Опять же пишешь что в гонках принципиально не участвуешь, а машмна для семейной езды... неувязочка
"Так называемые парадоксы автора, шокирующие читателя, находятся часто не в книге автора, а в голове читателя." Ф.Ницше
У мене все складається, а у вас ні знаєте чому? Тому, що замість того щоб норм. запитати те що ви не зрозуміли ви приписуєте мені якісь міфічні властивості!
Так я "принципиально не участвуешь" але на авто часто їздять ще 2ві людини. Проте це суті не міняє - Tipok на змаганнях не був!
А с чего ты взял что у меня не складывается? Рассмешил.
У меня все в порядке. И люди довольны моей работой. И новый владелец моего бывшего Типо ни разу не пожалел что взял его _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Хоттабыч
він там 1.1 не може бути - при наддуві в 1.2 бара просто не буде іскри на такому зазорі.... - так там є канавка у НЖК -я знаю - пишу про піджопні відчуття від IXU 27 в порівнянні з НЖК на турбі VL38 і нестандартним надувом
Да, по канавке.
Как не может быть? Вот держу в руках и меряю. Четыре шт подряд
О фізик проколовся на фізиці. Міряється не МАХ. зазор а мін зазор між 2ма найгострішими кромками.
Спробуйте зловити блискавку на шар і на повітряного змія...
Drivest
Ну куда уж мне, ты же прохвессор _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Ладно, завязываю. Посмеялся, пора и работать _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
все завязуємо - якраз хотів написати що іскра проскочить по мінімальному шляху... але вже бачу випередили...
у НЖК виробник заявляє 0.8 - так і було -міряв на своїх..., у денсо 0.9.. - чому не може бути 1.0 - і більше - ключаве слово наддув, а далі фізика
П.С. ради експерименту раз зробив на НЖК 1.0-1.1 - тачка їхала гірше _________________ Слава Україні!!
Про "кваліфікацію " коли не-будь чули? Так от там на 20тках катають і нічого не клинить. Та ви написали частково вірно дійсно на рідких маслах збільшується знос деталей і зменшуються втрати. w40 ->w30 дає ~ 3% економії бензину, хоча я віддаю перевагу досипати МТ в 40ку і мати ~ 5% економії і еластичний ривок.
І не важливо яка в'язкість(з контексту не виривати) важливо при які темп. масла працює ДВС 90% часу. По факту 14 одиниць буде на 20ці десь в Сибірі і на 60ці десь біля екватора.
Нечего не понял из выше написанного.
Мною написано:
Di-MA писал(а):
Совершенно верно.Обрати внимание на требования по вязкости масел на спортивные авто 20+
Имеется виду Вязкость при 100 °C, mm2/s(это условно рабочая температура ДВС),при чем здесь
Drivest писал(а):
Сибірі і на 60ці десь біля екватора.
SAE
Drivest писал(а):
w40 ->w30
-это вообще разговор ни о чем,из ряда зима,лето все сезон.Цифры есть,а о технических характеристиках ничего не говорят.
2.0-8 - это низовой моментный мотор, сама его суть - короткие шатуны
короче...подйобный камень кроется в деталях: скорость раскрутки вырастет, а вот момент...
Можно компрессор прицепить, чтобы мощу поднять на низких.
CreAtoR писал(а):
проще говоря: не этому мотору надо подымать скорость раскрутки, надо искать другой мотор для этих целей
все завязуємо - якраз хотів написати що іскра проскочить по мінімальному шляху... але вже бачу випередили...
у НЖК виробник заявляє 0.8 - так і було -міряв на своїх..., у денсо 0.9.. - чому не може бути 1.0 - і більше - ключаве слово наддув, а далі фізика
П.С. ради експерименту раз зробив на НЖК 1.0-1.1 - тачка їхала гірше
А чем зазор меряешь? Если плоским щупом, то тебе 2-ка _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
З цього й починав. R\S =1,85 це просто бомба для швидкої розкрутки.
Але 046 має кілька дитячих болячок.
Тому переходжу на 1,6(хід поршня той же тільки Дпоршня82->86.4мм) MPI Delco(94-95р) у якому з заводу вже все класно зроблено і мені роботи менше буде.
Drivest
якраз хотів написати про 1.6 DOHC що у мене був - бомба - короткий блок і відсутність балансирів і коробас з довгими передачами
П.С. відсічка на 7200 чи 7400 якщо память не зраджує _________________ Слава Україні!!
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме