Дизель. Порвало ремінь генератора.
Додому доїхав наче на старому ЗІЛу без гідропідсилювача руля ))))
Попередньо глянув, тому що на роботу треба було їхати.
Ролики крутяться, до генератора не доліз, бо в чистому був.
А от помпу рукою не зміг крутнуть. Вона повинна крутиться рукою? В минулому році міняв, нова. Проїхала 15 тисяч.
Не рукою - пальчиком повинна
То ж співчуваю. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Повинна легко рукою без зусилля
Така якість сучасних запчастин може бути, але може і причина в іншому, якщо міняти то на середнє шось -не саме дешеве.
Антифриз нормальний залитий?
див гугл
Причины неисправности водяного насоса:
Основной причиной неисправности водяного насоса является механический износ трущихся частей: сальника, подшипников, вала, шкива. При протечке сальника антифриз попадает на подшипники и за короткое время смывает с них смазку, после чего они ломаются и вал насоса заклинивает.
Ускоряют износ насоса грязь и примеси, попадающие в антифриз. Они могут вывести из строя не только трущиеся пары, но и крыльчатку.
Некачественный антифриз без антикоррозийных присадок вызывает окисление металлических поверхностей и портит резиновые прокладки и уплотнители.
Использование воды вместо антифриза вызывает образование накипи, которая откладывается на частях системы охлаждения, в том числе на водяной помпе. Современные автомобили не рассчитаны на применение воды!
Быстрый износ подшипников может быть вызван неправильным натяжением шкива – слишком сильным (больше нагрузка на одну сторону подшипника) или слишком слабым.
Кавитационная эрозия – следствие образования пузырьков в охлаждающей жидкости (низкое качество, выработка антивспенивающих присадок, низкий уровень ОЖ в системе). Лопающиеся мелкие пузырьки со временем портят металлические поверхности, проделывая в них круглые выемки.
Антифриз нормальний не з дешевих, міняю кожні 2 роки.
Помпу хлопці віддадуть на рекламацію. Вона куплена в 2018 році за 900 грн. Теж як би середняк не з дешевих, так не повинно було бути.
Антифриз нормальний не з дешевих, міняю кожні 2 роки.
Помпу хлопці віддадуть на рекламацію. Вона куплена в 2018 році за 900 грн. Теж як би середняк не з дешевих, так не повинно було бути.
це який? можна ж і какашку за немалі гроші купити.
і що скаже ваша рекламація? просто цікаво _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
От цікаво. В мене помпа невідомо коли мінялася. Ну тільки за мене вона пройшла 50 тисяч. Крутилася легенько до останнього. Але раптово потекла так, що увесь антифриз на холостому ходу за 5 хвилин витікав назовні
Міняли недавно, також не сама дешева, десь 20 тис. пробіг і вже люфт був
Якщо хтось знає якої кантори буде нормальна по якості, якщо ще оригінальна а не підйо.. попадеться, можете написати сюди, може комусь стане в нагоді
Міняли недавно, також не сама дешева, десь 20 тис. пробіг і вже люфт був
Якщо хтось знає якої кантори буде нормальна по якості, якщо ще оригінальна а не підйо.. попадеться, можете написати сюди, може комусь стане в нагоді
То зооовсім невеликий люфт має бути і на новій)
Нещодавно міняв ГРМ, помпа - як нова, і люфт мінімальний (як на нових)... те ж саме і з роликом натяжним - люфт мінімум, крутиться м'яко і тихо, навіть не запотівший сальник - не міняв теж.
По брендам - хороші INA або SKF (і ролики і помпи). _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Дизель. Порвало ремінь генератора.
Додому доїхав наче на старому ЗІЛу без гідропідсилювача руля ))))
Попередньо глянув, тому що на роботу треба було їхати.
Ролики крутяться, до генератора не доліз, бо в чистому був.
А от помпу рукою не зміг крутнуть. Вона повинна крутиться рукою? В минулому році міняв, нова. Проїхала 15 тисяч.
Если ремень генератора рванул, то обычно просто зарядки не будет, руль крутиться нормально должен, у меня так было. А рвётся он обычно из-за заклинившего ролика натяжного механизма этого ремня.
va-ddim
Ага, саме так, у всіх же ж однакова конструкція, з двома ременями, не буває інших варіантів, чо
Каже людина прямо, що не ерутиться рукою помпа, які ще потрібно шукати докази?
Рекомендується читати уважно, або двічі, або тричі, перед тим, як робити бульки в тазіку... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Міняли недавно, також не сама дешева, десь 20 тис. пробіг і вже люфт був
Якщо хтось знає якої кантори буде нормальна по якості, якщо ще оригінальна а не підйо.. попадеться, можете написати сюди, може комусь стане в нагоді
То зооовсім невеликий люфт має бути і на новій)
Нещодавно міняв ГРМ, помпа - як нова, і люфт мінімальний (як на нових)... те ж саме і з роликом натяжним - люфт мінімум, крутиться м'яко і тихо, навіть не запотівший сальник - не міняв теж.
По брендам - хороші INA або SKF (і ролики і помпи).
Якщо на ролику таке- люфт, можна зустріти, бо там і однорядний ш/п буває, то на новій помпі люфту нема місця ні разу. Лежить, чекає свого часу GRAF, люфту ноль, тертя невелике, бо манжета та ущільнення ш/п гальмує. А якшо вже лівим мізинцем геть легесенько, то вже не помпа...
Цікаво- покійниця перед смертю геть мовчала, ні звуку не було, отак- раптом заклинила? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Зняв помпу з люфтом, яка пройшла 17тис (купляв дорогого сегменту). Оригінальна ще заводська з 260тис пробігу була в кращому стані. Не дивуюсь, що у вас на 15тис заклинила.
Не підроблених, хорошої якості запчастин знайти тяжко. Товариші працюють на автотехніксі, інтеркарсі. Замовляють одночасно по декілька позицій вирабників однієї деталі, щоб мав з чого вибрати. Підробки, маніпуляції з упаковками, невідповідність дат виробництва у 4 з 5 випадків. По оригіналу - зустрічаю "не свіжі" деталі.
Товариші працюють на автотехніксі, інтеркарсі. Замовляють одночасно по декілька позицій вирабників однієї деталі, щоб мав з чого вибрати. Підробки, маніпуляції з упаковками, невідповідність дат виробництва у 4 з 5 випадків. По оригіналу - зустрічаю "не свіжі" деталі.
Китайські вироби у коробках Лімфордеру - це давно вже не рідкість.Так само як і мінеральні мастила у каністрах синтетики Мотюлів з Мобілами.
Тому давно і перейшов на запчастини брендів "попрощє", особливо по підвісці - на другу машину ставлю виключно турцію. Ходить воно все так само, але по витратам в 2 рази дешевше. Те саме і з маслами - Азмол руліт.
Бо реально одна шана, а ще й з нашими дорогами... А от з підшипниками та помпами поки доводиться купувати щось через офіціалів. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Міняли недавно, також не сама дешева, десь 20 тис. пробіг і вже люфт був
Якщо хтось знає якої кантори буде нормальна по якості, якщо ще оригінальна а не підйо.. попадеться, можете написати сюди, може комусь стане в нагоді
То зооовсім невеликий люфт має бути і на новій)
Нещодавно міняв ГРМ, помпа - як нова, і люфт мінімальний (як на нових)... те ж саме і з роликом натяжним - люфт мінімум, крутиться м'яко і тихо, навіть не запотівший сальник - не міняв теж.
По брендам - хороші INA або SKF (і ролики і помпи).
Спасибо за наводку по брендам.. много встречал INA, но не знал как по качеству.
сиджу я сьогодні в машині а до мене підходить якийсь дядько і питає за машину, виявляється у нього також фіат фіоріно, старенький, жалівся що рве ремінь і ламається помпа, кожні 20 тис міняє, казав що вже ставив різні і не знає що з тим робити, питав як в мене справи...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме