якшо вже і на газу така дупа ... то тут залишились хіба катушки-свічки-іскра, як Васильович писав...
витягни одну катушку - запхай туди свічку і дивись в темряві _________________ Слава Україні!!
якшо вже і на газу така дупа ... то тут залишились хіба катушки-свічки-іскра, як Васильович писав...
витягни одну катушку - запхай туди свічку і дивись в темряві
витягнув на 1му від ременя - іскра промигувала з першої прокрутки..
...знову хочу повернутись до ДПКВ - замірив його: 880 Ом, але коли кручу стартером перший раз (і другий) коли майже не схватує - в мультіекускані оберти двигуна 0-280-150-0-340-270-0-410-220, і це при тому, що стартер маслає як треба,
і в салоні тахометр також вище 3ї поділки не підскакує (тобто так само показує 300 обертів),
коли кручу 3й чи 4й раз(іноді і 5й) - тахо починає підскакувати до 1000 - а двигун підхватувати і врешті заводиться. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
А ви його вже знімали з двигуна, дивились? Стільки написано, шо і забув- він індукційний чи Холла, 2 чи 3 дроти в жгуті? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Він на маховику, чи де? Зазор який між зубом і торцем ДПКВ. Торець магнітний, до нього метал липне? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Він на маховику, чи де? Зазор який між зубом і торцем ДПКВ. Торець магнітний, до нього метал липне?
на шківу біля грм, зазор малий, липне, чистив його від окалини..
по мануалу новий має давати 900 Ом, мій пише 880 Ом...але це ж наче не велика погрішність..
роз’єм герметичний чистий, не окислений. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Не в омах проблема, це точно, там +/- лапоть може бути. Спробуйте витягнути його, підключити до тестера, краще за все стрілоного, коли є, режим 2 вольта постійної напруги і щось стальне провести мимо торця ДПКВ, можна навіть магніт, тестер повинен відреагувати. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Не в омах проблема, це точно, там +/- лапоть може бути. Спробуйте витягнути його, підключити до тестера, краще за все стрілоного, коли є, режим 2 вольта постійної напруги і щось стальне провести мимо торця ДПКВ, можна навіть магніт, тестер повинен відреагувати.
аналогового тестера немає.. як і осцилографа.
я його нагрів трохи буд.феном, замірив - 896 Ом
коли охолоджується - плавно падає до 877 Ом...
а новий/справний мабуть має 900 і при нагріві росте до 1кОм? _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пт Ноя 06, 2020 19:33), всего редактировалось 1 раз
Температурний коеф. опору міді в обмотці досить великий- плюс 0,004 на градус Цельсія, можна прикинути ріст опору при температурах +20 та +90 гр. С.
Добре, нема тестера з стрілкою то і нема, а м/метр шось показав? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Температурний коеф. опору міді в обмотці досить великий- плюс 0,004 на градус Цельсія, можна прикинути ріст опору при температурах +20 та +90 гр. С.
Добре, нема тестера з стрілкою то і нема, а м/метр шось показав?
забрав датчик в будинок - 932 Ом
..на перемикачі 2000мV показує 2мV, коли водиш свердлом 8мм - стрибає 7-12мV, коли примагнічується повністю свердло - 19mV
... а як він може не реагувати, якщо на гарячу заводиться і їде, просто як він реагує? може на холодну якось «не так»?)
Romko писал(а):
а шо стартер годен видати 1000 об\хв?
а що, 250?))
Ну ок, іскра є, датчики всі справні, компресія ок, форси працюють, ГБО ні при чому, корекції в легких плюсах, ГРМ правильно, тиск палива в нормі... фіат ще досі не корито? ні ну реально нагадує _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
У мене була Фіат Мареа 1.6 16в - після покупки, стріляла у впуск і тупила тільки в діапазоні обертів, 2500-3500, пів машини перебрав, розбирав, продзвонював всю проводку, датчики, форсунки, насоси рег.тиску..., сиділи пару раз з електриком і мотортестером по пів дня в гаражі...далі зняв голову і замінив всі клапана і компенсатори...ну і тд))) в кінці замінив блок управління двигуном і машина полетіла...мучився рівно рік часу, але коритом не називав )))))) _________________ Слава Україні!!
та я б не сказав, що мучуся... ну покрутив стартером три-чотири рази і поїхав нахиляти все що до 2х літрів
...просто в мене такий спортивний інтерес -привести срач до адекватно-ідеального стану, і всі авто до цього такими були - просто приводились до нього в більш короткі терміни... тому саме ця - корито, швидке корито))).
..мотик взагалі як годнник, правда я там нічого окрім косметики і не робив - хонда 90х - вона реально вічна у всьому.
Romko писал(а):
Заміни той дпкв, можеш навіть від ТАЗа підібрати...- тоді будеш точно знати він чи не він...
мої поради вже закінчуються...хіба ще можеш після першого маслання стартером викрутити свічки і глянути що на них
...то в тазах щось близько 700Ом, а в нас 900...
...поради закінчуються - це погано, але у Хоттабича он вони вже давно закінчились, хоча спочатку було їх «огогоо!»
п.с. свічки викручував і не раз - у більшості випадків (коли не стартонула з пару разів) - свічки сухі, але пару разів були і трохи залиті... так що там теж нічого не зрозуміло. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Вс Ноя 08, 2020 10:59), всего редактировалось 2 раз(а)
И что самое смешное, именно эта тема о проблемах с заводкой Линеа
А вот сейчас взял и почитал тему о Браво, стр 2-3-4.... и писалось что проблема ушла... А потом, после чего снова появилась? _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Сегодня говорил с хозяином моего Бравика. После выноса фильтра стабильно заводилась со 2 раза утром. Прошло время - теперь с третьего, бывает и со второго, бывает хуже. Но говорит заметил, что после любой манипуляции с топливной (даже если просто достал и поцеловал насос ) - некоторое время заводится гораздо лучше, потом все сначала...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме