|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Юрій_94 Amico
Возраст: 30 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.07.2017 Сообщения: 40 Откуда: Львов
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Пт Сен 01, 2017 11:15 Заголовок сообщения: |
|
|
Перевіряв в суботу минулу перед виїздом. Все було в нормі. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Юрій_94 Amico
Возраст: 30 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.07.2017 Сообщения: 40 Откуда: Львов
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Вс Сен 03, 2017 00:24 Заголовок сообщения: |
|
|
І так, шановні колеги. Перевірив ще раз рівень мастила - в порядку. Давка масла впорядку. Більше того - ще трохи поїздив і жовта маслянка більше таки не загоралась, машина робить без збоїв, чудово заводиться, але чек горить бо барахлить котрийсь із датчиків (поки курю розміщення датчиків, який за що відповідає і тд. і тп.) Але горить не постійно, гасне на прогрітому моторі.
Не відкидаю версію з поганою солярою, адже таке було вперше 8!!! місяців назад, коли залили х**ову, після того машинка їздила без проблем, як тільки залили тієї ж солярки ситуація знову повторилась. Як це взаємопов*язано поки сказати не можу, але до правди докопаюсь. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Di-MA Италоманьячище
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.12.2010 Сообщения: 5228 Откуда: Киев+(Васильков Обухов)
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Вс Сен 03, 2017 07:36 Заголовок сообщения: |
|
|
Юрій_94 писал(а): | І так, шановні колеги. Перевірив ще раз рівень мастила - в порядку. Давка масла впорядку. Більше того - ще трохи поїздив і жовта маслянка більше таки не загоралась, машина робить без збоїв, чудово заводиться, але чек горить бо барахлить котрийсь із датчиків (поки курю розміщення датчиків, який за що відповідає і тд. і тп.) Але горить не постійно, гасне на прогрітому моторі.
Не відкидаю версію з поганою солярою, адже таке було вперше 8!!! місяців назад, коли залили х**ову, після того машинка їздила без проблем, як тільки залили тієї ж солярки ситуація знову повторилась. Як це взаємопов*язано поки сказати не можу, але до правди докопаюсь. |
Не знаю як можна пов'язати паливо і тиск мастила.Єдине це за надто низькі оберти і не має тиску системи,але мова йде про 1,9 JTD?там ЕБУ слідкує за обертами і при зниженні підливає паливо для вирівнювання,але якщо за рідке мастило то на холостих 850 об\хв може підмигувати і горіти лампа. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17200 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Сен 03, 2017 08:02 Заголовок сообщения: |
|
|
Влияние лунного света на загробную жизнь, так это называется, если привязывать солярку и масло. Хотя, одна связь есть- солярка стекает в поддон и разжижает масло.
Кстати, о масле- какая та марка, вязкость и проч.? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Юрій_94 Amico
Возраст: 30 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.07.2017 Сообщения: 40 Откуда: Львов
Авто: Fiat Doblo 1.9JTD
|
Добавлено: Вс Сен 03, 2017 08:56 Заголовок сообщения: |
|
|
Може щодо холостих ви і праві. Як зараз пам'ятаю- переключався між передачами і мусив дочекатись, щоб оберти були якнайменші (не дорога, а доска для прання). Не факт, що було саме 850 обертів, але щось в тому районі. Тоді цей ефект і проявлявся. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Александр Васильевич Италоманьячище
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17200 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
|
Добавлено: Вс Сен 03, 2017 09:31 Заголовок сообщения: |
|
|
При таких оборотах нормальный маслонасос с нормальным состояние системы смазки и ЦПГ обеспечивает нормальное и достаточное давление. А что там реально- перестать писать и начать искать руцями и манометром.
МАСЛО КАКОЕ??? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка. |
|
Вернуться к началу |
|
|
CreAtoR Италоманьячище
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25194 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
|
Добавлено: Вс Сен 03, 2017 09:40 Заголовок сообщения: |
|
|
Александр Васильевич писал(а): | При таких оборотах нормальный маслонасос с нормальным состояние системы смазки и ЦПГ обеспечивает нормальное и достаточное давление. А что там реально- перестать писать и начать искать руцями и манометром.
МАСЛО КАКОЕ??? |
+1. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2 |
|
Вернуться к началу |
|
|
Heet Италоманьячище
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3326 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
|
Добавлено: Пн Сен 04, 2017 09:35 Заголовок сообщения: |
|
|
Я бы еще массу на коробку проверил. Провалы в холостых обнаруживались до замены провода у меня. |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|