Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

самостійно незапускається при -15
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Fiorino, FIAT QUBO
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 11:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Bohdan Kalina писал(а):
А ну и конечно соглашусь с версией про массу. Проверено лично.

Версія з масою може пройти якщо на 10й раз теж погано крутить,а якщо на 2-3 вже не крутить то масса ні до чого.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
vypra
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 19.08.2017
Сообщения: 177
Откуда: Черкаси

Авто: Fiorino

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 12:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ух ти яке обговорення. Втручусь і я.
А соляра яка? Та сама проблема була при -15. При -10 ще з перебоями заводив. Акум новий. Паливний фільтр новий.
Короче соляра загусла. Заправляв на Сокарі зимову, обіцяли до -30. Хрєн там. Лив антигель. Не допомагає. Тільки -15, можна не стараться. Садив акум, ніс додому на зарядку. Паливний насос пищить з перебоями, не качає соляру.
Вихід знайшов так: ніхромова проволка 0,7мм 2 метри, надів термоусадку 1мм і до акума. Термоусадка обтягла проволку від нагріву. Нагріває саму проволку до 70-80 градусів якщо не охолоджувати. Потім цю проволку підєднуємо до довгого провода через мідні колодки, намотуємо туго на паливний фільтр знизу і закріплюємо. І до старого акума у якого ємності не вистачає навіть на раз крутнуть. Ток споживання, якщо не помиляюсь, 3-4 А. Через 15 хвилин корпус паливного фільтра теплий. Якщо рука відчуває тепло, значть більше ніж 36,6 градусів ))). Грію довше, щоб весь обєм соляри в фільтрі прогрівся і розтопив парафін.
Так, теплої соляри на завод із фільтра повинно вистачати, але є ще в трубках до двигуна. На трубки надів утеплювач.
При заводі пару раз включаємо/виключаємо запалення без прокрутки стартера, щоб свічки прогріли соляру в циліндрі.
Гемора на пів години, може довше, але після цих процедур заводиться з першого разу в мороз на сраній сокаровській солярі. Якщо їхати треба, якось так викручуюсь.
В наступному році зроблю по уму нагрівач в трубках, щоб безпосередньо соляру гріло. Машина куплена влітку 2017 року, досвіду з дизелями взимку не було, не очікував такої падляни ))))
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 12:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

vypra писал(а):
Ух ти яке обговорення. Втручусь і я.
А соляра яка? Та сама проблема була при -15. При -10 ще з перебоями заводив. Акум новий. Паливний фільтр новий.
Короче соляра загусла. Заправляв на Сокарі зимову, обіцяли до -30. Хрєн там. Лив антигель. Не допомагає. Тільки -15, можна не стараться. Садив акум, ніс додому на зарядку. Паливний насос пищить з перебоями, не качає соляру.
Вихід знайшов так: ніхромова проволка 0,7мм 2 метри, надів термоусадку 1мм і до акума. Термоусадка обтягла проволку від нагріву. Нагріває саму проволку до 70-80 градусів якщо не охолоджувати. Потім цю проволку підєднуємо до довгого провода через мідні колодки, намотуємо туго на паливний фільтр знизу і закріплюємо. І до старого акума у якого ємності не вистачає навіть на раз крутнуть. Ток споживання, якщо не помиляюсь, 3-4 А. Через 15 хвилин корпус паливного фільтра теплий. Якщо рука відчуває тепло, значть більше ніж 36,6 градусів ))). Грію довше, щоб весь обєм соляри в фільтрі прогрівся і розтопив парафін.
Так, теплої соляри на завод із фільтра повинно вистачати, але є ще в трубках до двигуна. На трубки надів утеплювач.
При заводі пару раз включаємо/виключаємо запалення без прокрутки стартера, щоб свічки прогріли соляру в циліндрі.
Гемора на пів години, може довше, але після цих процедур заводиться з першого разу в мороз на сраній сокаровській солярі. Якщо їхати треба, якось так викручуюсь.
В наступному році зроблю по уму нагрівач в трубках, щоб безпосередньо соляру гріло. Машина куплена влітку 2017 року, досвіду з дизелями взимку не було, не очікував такої падляни ))))

Як аварійній запуск-то залік.
Немає підігріву-можна їхати до наступного запарафінювання фільтра.На прямій 5-7км.по місту з світофорами може й пройде.Гріти трубки немає сенсу,там солята не зупиниться(правда якщо на вулиці не -25,а у вас літня).
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
vypra
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 19.08.2017
Сообщения: 177
Откуда: Черкаси

Авто: Fiorino

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 13:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Як показує досвід, після заведення і їзди 5 км паливний насос починає працювати без писку. Тут головне завести і прогріть. Далі працює без проблем. Я зазвичай врубаю аварійку і їду на 2-й передачі.
Цікаво, в бак в обратку у нас кидає теплу соляру?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 13:24    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Завжди кажу - підігрів паливного фільтру - запорука спокійної зими для дизеліста.
_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 13:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

vypra писал(а):
Як показує досвід, після заведення і їзди 5 км паливний насос починає працювати без писку. Тут головне завести і прогріть. Далі працює без проблем. Я зазвичай врубаю аварійку і їду на 2-й передачі.
Цікаво, в бак в обратку у нас кидає теплу соляру?

Якщо мова про паливний що у баку,то то взагалі найменше що повинно хвилювати,а от писк це дуже погана прикмета.На обратку у бак надії дуже мало:
1.Треба час щоб пішла досить тепла(+50),а це тільки після виходу на робочу температуру.
2,Кількість обратки на стільки мала (що повертається у бак),що її вистачає обігріти тільки коло отвору всмоктування насоса(така система).
Друга передача-да рішення,а дати більше вітру-проблема повернеться.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 13:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Rolik писал(а):
То я так, для прикладу Wink .
Антигель би допоміг для сумнівної солярки, але там також інша сторони- його треба в теплу соляру і теплим лити, бо в холодну він ніх. не дасть Razz

Яб не надіявся на данні девайси.Досвід річ дуже вперта.Й коли замерзає дизель разом з гелем-досвід швидко набувається.
А от такі стверження для"юних"дезилістів:
Taras_Potatos писал(а):
Завжди кажу - підігрів паливного фільтру - запорука спокійної зими для дизеліста.

Треба брати у рамочку й закріплювати на вітровому склі перд обличчям. Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17201
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 13:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

шотояневъехал! Базар о том, что вообще нельзя запустить от штатной АКБ, а только с прикурки, а далее- фпирьод и с пестнями, или таки базар о подогреве- вот взяли- прикурили, и мгновенно все нагрелось, пробки исчезли, даже в ухах, и далее все едет и бегом, да?
И все это- с новой АКБ! А со старой фильтры фильтрили и все ехало. Чудны дела твои, господи!

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25194
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 13:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич
За шо и люблю этот форум: начинаем за зравие, а дальше лебедь раком щуку...

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22643
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 14:00    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Александр Васильевич писал(а):
шотояневъехал! Базар о том, что вообще нельзя запустить от штатной АКБ, а только с прикурки, а далее- фпирьод и с пестнями, или таки базар о подогреве- вот взяли- прикурили, и мгновенно все нагрелось, пробки исчезли, даже в ухах, и далее все едет и бегом, да?
И все это- с новой АКБ! А со старой фильтры фильтрили и все ехало. Чудны дела твои, господи!

Гірше! Навіть на дорогах зчезають!

_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25194
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 14:08    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Taras_Potatos
Так отож: не лише на дорогах, ба - навіть у вухах!

_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
vypra
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 19.08.2017
Сообщения: 177
Откуда: Черкаси

Авто: Fiorino

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 16:18    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Старий акум для підігріву я використовую тому що він в мене є, його не треба знімать щоб підзарядить, підігрів не садить основний акум, який на морозі і так страждає. Але використання основного акума не заборонено ))) для підігріву багато не треба, зовсім не посадиш.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Di-MA
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 52
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 10.12.2010
Сообщения: 5228
Откуда: Киев+(Васильков Обухов)

Авто: Fiat Doblo 1.9JTD

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 16:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

vypra писал(а):
Старий акум для підігріву я використовую тому що він в мене є, його не треба знімать щоб підзарядить, підігрів не садить основний акум, який на морозі і так страждає. Але використання основного акума не заборонено ))) для підігріву багато не треба, зовсім не посадиш.

Робота Диз палива трохи складніша аніж здається.
При заморожуванні ДП у його структурі формуються кристалічні нарости(хлоп'я),які ПІД ЧАС РУХУ забиває паливний фільтр.
Як планувалося використання підігріву фільтра?
У авто яке певний час простояло на холоді кристали парафіна мають не однорідну консистенцію.Цего вистачає щоб завести авто і відбувався рух ДП деякий час, до повного перекривання паливного фільтра.За звичай це 5-7 хвилин.За цей час(при робочому підігріві),йде розігрів нагрівального єлементу,а далі усе по ланцюгу,чим більше працює авто-тим більше розігрівається фільтр.При усій робочій системі другий АКБ не потрібний.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
vypra
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 19.08.2017
Сообщения: 177
Откуда: Черкаси

Авто: Fiorino

СообщениеДобавлено: Чт Мар 01, 2018 18:16    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Другий просто валявся вдома. Вкинув в машину на зиму як підстраховочний. Я грію тільки до того як завести, далі відключаю )))))) А то можна догрітись, що вогнегасник не встигнеш достать. Коли їду, вже все працює саме по собі.

Последний раз редактировалось: vypra (Пт Мар 02, 2018 11:58), всего редактировалось 2 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
vypra
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 19.08.2017
Сообщения: 177
Откуда: Черкаси

Авто: Fiorino

СообщениеДобавлено: Пт Мар 02, 2018 11:57    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Замість тисячі слів: Черкаси, сьогодні ранок -19. Вийшов, під'єднав обігрівач до акума. Поки відкидав сніг 15 хвилин, фільтр нагрівся. Від'єднав обігрівач, завів з першого разу, прогрів авто 10 хвилин, доїхав на роботу.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Fiorino, FIAT QUBO Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 3 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу