Не довго музика грала...
Варто мені було зіскочити на третій рік гарантії, як з машиною вже виліз прикол, всього на 26 тис км пробігу
їду я собі якось по дорозі і тут звучить писк і вискакує жовта лампочка "чек"
Сумно звичайно, але при цьому мотор машини вів себе абсолютно тихо і з вихлопної не валив ніякий страшний дим тому я вже в край не панікував.
Тим більше через кілька запусків мотора той чек пропав.
Але через два дні все знову повторилося.
Тоді я зняв клему акумулятора і трохи її почистив. Скинув історію помилок в машині, програмно через шнур. А також розібрав сам датчик на педалі щеплення, він був абсолютно чистий всередині і нормальний на вигляд.
З цього всього хороша новина в тому що я зміг знайти програму яка працює з моїм фіатом через простий кабель ELM-327 v1.5 Програма ScanMaster-ELM.
Підключивши до машини програма показала що проблема в датчику педалі щеплення.
Після цього всього я спокійно проїздив 3 тижні і намотав ще 1 тис км і вже почав забувати про проблему. І тут воно знову вискочило, потім пропало і знову вискочило
Датчик я знову розібрав, підігнув всередині трохи контакти для надійності. Заміряв опір, так датчик міняє опір від 5 кілоом приблизно до 9,5. Реагує на рух. А на машині от вискакує проблема і все тут.
Хотів спитати хто з таким стикався? Куди той датчик підключений, напряму в бортовий комп'ютер? Просто поміняти його можна звичайно, але якщо це не в ньому справа? Дивно просто бо на вигляд він виглядає чисто і нормально
Нема такої педалі. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
zbuduna
А давач такий там є _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Та датчик то таке, він і на моїй для чогось є, схоже, їм простіше його ставити зразу, а вже потім дивляться, треба чи не треба в даній комплектації _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
(мова про дизель авто інше ну а педалька щеплення і приблуда на ній такі є.)
Пишуть таке, а чи правда біс його зна.
Цитата:
Мене завжди цікавив датчик (кінцевик) на педалі зчеплення, на інших машинах, в основному це були карбюраторні, там такого не було і тому я ніколи до кінця не розумів його призначення.
https://www.drive2.ru/l/3998849/ _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
А що ж він там щеплює? _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
"Якшо там просто контакти, то про які 5/9,5 кОм може йти мова?"
там не просто контакти, там повзунок бігає по контактах, від цього різний опір.... Так компютер знає про натиснення педалі
Qstas спасибі за статтю, тепер хоч теоретично ясно для чого він там
а то я гадав...
Сьогодні протягом дня знову то був пропав, потім загорівся чек
Мабуть треба буде поміняти той датчик( Просто цікаво куди він підключений, щоб не вийшло що проблема в іншому кінці... або я хоча б проводи тестером прозвонив чи не перегризли якісь миші
...там не просто контакти, там повзунок бігає по контактах, від цього різний опір.... Так компютер знає про натиснення педалі ...(с) то ви що чистили- два контакти, чи повзунок?
Для чого ЕБУ знати зміну опору, коли нормальне зчеплення має дві пози- замкнене і розімкнене, педаль відпущена чи натиснута, про якесь проміжне не чув і не бачив. Для чого ЕБУ таке проміжне значення?
І якщо там таки повзунок, то чого опір не з ноля до якогось значення, хай 5 чи 9 кОм, а отаке- від 5 до 9? От би фото того датчика побачити. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Я підігнув внутрішні лапки-контакти щоб вони надійніше сунулися по інших контактах.
Вище у лінку писали навіщо цей датчик, допомагає старту машині на підйомах і взагалі впливає на плавніше включення зчеплення, якось економніше впорскує пальне
Ось тут я знайшов статтю як чоловік махався зі своїм датчиком на рено.
https://www.drive2.ru/l/484080611045147084/
У мене датчик на вигляд абсолютно такий самий, все те саме, так же кріпиться. Просто маркіровка інша))))
Можна в принципі контакти протерти ізопропиловим спиртом чи що, але не думаю що в цьому справа адже опір є... хоча можливо він не той що потрібно, от якби заміряти на новому датчку...
зате у мене питання не знято що з моєю машиною((((
Вчора знову загорівся чек і покішо пропав але не вірю що надовго
В людини з рено все закінчилося тим що був не робочий датчик заднього ходу і через це все дуріло
Де на фіоріно знаходиться датчик заднього ходу? також десь на коробці передач?
Так.
На 1.3 він зпереду. На KFT, нажаль, точно не скажу. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме