|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Вт Апр 04, 2023 21:33 Заголовок сообщения: Fiat Punto |
|
|
Привіт всім. В мене Fiat Punto evo multijet 1.3, почала довго зводиться, питання скільки ом повинно бути на свічках розжарювання ? Я вимірів на всіх 0,6 ома. |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 07:00 Заголовок сообщения: Re: Fiat Punto |
|
|
ryab21 писал(а): | Я вимірів на всіх 0,6 ома. |
Дивись тиск палива в рампі при прокрутці стартером.. _________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17270 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 08:04 Заголовок сообщения: |
|
|
0,6 ома разом з опором дротів щупів тестера? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 12:10 Заголовок сообщения: |
|
|
Так, один щуп тестера я ставив на контакт свічки а другий на клему акумулятора на плюс. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 12:12 Заголовок сообщения: |
|
|
Тиск в рампі коли начинаю крутити 30000 паскаль. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17270 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 12:59 Заголовок сообщения: |
|
|
ryab21 писал(а): | Так, один щуп тестера я ставив на контакт свічки а другий на клему акумулятора на плюс. |
Некоректне вимірювання.
+12 від АКБ спочатку йде в БУ, через ключ/ключі керування свічками, звідти на свічку/свічки, залежно від того, як організоване живлення- одним чи чотирма дротами.
Свічка, її спіраль, вмикається між масою/-12 вольт та + 12 вольт через БУ. Ви міряли опір не свічки, а чогось іншого _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
alex-lv Италоманьячище
Возраст: 29 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.09.2009 Сообщения: 1306 Откуда: Львів
Авто: продано
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 13:35 Заголовок сообщения: |
|
|
ryab21 писал(а): | Тиск 30000 паскаль. |
Мабуть помилка кПа 1бар=100000па. В тебе мало для запуску.
ПНВТ повинен створювати мінімальний тиск в рампі на рівні 170-200 бар на холостому ході. Що б завести потрібно біля 20000кПа. _________________ 0б77бб9119 |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 19:15 Заголовок сообщения: |
|
|
Так я невірно написав коли начинаю крутити двигун тиск зростає від 0-30000 кПа |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 19:23 Заголовок сообщения: |
|
|
Свічка в мене підключена одним дротом я міряв як через акумулятор так и через масу в обох випадках кожна свічка мала 0,6 ома. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17270 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 19:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Інші при цьому відмикали геть? І ще раз- спіраль свічки сидить між корпусом та контактом зверху. Отут і требі міряти. Потім відкинути опір дротів. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Ср Апр 05, 2023 21:18 Заголовок сообщения: |
|
|
Так всі свічки я відключив та міряв між корпусом та контактом свічки. Потім мені посовітували що потрібно мріяти між свічкою та плюсовою клемою акумулятора, покази однакові. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17270 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Чт Апр 06, 2023 09:14 Заголовок сообщения: |
|
|
Опір кожної свічки 0,4 ома, дроти від них йдуть до електронного блока керування А104, хоч вбийте, а не розумію, як опір свічка/+АКБ може бути 0,6 ома! І ще раз- який опір дротів тестера? Невже 0,2 ома? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Чт Апр 06, 2023 11:19 Заголовок сообщения: |
|
|
Звідки я знаю який опір дротів це ніде не пише. І вибач я задав конкретне запитання скільки повинно бути ом на свічках, навіщо переливати з пустого в порожнє. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17270 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Чт Апр 06, 2023 11:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Замкнуті щупи при мінімальній межі опору, як правило- 200 Ом і покажуть опір двох дротів щупів. Це треба робити при роботі саме з низькоомними деталями. Чим дешевший тестер, тим більший опір тих дротів, часто це може бути і 0,5 ома, і більше.
В дорогих, з дорогими та товстими дротами і менше- 0,2...0,3 ома, от оцю конкретну величину треба відкинути від виміряного значення, тоді буде відомий опір свічки, приблизно десь +/- 10%. Точніше- брати інший тестер.
Тому, коли ви пишете про 0,6 ома, і виникає сумнів- де свічка, де дроти щупів. Але якшо і це- перелив, вибачайте і шукайте далі. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ryab21 Amico
Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 03.04.2021 Сообщения: 17 Откуда: Дания
Авто: FIAT PUNTO III HATCHBACK (199) 1.3 D MULTIJET DIESEL (84 HK, BYGGET FRA 2012)
|
Добавлено: Чт Апр 06, 2023 11:51 Заголовок сообщения: |
|
|
Тестер у мене за 600 гривень а при замиканні двох щупів на 200 омах прибор показує спочатку -1 а потім нуль. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы не можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|