Всі привіт. Хто може мав таку проблемку. При включені запалювання всі лампочки які мають горіти і тухнути ,тухнуть. Заводиш авто загораеться лампочка перегріву двигуна стрілка температури уходить в перегрів (вентилятор не включаеться) і потім через 1-3 сек. тухне лампочка,стрілка повертаеться назад. Потім стрілка все показуе номальн і працюе. Фіат добло 1.4 газ бензин 2009р. На разі всім вігукнувшимся дякую.
Є така буква в цьому слові.
Ось нещодавно гралися з тим самим на пунто 199.
Результат - слабкий аккум. Не мертвий, а недостатньо моцний.
Так, це точно. Так, я впевнений у результатах досліджень.
Або міняти батарейку на щось моцніше, або не зважати на початкові показники температури - вибір є. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Може кому стане в пригоді по рекомендації форумчанина GreAtoR замінив батарею на моїй був пусковий ток не 350 а 140 . Все стало на свое місце. За що йому велике Дякую. З пов.
Є така буква в цьому слові.
Ось нещодавно гралися з тим самим на пунто 199.
Результат - слабкий аккум. Не мертвий, а недостатньо моцний.
Так, це точно. Так, я впевнений у результатах досліджень.
Або міняти батарейку на щось моцніше, або не зважати на початкові показники температури - вибір є.
100%
Только увидел тему, но если аккумулятору 10 лет уже, он уже точно не самый мощный. В основном они ходят 3-5 лет.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме