Створив нову тему. Були теми про дим при запуску, але в мене інша історія.
Fiorino 1.3 mj дизель.
Симптоми:
1. Зявляється білий (трішки сизуватий) дим після того, як машина прогріється. Зазвичай коли проїду 4-5 км до роботи. Помічаю коли їду на роботу, майже в одному місці дороги. Але не завжди, не кожен день. Періодично.
2. Коли авто біля офісу постоїть, заводь, все нормально. Катаюсь цілий день, нормально.
3. Коли зявляється білий дим, авто не газує. Педаль газу вдавлюю, двигун не набирає оберти, димить ще більше.
4. Частіше буває на майже пустому баку. При заправленому на повну авто наче не помічав. Але не факт.
5. Дим вонючий.
Явно з паливною системою проблеми. Не допалює соляру.
Варіанти, про які я думаю:
1. Форсунки. Але чому періодично? Чому як авто постоїть, відпускає і працює нормально?
2. Паливний насос не підкачує соляру. Випалюю те що в фільтрі, далі суміш неправильна. В тому році в сильний мороз насос пищав. Може неправильно працює. Але 4 км на солярі, що в фільтрі? Мало.
3. Компютер чудить і запускає вничку якусь регенерацію? Як спіймати його "за руку"?
4. Десь підсасувать повітря може?
5. EGR клапан (варіант monoxrom)
6. Вода у вихлопній.
Які думки?
Последний раз редактировалось: vypra (Пн Окт 29, 2018 10:18), всего редактировалось 4 раз(а)
фільтр міняється щороку в жовтні-листопаді. до зими. В цьому році знімався у серпні і продувався. так треба було. але до продувки те саме було. справа не у фільтрі.
машина б/у у мене рік. до чисток лямбда зонд згорів, поміняв. потім вискочила помилка - заклинив клапан ЄГР. почистив. важко сказать. коли заклинений клапан ЄГР, вона взагалі не газує і не їде. але влітку бувало.
ну він може бути не до кінця заклинений, трохи працює а трохи ні, треба розбирати і все перемацати вручну
якраз на холодну він має бути в одному стані, а потім коли прогріється мотор він має переключитися але це не завжди получається
ЄГР може бути причиною білого диму?
як варіант. пишуть в інтернеті, що в деяких авто коли прогрівається охолоджуюча рідина вище 50 градусів, комп включає клапан ЄГР. Але коли чистив клапан ЄГР у себе і підключав комп для перевірки, показувало зміну положення клапана ЄГР вже на холостих і на холодному двигуну.
З приводу регенерації. Проїхали 50 км, підключив ноут, показує пробіг після останньої регенерації - 26 км. Тобто на панелі не світиться, але комп робить регенерацію сам вничку - вприскує у вихлопну більше палива і піднімає температуру. На середині дороги було, коли авто прогріте.
Хотів робить примусову регенерацію для профілактики, але показує, що забито на 29%. Немає сенсу, не зробив. Виключаємо і цей варіант.
Потроху варіанти диму будемо відсіювати.
там внимательней почитать про угол впрыска намек был... вроде похожий косяк с датчиком коленвала у кого то из корешей на кенго вылез -то троило то дымило то не ехало че то с контактом не помню.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме