|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пн Май 04, 2020 13:52 Заголовок сообщения: |
|
|
Народ, 1.8 - це спущені колеса Динаміка авто падає, витрата росте + гума не може виконувати свої функції, закладені виробником, на 100%. Зловити гулю в ямі на 1.8 це як 2 пальці)
R15ті зимні тапки на 65тій гумі качаю 2.2-2.3Bar.
R18ті літні на 40вій 2.6 -оптимально.
І 2.6 для R14-15 це вже мабуть перебор, хоча може і теж буде оптимально, якщо висота гуми мала 45-50 і автомобіль постійно загружений.
В ідеалі, то якщо на R15 сідає 4 людини в авто та ще і якийсь багаж, то вже потрібно підкачувати з 2.0 до 2.3.
Ну це таке, більше не зрозуміло, з якого це качати зад менше? Ви що, завжди їздите з пустим багажником, без пасажирів і на мінімумі бензину?
Ну це хібащо малолітражки тільки з водієм і з вагою до 1 тони, там може і можна накачати перед 2.0, а зад 1.9 Bar...
А так то у всіх мануалах, що зустрічав - був однаковий тиск у всіх колесах. І чим важче авто і тонша гума, тим більший тиск. У E-S класі по мануалу на 18-20х катках взагалі здається 2.7 чи 2.8 стоїть. І теж на всіх колесах однаково. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом.
Последний раз редактировалось: manhunt (Пн Май 04, 2020 17:38), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
Serg_SHS Италомафиози
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.01.2009 Сообщения: 740 Откуда: Леополіс (тимчасово Київ :)
Авто: Fiat Tipo1.4ie -> Fiat Croma 1.8
|
Добавлено: Пн Май 04, 2020 14:48 Заголовок сообщения: |
|
|
Ще не слід забувати той факт, що тиск має властивість змінюватись від температури....
Приклад: спустили ви до 1.8 вдень на гарячому колесі. Зранку в колесі буде тиск 1.6
Після того, як встановив собі систему контролю тиску в шинах - ну дуже цікаво спостерігати за динамікою зміни тиску ))) |
|
Вернуться к началу |
|
|
Massimo. Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2006 Сообщения: 3054 Откуда: Дніпро
Авто: Alfa Romeo 156 Crosswagon; Volvo 740 Turbo & 760 Turbo, Chrysler Sebring Convertible 2.7
|
Добавлено: Пн Май 04, 2020 15:34 Заголовок сообщения: |
|
|
Дивіться мануал я в браво качаю 2.4 влітку на 17, и 2.5-2.6 в зимку на 16 _________________ 050 361 65 10 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Massimo. Италоманьячище
Возраст: 40 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.02.2006 Сообщения: 3054 Откуда: Дніпро
Авто: Alfa Romeo 156 Crosswagon; Volvo 740 Turbo & 760 Turbo, Chrysler Sebring Convertible 2.7
|
Добавлено: Пн Май 04, 2020 15:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Massimo. писал(а): | Дивіться мануал я в браво качаю 2.4 влітку на 17, и 2.5-2.6 в зимку на 16 |
Зимова гума має бути на 0.2 -0.3 атм віше ніж літня _________________ 050 361 65 10 |
|
Вернуться к началу |
|
|
manhunt Италомафиози
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.10.2019 Сообщения: 644 Откуда: ЄС
Авто: VW Jetta 2.5 SportWagen & Suzuki DR650
|
Добавлено: Пн Май 04, 2020 17:48 Заголовок сообщения: |
|
|
Massimo. писал(а): | Дивіться мануал |
каще мануал, в крайному випадку безліч сайтів типу ka4nikoleso.info тощо
Serg_SHS писал(а): |
Після того, як встановив собі систему контролю тиску в шинах - ну дуже цікаво спостерігати за динамікою зміни тиску ))) |
зручна штука, навіть коли десь не дуже сильно пробив - то не їдеш на спущеному хз скільки, доки не помітиш випадково- а одразу видно. _________________ FIAT - Fix It Again Tomorrow.
Хотьпаржом. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Serg_SHS Италомафиози
Возраст: 47 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.01.2009 Сообщения: 740 Откуда: Леополіс (тимчасово Київ :)
Авто: Fiat Tipo1.4ie -> Fiat Croma 1.8
|
Добавлено: Сб Май 09, 2020 20:13 Заголовок сообщения: |
|
|
Serg_SHS писал(а): | Ще не слід забувати той факт, що тиск має властивість змінюватись від температури....
Приклад: спустили ви до 1.8 вдень на гарячому колесі. Зранку в колесі буде тиск 1.6
Після того, як встановив собі систему контролю тиску в шинах - ну дуже цікаво спостерігати за динамікою зміни тиску ))) |
Ось, зафіксував певні параметри зміни тиску протягом дня.
прийшов ранком на парковку. покази:
температура на вулиці +13 / тиск 2.27 (в мене є підозра, що коли колесо не обертається, той датчик показує не зовсім коректне значення.)
проїхав кілометр. покази:
температура на вулиці +13 / тиск 2.32
проїхав 5 км.....тут завтикав записати покази....
пару годин катався містом, потім проїхався десь 30км трассою зі швидкістю 110...130 км/год. покази:
температура на вулиці +18 / тиск 2.52
ввечері заїхав на автомийку (колеса охололи від води). покази на виїзді із автомийки:
температура на вулиці +15 / тиск 2.4
в мене по мануалу тиск має становити 2.5-2.6
алярм стоїть на тиск меньше ніж 2.2 та більше ніж 2.8 |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|