Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Помилка P0016, Фіат Добло 1.4
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Andrik_w
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 26.03.2019
Сообщения: 58
Откуда: Украина, Рожище

Авто: Fiat Doblo 1.4 Panorama 2006 г.

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 09:13    Заголовок сообщения: Помилка P0016, Фіат Добло 1.4 Ответить с цитатой

Всім привіт!
Купив доблика в лютому, 1.4 бензин Панорама, 2006 рік випуску, пробіг на сьогодняшній день 199740. До нього автомобіля не мав, тому в них особливо не розбираюсь. Поміняв масло , фільтри, охолоджуючу рідину, передивилися підвіску (замінив стойку стабілізатора задню праву і поставив нові відбійники). Їздив і заводився чудово, навіть при мінусовій температурі.
На початку квітня поставив ГБО 4 покоління, ставив біля Луцька в с.Гірка Полонка, фірма ГазАвто (Профігаз). За день все зробили, поїхав додому. На слідуючий день поїхав в МРЕВ узаконити газ в документах. Проїхавши 50 км після установки ГБО почалося якесь дьоргання на ходу, на 4-5 передачі як газую то все добре, а як відпускаю газ і вона іде накатом то починав мотор дьоргати. Поїхав до газовщиків, у них буквально на порозі вона взагалі перестала їхати і загорівся чек. Вони помилку збили і щось там по газу через комп перестроїли. Ніби стало краще (я новачок і тому ще не можу відчувати всіх нюансів). Але проїхавши 40км знову вискочив чек, почала погано зааодитись, халасті стали 400-500 обертів, щоб рушити треба було добре газувати. Якось знов доїхав до газовщиків, вони знов те саме зробили - помилку скинули і щось своє регульнули. Вроді знову стало краще. На другий день знову те саме, зранку при заводці холості 400-500 і то не зразу завелася а треба було стартером покрутити. Поїхав до них третій раз, не доїжджаючи до них 3км машина перестала їхати на ходу, просто не реагувала на педаль газу, просто котилася поки не зупинилася, двигун не заглох а робив ніби на халастих. Постояв я 10 хвилин, завів і доїхав. Газовщики вже дивилися на мене як на ворога народу.
Помилку вибивало три рази одну і ту ж саму - датчик абсолютного тиску впускного колектора,значення вихід за межі діапазону. Зняли той датчик, почистили від масляної (жирної) плівки, збили помилку і знову щось по газу регульнули. Поїхав, але звичайно що проблема знову проявилась та сама і чек знову засвітився в дорозі.
Зрозумів що газовики тут ні до чого і почав шукати в чому проблема. Перезвонивши до кількох автомайстрів дізнався що майже все в цій машині керується ЕБУ, і спочатку треба до електрика. Та я живу в невеликому місті, і найти толкового спеціаліста важко. Загнав спочатку до одного, він протримав машину три дні, думаю що нічого не робив крім того що підключав до компа і тестував. Взяв 400грн і так і не сказав що це може бути. Зрозумів я що треба їхати від такого спєца, і поїхав до інших. Так як одночасно з цією проблемою з'явилось цокотіння при заводці на холодну мені сказали що може бути не герметична прокладка впускного колектора. Тож поїхав до хлопців які "крутять залізо". Розібрали вони, сказали привести прокладки під впускний, а також поміряли компрессію, на всіх циліндрах було 14, тільки на одному 12. Привіз прокладки. Пройшло півтора дня, не звонять. Сам їду до них, машину зібрали але вона взагалі не заводиться, стартер крутить аж свистить, але і не думає хоч раз буркнути.
На панелі горить чек. Підключив сканера ОБД2 і прочитав помилки. Одна така що обрив цепі чи низьке значення на одному циліндрі (щось із проводом чи катушкою до першого блоку)… друга помилка - не відповідність фаз грм чи щось подібне, пишу по пам'яті. Сказали що розберуть і глянуть шестерню колінвала. Через кілька годин позвонили, приїхав. Злизало шпонку на шківі колінвала, під заміну. Так як це було в останній робочий день перед Пасхою їду бігом в Луцьк за запчастинами. Купив шків коленвала, набір прокладок кришки клапанів (сказали що треба буде кришку знімати), також вирішив поміняти сальнік коленвала передній заодно і високовольтні провода, так як в одному ізоляція була порвата і деколи майстрів "сіпало током")))
Все купив і привіз, ввечері після 21 години звонять що склали. Їду забирати, на панелі знову горить чек, сканером видає помилку P0016, розсинхронізацію валів. Так як вже ніч на дворі і далі майже тиждень вихідних забираю машину, при заводці відчув вібрацію періодичну, якої раніше не відчував. Також на нейтралці не дає розкрутити двигун більше ніж 4500 оборотів. При цьому машина їздить, хоч і динаміка погана. Цокотіння залишилось. На наступний день позвонив до них, сказав що можливо ремінь ГРМ не правильно наділи і спитав як надівали. Сказали що фіксували тільки коленвал і там якось вираховували щось. Кондукторів у них немає, і що причина може бути не в їх роботі а ще в чомусь, наприклад в шківі разпредвала там де регулятор фаз. На мою вимогу щоб ще раз передивились правильність установки ременя ГРМ особливого ентузіазму не почув, але сказав я їм що машину після свят до них прижену. От приїжджаю, а мені кажуть - замовили кондуктори до моєї машини, мають приїхати через день. І от сьогодні знову їду до них в надії що отримали кондуктори і виставлять ремінь правильно. За свята наїздив із цією помилкою більше 100км, все добре тільки динаміка не така як була раніше, але заводиться добре і халасті не плавають.
Вибачте що стільки написав, але чим більше інфи тим краще для загальної картини. Якщо тема вже була то вибачте, але вже прочитав більше 35 тем на форумі по Добло тут і подібне майже не описувалось.
Також ще проблема - протікає насос ГУР, з нього періодично капає і при русі летить на піддон двигуна. Порадьте чи вести насос на реставрацію чи купувати новий. Знайшов новий але без шківа, можна брати і шків старий переставити?
Усім наперед вдячний за відповіді. З повагою, Андрій.
П.С. за цих три місяці машиною був дуже задоволений, як і всі вдома. Стан зовнішній на 4, але по об'єму салону і багажнику місця повно. От тільки після установки ГБО щось пішло не так)))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Адин_На_Крижині
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 19
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.02.2011
Сообщения: 2690
Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)

Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 09:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Andrik_w
Андрій, зніміть і промийте клапан управління муфти фазовращателя. Цей клапан знаходиться зверху на кришці клапанів. Кріпиться одним гвинтом. Треба промити сіточку, зняти фіксуючу скріпку і акуратно вийняти шток клапана. Все промити і зібрати Шток клапана повинен переміщатися вільно і не застрявати.

_________________
• Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Andrik_w
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 26.03.2019
Сообщения: 58
Откуда: Украина, Рожище

Авто: Fiat Doblo 1.4 Panorama 2006 г.

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 09:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так, за цей клапан читав, але чомусь думав що якщо до них все було добре то не в ньому причина. Це довго робити? Сам можу спавитись? Інструмент є, спрей для чищення карбюраторів також є.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Andrik_w
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 26.03.2019
Сообщения: 58
Откуда: Украина, Рожище

Авто: Fiat Doblo 1.4 Panorama 2006 г.

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 09:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Цей?


IMG_20190504_093401.jpg
 Описание:
Цей?
 Размер:  448.45 KB
 Просмотрено:  477 раз(а)

IMG_20190504_093401.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Адин_На_Крижині
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 19
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.02.2011
Сообщения: 2690
Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)

Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 09:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Так, цей самий.
Розбирати легко. Потрібна викрутка і ключик для болтика. Головне - це не дозволити полетіти фіксуючій скріпці, яка утримує шток на кінці клапана. Все промити бензином і розчинником.
Розібравши, ви побачите, що шток вашого клапана застряг і не переміщається. Відмочити його бензином і акуратно дістаньте назовні.

_________________
• Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ANDREEVIC
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 22.03.2019
Сообщения: 72
Откуда: ITALY

Авто: FCA Fiat Chrysler Automobiles

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 22:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

P0016 - Положение коленчатого вала - Корреляция положения распределительного вала, ряд 1, датчик «A»

Возможные причины
Механическая ошибка синхронизации
Заблокирован проход масла
Низкий уровень масла
Неисправен датчик положения впускного (A) датчика положения распределительного вала (CMP)
Неисправный датчик положения коленчатого вала (CKP)

Возможные симптомы
Подсветка двигателя включена (или предупреждающая лампа обслуживания двигателя)
Двигатель тяжело заводится
Двигатель глохнет во время движения

P0016 Описание
Датчик положения коленчатого вала (CKP) - это генератор с постоянными магнитами, известный как датчик с переменным сопротивлением. Магнитное поле датчика изменяется с помощью установленного коленчатого вала реакторного колеса, которое имеет семь обработанных пазов, 6 из которых расположены на одинаковом расстоянии 60 градусов друг от друга. Седьмой слот разнесен на 10 градусов после одного из 60-градусных слотов. Датчик CKP выдает семь импульсов за каждый оборот коленчатого вала. Импульс из 10-градусного интервала известен как синхроимпульс. Импульс синхронизации используется для синхронизации последовательности запуска катушки с положением коленчатого вала. Датчик положения коленчатого вала соединен с модулем управления силовым (PCM) с помощью сигнальной цепи и цепи низкой опорного напряжения.
Датчик положения распределительного вала (CMP) срабатывает с помощью зубчатого колеса реактора, встроенного в звездочку выпускного распределительного вала. Датчик CMP выдает 6 сигнальных импульсов за каждый оборот распределительного вала. Каждая выемка или элемент колеса реактора имеет разные размеры для индивидуальной идентификации цилиндра. Это означает, что сигналы CMP и положения коленчатого вала (CKP) кодируются по ширине импульса, что позволяет PCM постоянно контролировать их взаимосвязь. Это соотношение используется для определения положения привода распределительного вала и управления его фазой на правильное значение. PCM также использует этот сигнал для определения такта сжатия каждого цилиндра и для последовательного впрыска топлива. Датчика положения распределительного вала соединена с PCM с помощью 12-вольт, низкого эталонного сигнала, и сигнальной цепи.

_________________
SPARE PARTS & ACCESSORIES FOR VEHICLES OF ALL MANUFACTURERS (WORLDWIDE SHIPPING)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Andrik_w
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 26.03.2019
Сообщения: 58
Откуда: Украина, Рожище

Авто: Fiat Doblo 1.4 Panorama 2006 г.

СообщениеДобавлено: Сб Май 04, 2019 23:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ANDREEVIC писал(а):
P0016 - Положение коленчатого вала - Корреляция положения распределительного вала, ряд 1, датчик «A»

Возможные причины
Механическая ошибка синхронизации
Заблокирован проход масла
Низкий уровень масла
Неисправен датчик положения впускного (A) датчика положения распределительного вала (CMP)
Неисправный датчик положения коленчатого вала (CKP)

Возможные симптомы
Подсветка двигателя включена (или предупреждающая лампа обслуживания двигателя)
Двигатель тяжело заводится
Двигатель глохнет во время движения

P0016 Описание
Датчик положения коленчатого вала (CKP) - это генератор с постоянными магнитами, известный как датчик с переменным сопротивлением. Магнитное поле датчика изменяется с помощью установленного коленчатого вала реакторного колеса, которое имеет семь обработанных пазов, 6 из которых расположены на одинаковом расстоянии 60 градусов друг от друга. Седьмой слот разнесен на 10 градусов после одного из 60-градусных слотов. Датчик CKP выдает семь импульсов за каждый оборот коленчатого вала. Импульс из 10-градусного интервала известен как синхроимпульс. Импульс синхронизации используется для синхронизации последовательности запуска катушки с положением коленчатого вала. Датчик положения коленчатого вала соединен с модулем управления силовым (PCM) с помощью сигнальной цепи и цепи низкой опорного напряжения.
Датчик положения распределительного вала (CMP) срабатывает с помощью зубчатого колеса реактора, встроенного в звездочку выпускного распределительного вала. Датчик CMP выдает 6 сигнальных импульсов за каждый оборот распределительного вала. Каждая выемка или элемент колеса реактора имеет разные размеры для индивидуальной идентификации цилиндра. Это означает, что сигналы CMP и положения коленчатого вала (CKP) кодируются по ширине импульса, что позволяет PCM постоянно контролировать их взаимосвязь. Это соотношение используется для определения положения привода распределительного вала и управления его фазой на правильное значение. PCM также использует этот сигнал для определения такта сжатия каждого цилиндра и для последовательного впрыска топлива. Датчика положения распределительного вала соединена с PCM с помощью 12-вольт, низкого эталонного сигнала, и сигнальной цепи.

Дякую за розшифровку.
Попробую ще уточнити порядок виникнення помилок в машині:
Три рази їздив до газовиків з однією ж тою самою помилкою - датчик тиску абсолютного впускному колекторі, чихід за межі діапазону.
Коли майстри замінили прокладки впускного колектора то з'явились дві інші, ті що на скріні. І коли вже замінили шків коленвалу та високовольтні провода тоді стала P0016.
Рівень масла на середині щупа, дивлюся кожен день, рівень не міняється, масло міняв тисячу кілометрів тому, лив СуперМобіл 5W40.
Якби несправний датчик якийсь то мало б бути ще якась помилка вибити паралельна, можливо і помиляюсь. Але до їх роботи таких помилок не було, і кожен раз різні. Р0016 після втручання їх у цей вузол - чи може наприклад бути що канал заб'ється під час їхньої роботи? Чи в той момент ламається датчик чи клапан засмічується чи клинить? Може але малоймовірно. А от ремень виставляли без кондукторів, і до того стикалися вони з таким фіатом як в мене тільки один раз. Тим більше що складали вони ввечері і можливо спішили.
Із стмптомів лише чек горить, двигун заводиться добре, з першого разу, не глохне під час руху точно, проїхав вже з ним більше сотні кілометрів.

Сьогодні до майстрів не доїхав, не вийшло відлучитися з роботи, поїду в понеділок.
Хотів зняти і почистити клапана на кришці, але не зміг відкрутити болтика, грані всередині злизані, вирішив не чіпати, залишити тим же майстрам.



Screenshot_2019-04-25-10-35-08-022_com.ovz.carscanner.png
 Описание:
 Размер:  157.96 KB
 Просмотрено:  480 раз(а)

Screenshot_2019-04-25-10-35-08-022_com.ovz.carscanner.png


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Andrik_w
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 26.03.2019
Сообщения: 58
Откуда: Украина, Рожище

Авто: Fiat Doblo 1.4 Panorama 2006 г.

СообщениеДобавлено: Ср Май 08, 2019 23:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

І так, сьогодні заїхав до майстрів. Перевірили правильність установки ременя ГРМ по кондукторах, виставлений був добре. Відкрутили і почистили клапан той що тут радили, він був дуже засмічений. Після очистки машинка поїхала так як треба.
Тобто майже місяць після установки ГБО мучився, а проблемка була в шестерні коленвала. І майстри при її заміні знімали кришку клапанів і засмітили клапан. Проблема вирішена, всім дякую.
Але хочу по можливості запитати про кілька речей.
Перше - протікає насос ГУР, напевне сальники з підшипником. Що краще: реставрувати цей чи купити новий? Якщо новий то який? Дивився на різні, є з шківом і є без, якщо без шківа то шків старий не проблема поставити? Рідину лити Tutela Gi/A? Який об'єм купляти, хочу її повністю злити і нову залити.
Друге - в машині немає захисту двигуна знизу, ту що "защіта" називають. Яку краще поставити і де купити? Вона треба взагалі чи не дуже?
Третє- майстри сказали що під кришкою клапанів все грязне, чорне і кусками відвалюється, і вон могло засмітити клапан, через який машина не їхала. Чи можна і чи треба якось промивати мотор, а точніше ту систему, по якій циркулює масло в двигуні?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
ANDREEVIC
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 22.03.2019
Сообщения: 72
Откуда: ITALY

Авто: FCA Fiat Chrysler Automobiles

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 09:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Andrik_w
Якщо є можливість то ГУР зі шківом краще замінити! Яку рідину та кількість дивись в мануалі до авто! Захист піддона можна і БУ. Для промивки дивись продукцію LIQUI MOLY і лий якісне масло можна також LIQUI MOLY

_________________
SPARE PARTS & ACCESSORIES FOR VEHICLES OF ALL MANUFACTURERS (WORLDWIDE SHIPPING)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17196
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 09:50    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

От таки світ клином на тому Лікві зійшовся, га? Промити можна і Азмолом, і Хадо, тільки не всякими "5...10-тиминутками" в посуді від пива.
_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ANDREEVIC
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 38
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 22.03.2019
Сообщения: 72
Откуда: ITALY

Авто: FCA Fiat Chrysler Automobiles

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 12:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я написав про ту продукцію з якою маю справу. А там вже кожен вирішує сам.
_________________
SPARE PARTS & ACCESSORIES FOR VEHICLES OF ALL MANUFACTURERS (WORLDWIDE SHIPPING)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Andrik_w
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 39
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 26.03.2019
Сообщения: 58
Откуда: Украина, Рожище

Авто: Fiat Doblo 1.4 Panorama 2006 г.

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 16:53    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дякую за поради. Ще мене цікавить в який спосіб це робити. Додавати до масла перед заміною, чи з новим маслом? Чи промити чимось і злити?
І також про масло спитаю. На 200 тис пробігу яке лити? 5W 40? І чи є сенс лити рекомендовану Селенію? Манера їзди у мене спокійна, літати не літаю, по трасі більше 100км/год не їду, в основному міський режим або змішаний.
Поки залив те що на фото.



IMG_20190509_170413.jpg
 Описание:
 Размер:  86.21 KB
 Просмотрено:  265 раз(а)

IMG_20190509_170413.jpg


Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Leha-Zelenij
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 36
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 05.08.2014
Сообщения: 1218
Откуда: Харьков

Авто: ...=>Doblo 1.9D=>Renault 1.9dci=>Ford 2.0 tdci 130hp

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 17:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Andrik_w
Хорошо промывает промывка с эффектом раскоксовки от Хадо. Делал в паре машин. Там что-то бутылек 200мл, и стоит примерно 200грн. Заливать в масло. Можно проехать до 200км, после слить масло и заменить ессно. На дизеле даже масло чернеть медленнее стало
P.s. у каждой промывки свой способ применения. Обычно подразумевает замену масла после. Поэтому есть смысл делать процедуру перед следующей заменой масла

_________________
Чем сможем - поможем. 093-161-68-24. Лёха Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Адин_На_Крижині
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 19
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.02.2011
Сообщения: 2690
Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)

Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 17:34    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Andrik_w
Кришку клапанів тільки знімати і відмивати бензином, розчинником і засобом для видалення жиру на основі каустичної соди. Промивати і продувати масляні канали персонально.
Не забути поміняти на нові гумові кільця ущільнювачів масляних каналів. Їх в кришці 4 штуки.
Ще одне кільце висить на самій прокладці кришки.

Дуже важко відмивати простір під маслоотражающей пластиною. Там збирається максимальна кількість коксу.

_________________
• Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Адин_На_Крижині
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 19
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 11.02.2011
Сообщения: 2690
Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)

Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600

СообщениеДобавлено: Чт Май 09, 2019 17:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Andrik_w писал(а):
Відкрутили і почистили клапан той що тут радили

Andrik_w
Цей клапан необхідно знімати і промивати регулярно. Якщо Ви помітили, то там є фільтр на вході (сітка), її необхідно промивати теж. Хоча б раз на рік.
Клапан знімається і розбирається швидко і просто, тому чистка не повинна бути проблемою.

_________________
• Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Страница 1 из 4

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу