Сайт Украинского клуба любителей FIAT Украинский клуб любителей FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
Италоманьяки на острие атаки !!!
 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 
Магазин клубной и итало атрибутики     

Фільтр DPF в дизелях Фіат, діагностика та контроль
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Украинский клуб любителей FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
scudo_diesel
Италофан


Италофан

Возраст: 42
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 393
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Чт Май 17, 2018 00:50    Заголовок сообщения: Фільтр DPF в дизелях Фіат, діагностика та контроль Ответить с цитатой

Фільтр DPF в дизелях Фіат, можливості діагностики та контролю стану, та як з ним жити.

Всім привіт! Являюся власником Фіат Добло 1,6 MultiJet Panorama 2011 року, машина куплена новою в автосалоні. Багато інформації прочитав ще перед покупкою даного авто про сажовий фільтр, який ставиться на всі дизельні автомобілі . Багато негативу про цей фільтр, багато скарг на ті автомобілі різних виробників, які були привезені із-зі кордону, система видавали за якийсь час помилки фільтру DPF, машини погано їхали, не тянули, тобто експлуатація була потім складна та неприємна. Ясне рішення у тих власників було позбавитися цих фільтрів, змінити прошивку на Євро 4 або Євро 3, де не було цих фільтрів. Таке пропонують багато фірм в Україні, та й гаражні майстри пробують щось робити. Заміна пошкодженого або забитого фільтру фінансово досить невигідна. Дизельне паливо в Україні має свої нюанси м’яко кажучи. Більшість машин вже не обслуговується на офіційних сервісах, або хоча б на маслах, які рекомендовані виробником, кожний шукає дешевший варіант. Хочу сказати, що експлуатую машину не в Україні, але буваю на ній декілька разів на рік на Україні, вибираю брендові заправки з дизпаливом Євро 5. В Євросоюзі неможливо позбавитися фільтру DPF з тої причини, що потім неможливо пройти технічний контроль, який дає дозвіл на дальшу експлуатацію машина на автомобільних дорогах. Не говорячи про те, що в Німеччині може зупинити поліція, і зконтролювати вихлоп машини, і якщо виясниться, що машина є без фільтру DPF, але по конструкції мусить його мати, так тоді зразу штраф 500 євро, іноді можлива евакуація на штрафмайданчик. Тому цікавила інформація, як ці системи працюють, як з ними без проблем жити, експлуатувати. Коротко кажучи, фільтр представляє собою кераміку, яка фільтрує незгорівші частини сажі, яка виробляється в нових моторах, і ці частинки є ультра малої величини, мають канцерогенний ефект. В нових мотрах Common Rail вприскується дизель під досить високим тиском, розпилюється на маленькі частинки для покращення ефективності мотору, потужності, економії та екології. Але незгорівші частинки сажі при вдиханні проникають аж до альвеол легень, звідки не можуть легко видалитися організмом. Звичайна сажа проникає не так до глибини легень, а лише на рівень бронхіол, звідки можуть людиною відкашлятися.
По структурі, система DPF має бути досить надійною. Кераміка покрита частинками платини, яка при певній температурі має допомагати доокислювати сажу до СО2 та інші нешкідливі речовини. При заповненні фільтру, з’являється різниця тиску між входом до фільтру а виходом, так званий диференціальний тиск. При тривалій їзді, пробігає пасивна регенерація- доокислення на каталітичному покритті кераміки. Якщо цього не вистачає, а фільтр поступово заповнюється, при заповненні 100-110% включається активна регенерація, коли запускається додаткове впорскування дизеля на випуску. Це дизпаливо потрапляє на кераміку, а там починає горіти при температурі біля 600-650°C. Системою контролюється температура горіння, тому що при перевищенні можливе пошкодження кераміки, та її руйнування. Більше заповнює фільтр їзда в місті та короткі дистанції, та нерозуміння власником, коли виробляється сажа, за яких умов, коли запускається регенерація. Автомобілі Фіат працюють таким чином, що і при стоянні можуть запустити регенерацію, тут необхідно лише знати, що працює регенерація, не виключати мотор, поки не докінчиться сам процес. То можливо вияснити самому, так як тоді виключається вентилятор охолодження. На жаль виробник не зробив візуалізацію процесу регенерації, тоді б це зекономило багато нервів та грошей у власників автомобілів.
Постало питання, як діагностувати систему вихлопу дизельного мотору, щоб повністю контролювати роботу системи, знати, коли працює пасивна регенерація, а коли активна. Я відмічав зміни в роботі автомобіля, коли починалася активна регенерація, підозрював, що вона відбувається, але жодна інформація на приборці не було, тому більше були мої догадки. Відмічав, що зростає кількість обертів на холостих обертах, момоетальна витрата палива, включався вентилятор охолодження на максимальну швидкість, коли на дворі не було тепло, тим більше температура мотору була в нормі, інколи видно було невеликий дим. В пошуках рішення перекопав багато матеріалів в інтернеті. На нашому форумі знайшов опис того, як підключитися ноутбуком через програму MultiEcuscan. Замовив на Аліексресс ELM327 Wi-Fi. Через місяць отримав діагностичний адаптер. По декілька спробах зміг підключитися до автомобіля, і побачити параметри фільтру- диференціальний тиск, температуру фільтру, наповненість фільтру в процентах. З того вияснив, що фільтр в дуже хорошому стані, підтвердив собі, що експлуатую та обслуговую машину правильно (80 тис. км). Але хотів піти далі, хотів мати мобільний варіант, який би дозволив контролювати систему будь-коли. На Play Маркеті знайшов программу DPF Monitor для діагностики деяких автомобілів Фіат та Альфи. Скачав, а потів вияснив, що з моїм адаптером программа не працює, їй потрібно Bluetooth адаптер. Відгадати, який саме адаптер замовляти з Китаю досить важко, тому замовив 5 адаптерів різних фірм. Коли приїхали з Китаю, протестув всі, але ця програма ніякі данні не показала. Тому почав копати ділі. Знайшов программу AlfaDPF та AlfaOBD, і велика радість- побачив динамічні показники потрібних систем. По тестуванні програми AlfaDPF, вирішив купити повноцінну офіційну версію. Адаптер, який адекватно працює з цією програмою називається Konnwei KW902 Bluetooth, куплена в Китаї за $10,60. Тепер я маю повний контроль над тим, що відбувається з системою сажового фільтру, і коли можна по регенерації виключити двигун.
Думаю, що комусь з власників дизельних автомобілів буде корисна ця інформація, та зекономить гроші в майбутньому.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
phosaly
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 47
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 27.05.2013
Сообщения: 1467
Откуда: Ровно

Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma

СообщениеДобавлено: Чт Май 17, 2018 10:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

1. если забивать дфп - обманить коп. только перепрограмирование способы и сам понимает что надо вырезать
2. если новый авто то пускает едить
3. если ваш авто б\у и вслучилось так то есть нормально сто которые делают эти работы и наконец у нас на дорог кто будет проверить а вот тех.досмотр в бумажке должно присутсвтует пункта дпф !!!
4. регенерація ?
что вы имеете в виду ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Vasyok12
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 14.01.2013
Сообщения: 172
Откуда: Тернопіль

Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік

СообщениеДобавлено: Чт Май 17, 2018 16:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ви проробили чималу роботу. Дчкую за інформацію. Можливо скортстаюсь!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италофан


Италофан

Возраст: 42
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 393
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Чт Май 17, 2018 18:38    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

phosaly
Регенерація - це значить відновлення фільтру та самоочищення.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
elf
Amico


Amico

Возраст: 32
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 31.01.2018
Сообщения: 15
Откуда: Днепр

Авто: Doblo Nuovo Cargo 1.3 mjet, euro5

СообщениеДобавлено: Чт Май 17, 2018 21:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

scudo_diesel

Дякую за дуже цікаву і корисну інформацію.
Придбав таку ж автівку, тільки з мотором 1.3 (Euro 5), що до фільтра DPF - так на жаль нема індикації при регенерації. В мене декілька разів вона вмикалася, димом кидало білим.. бо думав що має бути чорного кольору (сажа як ни як).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
phosaly
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 47
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 27.05.2013
Сообщения: 1467
Откуда: Ровно

Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma

СообщениеДобавлено: Чт Май 17, 2018 22:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

scudo_diesel писал(а):
phosaly
Регенерація - це значить відновлення фільтру та самоочищення.
верите ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италофан


Италофан

Возраст: 42
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 393
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 00:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

phosaly
А чому не вірити? Такий принцип роботи. Якщо б не працювала регенерація, тоді б фільтр забився сажею, повністю перекрив вихід для вихлопу, далі перехід в аварійний режим, інакше пошкодження мотору. Вихлопу нема куди дітися.
Якщо простіше сказати, фільтр після регенерації не стає новим, але відновлюється пропускна можливість для безпроблемної роботи як двигуна, так і системи фільтрації. Тобто, якщо пітримувати робочу температуру фільтру, коли проходить пасивна регенерація, тим більші інтервали для активної регенерації.
Наприклад, взимку коротка поїздка, коли і двигун не встигає нагрітися, так фільтр поступово заповнюється, потім включаєтья активна регенерація.
Цей термін не я видумав, а інженери, які придумали цю систему. В любому випадку, вона не ідеальна, а при поганому паливу може бути
взагалі ненадійна.
Я б краще їзив на новій машині з Євро 4, ніж з цією системою.
Як сказав один журналіст, що власники дизельної машини з фільтром DPF, мусят мати родину за містом, щоб кожний тиждень їздити в гості, і пропалювати фільтр на трасі. Very Happy


Последний раз редактировалось: scudo_diesel (Пт Май 18, 2018 02:29), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италофан


Италофан

Возраст: 42
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 393
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 00:04    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Тphosaly
Так у вас цієї системи немає в моторі, тому для вас ця тема неактуальна. Вам потрібно більше боятися системи EGR.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
DENIS MELNIK
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 13.12.2011
Сообщения: 316
Откуда: запорожье

Авто: фиат добло карго,фиат добло 2.0 мультитжет

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 09:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Я мотаюсь чаще в городе,как только купил авто начались проблемы с фильтром,машину брал бу,загорался чек,тоже купил сканер показывал на ошибку сажевого фильтра-забит,хотел уже удалять и шить,потом нашел присадку ЛиквиМолли для сажевых фильтров,начал добавлять в бак-проблемма ушла,чаще стала включаться регенерация и соответственно фильтр очищается,пока полет нормальный,будем смотреть дальше..
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
phosaly
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 47
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 27.05.2013
Сообщения: 1467
Откуда: Ровно

Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 09:13    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

scudo_diesel писал(а):
Тphosaly
Так у вас цієї системи немає в моторі, тому для вас ця тема неактуальна. Вам потрібно більше боятися системи EGR.

если у вас забил дпф только один способ это срезать и обмануить датчик з есю.
п.с Регенерація - це значить відновлення фільтру та самоочищення. звучить гениальные - очень умный ваш дпф.
Laughing
п.с потом нашел присадку ЛиквиМолли для сажевых фильтров,начал добавлять в бак-проблемма ушла,чаще стала включаться регенерация-
хорошая присадка Rolling Eyesнадо по больше лить в баке, потом уже поздно

про системе EGR один раз на 2 года делаю очистки и все.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
scudo_diesel
Италофан


Италофан

Возраст: 42
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 02.01.2008
Сообщения: 393
Откуда: Закарпаття

Авто: Fiat Doblo Panorama 1.6Multijet Emotion bordo 2011р.в., Hyundai IX20 1.4 CRDI 2011 р.в, Fiat Scudo 1.9TDI 1996р.в.

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 12:48    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

phosaly
Так кому потрібно, і така критична ситуація, коли регенерація не допомагає, так можливо лише вихід видалити фільтр, поміняти прошивку мотору. А присадки просто знижують температуру згорання сажі і на коротких дистанціях, коли фільтр не прогрівається до робочої температури.

phosaly
Не знаю, який інтерес дискутовати про те, чого нема в автомобілі, і не знаєте, як це працює, вносити критику.
Я лише висловив свій досвід з цією системою, і надіюся, що зекономлю час комусь на пошук рішень по діагностиці.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
phosaly
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 47
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 27.05.2013
Сообщения: 1467
Откуда: Ровно

Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 14:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

дпф нема в авто -это хорошо. Знаю про дпф
п.с просто залил присадку и дпф стали сами регенерація -просто чуда какая. на СТО у нас просто срезать и перегромировать, обманки датчик и все,а ваш и другой способ просто деньги на ветру.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
DENIS MELNIK
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 13.12.2011
Сообщения: 316
Откуда: запорожье

Авто: фиат добло карго,фиат добло 2.0 мультитжет

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 18:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ну мне же пока помогло,деньги на ветер не знаю,155грн банка рассчитана на 2000км,просто пока я не начал ее заливать чек загорался слишком часто,обнулял ошибку он снова загорался и авто тупит и не едит,а начал присадку добавлять все пока пропало,не буду спорить я просто пишу как у меня было,а удалить и перепрошить у нас в Запорожье стоит 300уе я думаю всегда успею если не будет помогать..
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ЭлектроМеханиК
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 09.05.2018
Сообщения: 146
Откуда: Киев

Авто: ГАЗ-21 и Дублон 1,9 дизель Мультиджет 105 коней

СообщениеДобавлено: Пт Май 18, 2018 21:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Самый интересный вопрос в том что система по логике начинает понимать что она забита из за разности давлений ДО фильтра и ПОСЛЕ. А что если ее обдурить? Да не в мозгах компъютера а просто пробив грубо говоря ломом дырку в этом фильтре? Как раз такую чтобы и выхлоп выскакивал и перепад между датчиками был. Так сказать сдросселировав отверстие. Система по идее должна работать без всяких ошибок. Естественно о чистоте выхлопа речь идти не будет. Но и головняка с системой тоже не будет Smile
_________________
Есть много друг Горацио такого... что и не снилось нашим мудрецам !
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
phosaly
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 47
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 27.05.2013
Сообщения: 1467
Откуда: Ровно

Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma

СообщениеДобавлено: Сб Май 19, 2018 14:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Если про дпф то присадки не лил в баке и ваш мотор угробите а смотрите видео
https://youtu.be/3F9riTOsNKE
https://www.youtube.com/watch?v=DoL5ZFaCfgI&feature=youtu.be
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Украинский клуб любителей FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Doblo Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
По вопросам размещения рекламы писать сюда