Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Пропадає тяга і загоряється чек
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Fiorino, FIAT QUBO
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Tom_
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 36
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 10.05.2014
Сообщения: 60
Откуда: Житомир

Авто: FIAT FIORINO 1.3

СообщениеДобавлено: Вт Окт 21, 2014 12:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Присоединяюсь к просьбе ARTYOM80, также очень актуальная проблема, которая требует решения... Заранее огромное спасибо за понимание!!!....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Ср Окт 22, 2014 11:25    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

таке ж прохання, бо грошей вже вбухав, все розбирали і чистили, датчики міняли, а з чим приїхав, з тим і залишився.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Tom_
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 36
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 10.05.2014
Сообщения: 60
Откуда: Житомир

Авто: FIAT FIORINO 1.3

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 04, 2014 13:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Друзі, дане питання дуже актуальне, допоможіть будь-ласка, скиньте фото чи якусь схему де саме та турбіна та той клапан знаходяться та куди треба пшикати та що саме чистити, дякую за розуміння!!!...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 18, 2014 20:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Короче ніякий то не клапан ЕГР, купив я клапан ЕГР, поміняв його, тільки попав на 100 баксів і толку ніякого, 3000 обертів і пропадає тяга (таке враження як відкрився парашут) і загоряється чек.

Їду завтра знову до компУтерщика, який мене запевняв, що то клапан ЕГР треба міняти...


Де є клапан: під кришкою справа



як виглядає новий



І поки не знімеш кришку з мотора до нього не долізеш.
І поки його не знімеш теж не прочистиш. І ніяких що тут писали "5хв на підйомнику попшикати ВДшкою"...

Так що незнаю в чому то проблема... але вона залишилась, вже і датчики і клапани міняв, в чому проблема???
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
RULETOV
Италофан


Италофан

Возраст: 47
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 11.02.2012
Сообщения: 153
Откуда: ГОСТОМЕЛЬ

Авто: FIAT DOBLO 01 1,9D

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 18, 2014 21:05    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

а паливний фільтр міняв?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 18, 2014 21:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

міняв десь півтора року тому, а може бути він?
якби то був паливний фільтр машин б пчихала і не заводилась ХЗ..
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
RULETOV
Италофан


Италофан

Возраст: 47
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 11.02.2012
Сообщения: 153
Откуда: ГОСТОМЕЛЬ

Авто: FIAT DOBLO 01 1,9D

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 18, 2014 22:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ну як сказати може і він , тобто в мене двигун 1,9 звичайний дизель, тогорічної зими почалась проблема на ходу більше 3000 об загорявся чек і двигун глох, після вимкнення і ввімкнення запалення можно було їхати , але то було постійно після діагнозу сказали треба або міняти або перепрошивати датчик ротора тнвд, ну десь на форумі знайшов тел. того хто це робить ,подзвонив, в телефонному режимі описав я йому суть проблеми, він порадив змінити паливний, катаюсь досі проблема білше не з.являлась, десь так, ну я розумію що в нас різні двигуни ну може поможе
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Ср Ноя 19, 2014 18:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ну поміняв я і паливний фільтр(давно збирався) нічо не змінилось, проблема залишилась.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Чт Ноя 20, 2014 15:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Був я сьогодні знову у компУтерщика.
коли приїхав був такий букет:



Це все як я зрозумів похідні помилки від основної, ми їх почистили. Я виїхав на дорогу газанув на 3-й передачі до 3000 обертів і як завжди пропала тяга, відключилась турбіна, і загорівся чек.

Основна помилка така:


Датчий цей я міняв, зняв у знайомого, і поставив його працюючий(так і досих пір з ним катаюсь)
Колектор чистив, клапан ЄГР стоїть новий, паливний фільтр теж новий... і чо делать? Компутерщик незнає... )
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Nadziga
Amico


Amico

Возраст: 37
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 16.07.2012
Сообщения: 8
Откуда: Украина, Новоднестровск

Авто: Fiat Fiorino 2008 1.3 Multijet

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 24, 2014 01:26    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Заїжаеш на яму або підйомник і залазиш під авто знімаеш захист двигуна береш в зуби фонарик дивишся вище каталізатора побачиш турбіну (як на фото вид збоку холодної частини ) уважно дивися шо куди йде як все побудовано там головне тобі побачити шток який рухае клапан скидання тиску в горячій частині. той шток закисае десь при виході з пневмоприводу. Тобі треба налити на той шток ВДшки(показано стрілкою на фото№2(на фото турбіна не від фіоріно но смисл тойже) так шоб вона потекла до місця закисання. можеш набрізгати ВДшки і в місце де ричажок від штока захотить в турбіну.Світи фонарико і дивись уважно там доступ поганий до вдшки треба трубочку подовше щоб дістати туда. через 10 хв. зняти шлангик з ракушки турбіни і подати в нього тиск на пневмопривід можна насосом а краще компрессором 3 атм даванути щоб зрушити той шток і проклацати ним раз 10 потім ставиш шлангик намісце. От і все. 20 хв. роботи і все.
ТОбі з самого початку треба було цю процедуру проробити тому що в тебе зпочатку була помила передув турбіни. фільтр, клапан егр, коллектор, паливна с-ма це другі помилки зовсім. Помилка "передув турбіни" виникае через те що відбуваеться перенавантаження двигуна через лишній надув, який спричинений заклиненим клапаном скидання вихлопу.



105691845_1_644x461_turbina-fiat-qubo-fiorino-13-multijet-chernigov.jpg
 Описание:
 Размер:  56.47 KB
 Просмотрено:  458 раз(а)

105691845_1_644x461_turbina-fiat-qubo-fiorino-13-multijet-chernigov.jpg



543598800146s_enl.jpg
 Описание:
 Размер:  137.14 KB
 Просмотрено:  574 раз(а)

543598800146s_enl.jpg



_________________
Услышав мои желания, рыбка сделала вид, что сдохла!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Tom_
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 36
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 10.05.2014
Сообщения: 60
Откуда: Житомир

Авто: FIAT FIORINO 1.3

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 24, 2014 10:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Друже, дякую, буду пробувати!!!....
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 28, 2014 11:31    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Дуже дякую за поради, все вийшло, тепер гуд! Машина ЇДЕ!

На сервісі з тим мудохались цілий день, там насправді дуже, дуже тяжкий доступ, щей прикипіло добряче.



Налили обільно ВДшкою і розрухали. Все ОК, Всім дякую!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
baxxter
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 38
Знак зодиака: Дева
Зарегистрирован: 14.05.2013
Сообщения: 491
Откуда: Днепропетровск

Авто: Fiat Fiorino1.3TD 2008

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 28, 2014 13:51    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Такая мелочная поломка . Сколько усилий и потраченного времени ушло (( Пускай больше не ломается , хорошо что нашли в чём проблема.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Sasha_bor
Италофан


Италофан

Возраст: 51
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 12.03.2013
Сообщения: 179
Откуда: м.Білогір'я, Хмельницька обл.

Авто: FIORINO 2009 1.3 multijet

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 29, 2014 15:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Саме прикольно в цьому всьому шо desantnik на другий день дав правильну рекомендацію а промахались майже півроку. Не ціним розумних людей Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
st99
Amico


Amico

Возраст: 43
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 27.08.2012
Сообщения: 37
Откуда: Львів

Авто: Fiat Fiorino

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 30, 2014 08:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Саме прикольне в тому, що не всі авто механіки, і де той клапан турбіни, і чим він відрізняється від клапана ЕГР, і що це не один і той самий клапан, і як його "разработать", я наприклад незнав.

Зразу же дав прочитати цю гілку на сервісі, а далі вони вже чудили, все описано, А толку було НОЛЬ.
А потім неодноразово і я та інші користувачі запитували де саме той клапан, а писати що "з підйомника видно", для мене це то саме, що розглядати рентген чи МРТ, що там видно? Купа незрозумілої фігні! Тому дуже вдячний Nadziga толково розказав і описав. Тоді я вже приїхав на сервіс, ткнув пальцем і показав, що і як треба зробити. Бо вони би і далі думали-гадали...

Тому мало бути розумним, треба ще правильно це пояснити Wink
Але desantnik і особливо Nadziga ще раз дякую!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> FIAT Fiorino, FIAT QUBO Часовой пояс: GMT + 3
На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Страница 2 из 4

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу