Яку інформацію дав автор теми:
- замінив;
- працювало;
- не працює "все глухо";
- "коли потрасти,начинає гудіти".
Що значить оте "все глухо"? Реле не клацає? Невідомо. Бендікс не виходить? Невідомо. "А коли потрясти, начинає гудіті" (гудіти а не працювати, не плутай). Потрясти встановлений стартер неможливо. Отже, власник таки його знову зняв. То чому б не розкрутити два гвинти та не оглянути знову стартер?
"значить щось або з щітками або в якорі або в обмотці". Продовжу твій ряд: або в реле, або з запобіжником F1, або з проводом між втягуючим реле та замком запалювання, або...
Інформації з гулькин хєр. Тому одні "або".
Автор ясно написав що зняв знову,гудить по його це працює,я йому вже всі твої нюанси про предохранітель і тд і тп пояснив,і не пудри йому мозги аби розбирати пів машини,читай всі коменти...харе вже мудрувати,Ясно було написано що кілька разів стартер працював після установки а потім перестав навіть щолкати,а після повторного зняття до акума почав працювати після встряски,зробили з дитячої проблеми кінець світу!ти думаєш я з пальця інфу беру,якщо я щось людині порадив це значить я не просто так це зробив!
У некоторых стар.напряжение на втягивающее подается через щётки.
Отсюда и "виводы" потрусил зашевелился. _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Яку інформацію дав автор теми:
- замінив;
- працювало;
- не працює "все глухо";
- "коли потрасти,начинає гудіти".
Що значить оте "все глухо"? Реле не клацає? Невідомо. Бендікс не виходить? Невідомо. "А коли потрясти, начинає гудіті" (гудіти а не працювати, не плутай). Потрясти встановлений стартер неможливо. Отже, власник таки його знову зняв. То чому б не розкрутити два гвинти та не оглянути знову стартер?
"значить щось або з щітками або в якорі або в обмотці". Продовжу твій ряд: або в реле, або з запобіжником F1, або з проводом між втягуючим реле та замком запалювання, або...
Інформації з гулькин хєр. Тому одні "або".
ЮраDenver1234 писал(а):
misha9474p писал(а):
Зіткнувся з такою проблемою.Замінив втягуюче на стартері(так як старе вже одійшло)попробував на пряму підключити від АКБ,все запрацювало.Поставив на авто,перший раз завів,другий раз завів,все добре,третій раз заводити все глухо, втягуюче не спрацьовує.В чому Може бути проблема?
Перевірити ще треба контактну групу замка запалювання!
В крайньому випадку скинь стартер і знову на акб підключи напряму,крутить значить проблема в проводці,причин може бути кілька,і сказати що в тебе сталось з ходу важко,починай перевірку з простішого,подивись мож є якийсь предохранітєль(подивись в мануалі),аа там вже по схемі проводки за умови що стартер живий!--що з тго мною написане не зрозуміле,ти ппц підкинув нової інфи..
Каюся. Я не вмію підключатися до всесвітнього інформаційного простору, тому не можу знати, що там думає власник авто та чи "працює" та "гудить" в одному реченні - це для нього одне й тем саме.
Qstas
"потрусил зашевелился" - це на "п`ять"! Універсальний метод. На щастя, мені ще рано...
Зараз автору теми для повноти щастя треба розібрати ще й замок запалювання.
Тепер цілком серйозно.
misha9474p, якщо ти не знаєш, чи є в електричному ланцюзі стартера запобіжник, та звідкіля приходить напруга на реле стартера, - не смикай долю за яйця - погукай когось з досвідом, подивись та повчись. Воно дешевше вийде. _________________ Where's the revolution? Come on, people! You're letting me down!
бортовик - http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=55031
Каюся. Я не вмію підключатися до всесвітнього інформаційного простору, тому не можу знати, що там думає власник авто та чи "працює" та "гудить" в одному реченні - це для нього одне й тем саме.
Qstas
"потрусил зашевелился" - це на "п`ять"! Універсальний метод. На щастя, мені ще рано...
Зараз автору теми для повноти щастя треба розібрати ще й замок запалювання.
Тепер цілком серйозно.
misha9474p, якщо ти не знаєш, чи є в електричному ланцюзі стартера запобіжник, та звідкіля приходить напруга на реле стартера, - не смикай долю за яйця - погукай когось з досвідом, подивись та повчись. Воно дешевше вийде.
ну тогда хули ты тут д
смикаеш долю за яйця..так би зразу автору написав що мол Я не знаю і поклич спеціалістів..а то вліз в тему.почав полоскати мозок а тут закінчив поклич толкового..якого нах реле..де ти бачив реле стартера...він максимум ще від реле свічок накала має звязок..але в мене реле здохло а стартер працював...ти ж сам писав що йдуть прямі кабеля...так воно і є....а то реле.предохранітєлі...вагную що ти щас знову щось ляпнеш!
Я (бачу, що й не тільки я) просто захоплююсь твоїм невіглацтвом, яке так компенсується безаппеляційністю та напором. Щось далі доказувати не бачу сенсу, адже ти, звісно, не "з пальця інфу береш".
А оте "хулі" я тобі дарую. Звісно ж без таких важливих слів досить тяжко розтлумачити старим баранам усю складність устрою Всесвіту.
Я (бачу, що й не тільки я) просто захоплююсь твоїм невіглацтвом, яке так компенсується безаппеляційністю та напором. Щось далі доказувати не бачу сенсу, адже ти, звісно, не "з пальця інфу береш".
А оте "хулі" я тобі дарую. Звісно ж без таких важливих слів досить тяжко розтлумачити старим баранам усю складність устрою Всесвіту.
Нехай щастить.
якщо ти такий старий баран(як ти висловився)то скинь автору схему одразу,де що знаходиться,бо ніхто крім тебе не возмущається,тай по темі нічого толком не написав..хоча ти правіший усіх...
Заспокойтеся.
Десь так.
Існуе при наймі три моделі стартерів(можливо й більше)
1)Кривий якому напруга взагалі не потрібна.
2)Класичний(тобіж Газ, Зіл, Ваз, Космич........)
Напруга подаеться окремо (втягуюче, старт. )
Де можливо самотужки замінити щітки по одинці.
3) "Імпортний" де послідовно задіяні втягуюче и сам стартер
(такий собі захист від д ...)
Щітки міняються(варяться) разом з усим вузлом.
Опель, Дева, .......
І схоже той що обговорюеться.
(мод) _________________ «Никогда не спорьте с идиотами. Вы опуститесь до их уровня, где они вас задавят своим опытом..» Марк Твен
Заспокойтеся.
Десь так.
Існуе при наймі три моделі стартерів(можливо й більше)
1)Кривий якому напруга взагалі не потрібна.
2)Класичний(тобіж Газ, Зіл, Ваз, Космич........)
Напруга подаеться окремо (втягуюче, старт. )
Де можливо самотужки замінити щітки по одинці.
3) "Імпортний" де послідовно задіяні втягуюче и сам стартер
(такий собі захист від д ...)
Щітки міняються(варяться) разом з усим вузлом.
Опель, Дева, .......
І схоже той що обговорюеться.
(мод)
ти правий.думаю що в добло стартер не космос..але з чогось треба починати правельно..
Люди, намалюйте схему стартера та всьго від ЗЗ, так простіше кулаками махати! Зразу стане видно і про щітки, і про інше.
А от струм в десятки ампер через обмотку втягуючого на щітки- таки круто, яка жеж там обмотка повинна бути? Нічого не переплутали? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Люди, намалюйте схему стартера та всьго від ЗЗ, так простіше кулаками махати! Зразу стане видно і про щітки, і про інше.
А от струм в десятки ампер через обмотку втягуючого на щітки- таки круто, яка жеж там обмотка повинна бути? Нічого не переплутали?
основная функция щеток– подача рабочего напряжения на коллекторные пластины якоря. Непосредственно во время осуществления стартером основного рабочего цикла они повышают мощность его электродвигателя.
Люди, намалюйте схему стартера та всьго від ЗЗ, так простіше кулаками махати! Зразу стане видно і про щітки, і про інше.
А от струм в десятки ампер через обмотку втягуючого на щітки- таки круто, яка жеж там обмотка повинна бути? Нічого не переплутали?
основная функция щеток– подача рабочего напряжения на коллекторные пластины якоря. Непосредственно во время осуществления стартером основного рабочего цикла они повышают мощность его электродвигателя.
Повышают мощность??? Вот новость! Т.е. без них стартер работает, а с ними еще мощнее, или как? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Александр Васильевич, Ви, головне, сильно не дивуйтеся. Адже чудеса ще ніхто не відміняв.
На дизельном Добло класичний редукторний стартер. Усе, як завжди. "+" приходить з АБ на перший контакт реле, другий контакт з"єднується з обмотками збудження статора. Управляючий контакт реле приєднується з контактами ключа запалювання. Мінусові щітки через корпус стартера приєднуються з массою. Планетарний редуктор, бендикс з обгонною муфтою. Класика.
А ще класика - це "глухо", "гудить" і "не працює". З таким набором симптомів треба поставити діагноз. І діагноз таки успішно поставлено - винні щітки, адже саме через них на контакти втягуючого реле подається напруга. Так в мануалі написано.
Люди, намалюйте схему стартера та всьго від ЗЗ, так простіше кулаками махати! Зразу стане видно і про щітки, і про інше.
А от струм в десятки ампер через обмотку втягуючого на щітки- таки круто, яка жеж там обмотка повинна бути? Нічого не переплутали?
основная функция щеток– подача рабочего напряжения на коллекторные пластины якоря. Непосредственно во время осуществления стартером основного рабочего цикла они повышают мощность его электродвигателя.
Гугл в помощь,там все ясно написано..что …где и когда не понятно..через щетки напряжение подаётся на якорь тем самым на обмотке повышается напряжение которое запускает вращение стартера...
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме