Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Сб Мар 12, 2022 20:15 Заголовок сообщения: помилка Р0089 Fiat Fiorino 1.3 MJ
Добрий вечір. Прошу поради у цей нелегкий час. Все зачинено у нас, запчастин не купить. Я майже у відчаї, тому що потрібна дуже машина зараз для допомоги іншим. Вже боремось тиждень щоб починить.
Fiat Fiorino 1.3 MJ дизель 2010, двигун євро 5. Вискочила помилка Р0089. На холостих робить, якщо добавить газу, глохне.
Що робили:
1. Почистили насос в баку. Там особливо забито не було. Насос працює.
2. Паливний фільтр новий, замінений в листопаді. Через нього прокачує нормально. Сьогодні поставив на нього манометр, насос на фільтр накачує 10 бар. Це дуже багато. Повинно бути 4,5 бар по ідеї.
3. Замінено на новий регулятор тиску на ТНВД. Не допомогло.
4. При підключенні до проги фіатовської, моніторю високий тиск в рампі – в межах 280-300 бар на холостих. При газуванні звісно падає тиск і машина глохне. Оскільки на комп показує тиск, допускаю що датчик високого тиску робочий, провалів не спостерігалось. Датчик зараз замовити не виходить, ніде немає у нас. Аварійний клапан на рампі продували. Замінить немає можливості.
5. На ТНВД – викручували перепускний клапан, розробляли, продували.
Маленький фільтр на вході в ТНВД лише продували не знімаючи, тому що новий купить не можемо. Фільтр наче пропускає без проблем. Продували обратку в бак – не забито.
6. Форсунки – корекція в межах 0,5-1, що допустимо. Не троїть, дим білий. Допускаю що з ними норм. Перевірить в сервісі немає можливості.
Помічено аномалії:
1. На холодну машина заводиться, може працювати хвилин 10 без помилок, можна газувать. Коли нагрівається, з’являється помилка і при газуванні глохне. Повторно можна завести без проблем, але робить на холостих 20 сек і глохне.
2. Після продувки перепускного клапана на ТНВД, на фільтрі було 4,5 бар (робили це 2 рази) , потім машина працювала на холостих і низький тиск на фільтрі піднімався до 9,5 бар після декількох хвилин роботи!!!!
По симптомам схоже на ненормальну роботу перепускного клапану низького тиску на ТНВД. Може десь клинить, насос в фільтр накачує до 10 бар, а перепускний клапан не стравлює в обратку.
Я не знаю принцип роботи ТНВД, чи там може щось впливать на збільшення низького тиску в паливному фільтрі? Боюсь навіть зараз подумать, що зламався ТНВД.
Прошу висловити ваші думки.
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25239 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Сб Мар 12, 2022 23:12 Заголовок сообщения:
Манометр до фільтру чи після? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Вс Мар 13, 2022 05:19 Заголовок сообщения:
CreAtoR писал(а):
Манометр до фільтру чи після?
на самому фільтрі. зверху на фільтрі є маленький штуцер, думаю для прокачки. я його через резинове кільце закрутив, щоб трішки піднять і він почав пропускать. і на штуцер через шланг надів манометр. тому тиск у фільтрі показує.
ще мені не зрозуміло, коли провертаєш ключ в перше положення, насос певний час качає, тиск піднімається. а потім коли насос в баку відключається, тиск падає до 0. коли завести, насос знову включається і тиск піднімається. в насосі немає клапана? тобто коли машина заведена, насос повинен постійно качать? він не моніторить накачаний низький тиск, постійно качає, а перепускний клапан в тндв скидає в бак надлишок тиску?
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25239 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Вс Мар 13, 2022 09:05 Заголовок сообщения:
Так воно і робе - має постійно качати.
В бак скидається надлишок об'єму, якщо називати речі своїми іменами.
Манометр бажано ставити на магістраль, щоб краще розуміти звідки ноги ростуть.
Можете повідомити марку паливного фільтру? І на ньому присутній зверху пластиковий "трійник"?
Є імовірність наявності в баку літньої соляри або води? _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Вс Мар 13, 2022 09:57 Заголовок сообщения:
заправляю на одній АЗС років 5, лише преміальну соляру. соляра зимова, Orlen кажуть возять, заводив при -15 з цієї АЗС цією ж зимою. Зараз на вулиці при плюсовій температурі барахлило.
Води в баку не бачив коли насос виймав. дивився, соляра чиста прозора в баку, осаду на дні немає.
фільтр purflux наче ставив. потрібно знімать щоб подивиться. близько 1000 грн наче віддав. не памятаю.
я дивився як через фільтр прокачує, повертав ключ і через фільтр в пляшку прокачував десь до пів літри соляри мабуть. думаю фільтр не забитий.
Последний раз редактировалось: vypra (Вс Мар 13, 2022 10:15), всего редактировалось 2 раз(а)
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25239 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Вс Мар 13, 2022 10:51 Заголовок сообщения:
Здається мені, що собака закопана у клапані на ПНВТ.
Котрий знизу спереду розташований. Роз'єм на два контакти. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Вс Мар 13, 2022 11:14 Заголовок сообщения:
CreAtoR писал(а):
Здається мені, що собака закопана у клапані на ПНВТ.
Котрий знизу спереду розташований. Роз'єм на два контакти.
регулятор тиску з двома контактами мені вдалось купить за 3 тис. грн. новий Бош. не допомогло.
в тнвд є ще один перепускний клапан на вході - механічний. вкручується зверху тнвд. я грішу на нього, але не можу замовити.
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Вс Мар 13, 2022 12:28 Заголовок сообщения:
щойно продув цей механічний перепускний клапан і трішки не докрутив по різьбі коли ставив (якось випадково). Виявляється тиск упав до 2 бар )))) піджав - збільшився. Дотягнув - став 8 бар. Звісно я не думаю що так регулюється тиск, але так нештатно погрався,
коли низький тиск 3 бар - авто важко заводиться. помилки немає.
коли тиск від 4 до 6 бар - все нормально заводиться, працює без помилки
коли тиск від 7 і більше - заводиться з помилкою.
Звісно я спробував проїхаться, але мабуть під навантаженням бере більше соляри і тиск підскочив.
Возраст: 41 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.08.2017 Сообщения: 177 Откуда: Черкаси
Авто: Fiorino
Добавлено: Ср Май 11, 2022 11:12 Заголовок сообщения:
monoxrom писал(а):
Чим все закінчилося якщо не секрет?
не секрет
Як писав на пост вище - маленький фільтр забитий був. Про нього на сервісах не знали що він там є. Сам знайшов тут http://dieselcatalog.online/ru/bosch/04450/0445010311.html
Встановлений під вхідним латунним патрубком ПНВТ, патрубок просто запресований в ПНВТ. Вийняти важко, але можливо.
Ціна питання 105 грн.
Я купив вже новий фільтр, але поки що катаюсь на старому почищеному. Руки не доходять замінить. Проблем немає.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме