Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

1.9 jtd 5y EDC15 CF3 Р0191

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Main
Amico


Amico

Возраст: 21
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.07.2021
Сообщения: 4
Откуда: UK

Авто: jndfv

СообщениеДобавлено: Вс Июл 11, 2021 18:26    Заголовок сообщения: 1.9 jtd 5y EDC15 CF3 Р0191 Ответить с цитатой

Зняв регулятор 0281002488 котрий на насосі та почистив сітку.
Зубна щітка, карбклинер, компресор.
Мікроскоп показв, що на +/- 20% не відчистилась сітка.
В мізках:
P0380 Реле, термостартер или блок предварительним нагрувателем Сигнал не дейстивителен [свічки накалу/їхній блок, напевне, на приборці є помилка по ним]
P0704 Сигнал сцепления Сигнал недйствителен [щось з кінцевиком датчика на педалі зчеплення, що саме?]
P0191 Контроль давления дизеля Сигнал недейстивителен

По Р0191 в кожного різні версії:
*насос з регулятором в зборі
*сам регулятор
*клапан тиску на паливній рампі
*форсунки в обратку

Кожен раз перед тестом очищав помилки в мізках. Коли чек загорявся - читав мізки, відкривав помилку Р0191, та дивився на яких обертах вилітав чек - співпадало з показником тахометра.
3467rpm, Измеренн. давление дизеля 1030,72 bar
3420rpm, Измеренн. давление дизеля 955,63 bar
2932rpm, Измеренн. давление дизеля 832,76bar

І завжди в мізках ці три помилки з'являлись. Інколи на ходу може заглохнути і горітиме "Чек". Опісля не запускається, потрібно трішки почекати.

Чергова поїздка, 4 передача при 1900 rpm, педаль акселератору до бляхи, на 2200rpm виліз check engine.
Поліз в мізки - добавилось P0404 EGR Сигнал недействителен. Обороти двигателя 1559 rpm, Измеренн. давление дизеля 327.65 bar

Мізки читав через elm327 AlfaOBD.
Опір регулятора 0281002488 2.56 Ом, щупи 0.15Ом.

Через АльфаОБД запустив тест ЕГР - ніяких звуків від нього.

Таке враження, що Р0191 залежить не від обертів.
Холостих обертів нема - 800-1100 rpm. Двигун трусить. Педаль аксел. підгазовує ?
Припомнилося в старих w210 cdi коли тапок до бляхи - помилка EPC, або глохне чи погано їде. А тут після Чека на приборці, оберти не крутяться вище 3400, і звук роботи двигуна на холостих, яких нема, ужасний.



1.jpg
 Описание:
 Размер:  437.32 KB
 Просмотрено:  51 раз(а)

1.jpg



2.jpg
 Описание:
 Размер:  278.17 KB
 Просмотрено:  53 раз(а)

2.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 41
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25042
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Вс Июл 11, 2021 19:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

1. ЕГР таки доведеться розібрати і почистити, в процесі якраз і перевірити чи все там робе.
2. Один я бачу, що ущільнююче кільце на клапані пласке і хвостик клапана миші погризли?

_________________
СТО :ЕЖ - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Po
Amico


Amico

Возраст: 36
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 27.01.2020
Сообщения: 19
Откуда: Подонне

Авто: Добло

СообщениеДобавлено: Вс Июл 11, 2021 19:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ІМХО, форсунки провірити треба. Трусе мотора із за не нормальної роботи циліндрів. Якщо не вистачить тиску, то ебу мав би заглушити двигун. Форсунка зливає, циліндр не працює-двигун трусе, тиску не вистачає- помилка по регулюванню тиску.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Main
Amico


Amico

Возраст: 21
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.07.2021
Сообщения: 4
Откуда: UK

Авто: jndfv

СообщениеДобавлено: Пт Июл 16, 2021 00:50    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Яка норма по зливу у форсунок?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Main
Amico


Amico

Возраст: 21
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.07.2021
Сообщения: 4
Откуда: UK

Авто: jndfv

СообщениеДобавлено: Сб Дек 11, 2021 02:19    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

зняв фішку з блоку свічок та через неї продзвонив кожну - всі 4 шт дзвоняться.
Опір через фішку:
0,32Om, 0,06Om, 0.09Om 0.24Om
викрутив свічки.
перша НЕ дзвониться, кінчик обгоріший. Опір - МОм'и... Сміття.
2, 3, 4 - робочі. Бош. Опір 0.5 Ом. складається таке враження - десь КЗ?
Поставив всі Beru - помилка лишилась. Стирав - вилізла.
Блок свічок вскрив - нічого підозрілого.

Двигун перестав запускатись, тільки на ефірі, або з тросу.
Форсунки лляли безбожно. Стен на них матюкався. Поміняв. Є холості.
Запускається з ключа. Відразу дав обороти двигуна по наростаючій - на 1954 об/хв заглох і так три рази. Температура ох рід. 5,86°C. тиск 668,94 Бар.
На таких обертах двигуна дуже малий тиск, хіба ні? Глючить регулятор або датчик на рампі? Ідеї?
Проїхався 15км - літає. Котився на другій 1200 об/хв заглох. Викл запалення. Завівся. Проїхав 10 метрів - заглох. Запустився. Проїхав 300метрів - заглох. Чергова спроба завести - маслає, але не запускає. Попробував ще раз - запустився. Проїхав 20 метрів - заглох. Завівся, проїхав ще 250 метрів. Заглушив двигун самостійно. Зняв регулятор з насосу - сітка чуток шоршава. Почистив. Ще не ставив.
В баку соляри на оранжевому діленні. В баку булькає...

Які ідеї?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 41
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25042
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Сб Дек 11, 2021 08:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

0340 ми з одним Добло теж шукали причину - глухий кут.
Реле нове, свічки нові, дроти перевірено, напруга всюди є, ну і помилка теж є.

І з регулятором теж були фокуси, довго хлоп грався із ранковим запуском і спрнтанним самоглушінням. Доки не замінив регулятора. А щоб не вграти ренулятора знову, то треба ще й фільтра паливного поставити нормального, паперового, або доведеться регулярно мати справу з тим клапаном - чистити сітку, міняти...

_________________
СТО :ЕЖ - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВЛАДИМИР Т
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 58
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 24.10.2009
Сообщения: 632
Откуда: КИЕВ

Авто: Фиат Добло 1.9 MultiJet 2008 г.

СообщениеДобавлено: Сб Дек 11, 2021 20:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Скоріше за все треба мінять регулятор тиску. В мене на авто на холостих давленія 27000-30000 бар.
_________________
владимир т
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 16763
Откуда: Одесса

Авто: Фиат Сиена

СообщениеДобавлено: Вс Дек 12, 2021 09:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Скільки-скільки???
_________________
Если тебе лизнули зад, не расслабляйся – это смазка!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ВЛАДИМИР Т
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 58
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 24.10.2009
Сообщения: 632
Откуда: КИЕВ

Авто: Фиат Добло 1.9 MultiJet 2008 г.

СообщениеДобавлено: Вс Дек 12, 2021 21:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич
В мене сканер показує 2700-3000 бар(кому не поставив).Можливо такий сканкр.

_________________
владимир т
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Main
Amico


Amico

Возраст: 21
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.07.2021
Сообщения: 4
Откуда: UK

Авто: jndfv

СообщениеДобавлено: Сб Дек 18, 2021 16:11    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

після заміни свічок помилка лишилась 0380. Мізки тер. На наступний день лампа накалу перестала про себе заявляти взагалі, і в мізках 0380 нема.
При увімкненні запалення POST проходить, лампочка робоча.
Через діагностику дав команду для блока накалу - не клацає. Труп?
В середині чистий і доріжки цілі.
Опір свічок через провода на нових 0.37ом на всіх 4, при t°C приблизно +1.
Лампа накалу повинна світитися 10 сек після вкл. запалення при +6 і нижче, але так не відбувається.
Запобіжники 60/20/15 цілі.
В мізках була 0380 Реле/Термостартер/блок управления превад. нагревателем.
Що тут виступає Реле - запобіжник чи що? Термостартер - датчик t°C охолодежння? - він коректно темп. показує. Хіба що не оригінал Фіат.
Опір підогріву на паливному 1.8 Ом, сигнальний мегаоми - 4.5МОм при +1°C. Труп? По мануалу інші показники.

Владимр, то не bat, а psi!

CreAtoR, причому тут 0340?
0380 це узагальнена помилка, на неї може бути зав'язаний весь і всього підігрів.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу