Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
Добавлено: Пн Окт 28, 2013 16:31 Заголовок сообщения: Погана тяга і велика витрата пального
Почну з самого початку.
Борюся з підвищеною витратою палива вже біля 1,5 року.
Форсунки 2 рази возив до різних хвалених майстрів і вони сказали мені якого я біса від них хочу, - тобто форси хороші і навіть не захотіли розпилювачі міняти. Деякий час я проїздив так як було і почав потрохи всі вузли на авто перевіряти на справність.
Всі ел клапани і мех в т.ч. працюють добре, ЕГР не брикається, витратомір теж, датчик паливного насоса - справний
Масла машина не бере зовсім. АЛЕ, є один нюанс. При заведеній і прогрітій машині, якщо відкрунути заливну горловину на клапанній кришці, то звідти навіть на холостих валить стовп сизого диму і летить масло у всі боки. Якщо відкрунути іншу маслозаливну горловину, то звідти йде такий потік повітря, як з компресора.
Питання до людей, що в курсі справи, - чи є нормальним дане явище, якщо ні то що за проблема і як її вирішити.
P.S. Грошей на заміну авто на інше немає, тому такі поради прошу не давати
Форсунки уже кілька майстрів дивилось і клялися що вони добрі. Правда після першого майстра витрата виросла на 1...1,5 літри на сотню(до того була 8,5..9) ЕГР ніби не заклинивший, та й глушив я його раз по всім канонам, - результатів ні в динаміці ні в витраті пального змін не помічено. Потім заглушку зняв.
Турбіна ніби дує,- патрубок дубіє при прогазовці, знімав патрубок, доречі масла немає, може ледь-ледь конденсату і все(хоча зазвичай у всіх власників даного авто трохи є масла у патрубках)
При невдалій спробі поміряти компресію(компресометр виявився "дуже якісним і професіональним"), - помітив що на свічках на перший погляд нальот масла, хоча нагару зовсім немає. стерлось і все. Може це і не масло, я не в курсі.(при першому замірі компресії що я робив у майстрів рік тому - такого нальоту ніби не було)
Масла машина зовсім не їсть, ну ніскільки, ні граму, стоїть рівень як вкопаний. За всю експлуатацію тільки один раз доливав трохи від заміни до заміни,- 3 роки тому як з кумом на волинь махнули по запчастини і назад, але тоді я кочегарив буса по максимуму.(і то після тої поїздки як долив, так і лишилось і більше не брало)
Але саме смішне те. що на діагностиці все в нормі
І от що мені з цією машиною робити
Последний раз редактировалось: Mega-Lo-Maniack (Пн Ноя 18, 2013 19:27), всего редактировалось 3 раз(а)
А вот скажите- на кой во время работы открывать пробку горловины? И что там ожидали увидеть, не брызги же шампанского? Мотор работает, насос масло качает- радуйтесь!!!- ничего необычного.
Інша, это какая? В каком авто- точно таком? И почему там не должно быть- под крышкой, брызг и тумана? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
машина якого року? каталізатор вирізав? ще раз переглянь ЕРГ
2.0JTD 69кВт 2003 року перехідна(з мордою від улісса).
Каталізатора давно немає (і зря вирізав- чистий був), ЕГР перевіряв на ямі (ніби під час роботи працює - відкривається і закривається)
Є ще один нюанс - майже не димить, але з вийхлопної - дуже їдкий дим, майже без кольору
якщо відкрити маслозаливну пробку,і просто поставити на горло кришки,то вона там і мае лишитися, а не зіскочити, якщо пробку знесло то напевне проривають гази (кольца),міряй компресію.Фурсунки бажано провіряти на нормальній апаратурі,бо я носив до дизеліста який провіряв на допотопній установці-все в ідеалі,а машина неЇде,взяв відніс до другого дизеліста з нормальною апаратурою:діагноз-три фурсунки майже мертві!
inmarkk57 компресію буду переміряти сам, тільки от де купити норм компресометр, бо коли мені міряли одні майстри рік тому, то наміряли 30-30-32-30 і в ці покази я слабо вірю
Це тільки частина статті,
А щоб не бути багатослівним ось силка :
http://www.autodealer.ru/autopedia/repair/dieselcompression/
читай Конструкция компрессометра и почему различаются результаты замеров
І незабувай вони працюють в сибірі, де 25-35 морозу норма, а в нас це одинокі випадки.
inmarkk57 компресію буду переміряти сам, тільки от де купити норм компресометр, бо коли мені міряли одні майстри рік тому, то наміряли 30-30-32-30 і в ці покази я слабо вірю
нормальний компресометр коштуе поза 300грн, і воно треба його купувати щоб 2-3 раза замірати? а компресія майже ідеал,але то було рік тому! міряй.
300грн не такі великі гроші, в хазяйстві пригодиться Переміряти буду обовязково. Ще на днях якщо все вийде то буду кататися з підключеним діаг прибором і лексією і подивлюся на параметри. Але теж не впевнений що це сильно допоможе в діагностиці проблеми.
Чим більше думок почую, тим ближче буду до істини
Mega-Lo-Maniack
"Якщо відкрунути іншу маслозаливну горловину, то звідти йде такий потік повітря, як з компресора. "
А если в этот момент немного газануть, поток воздуха пропадает? Если да, то все нормально, у меня так.
ЕГР я бы Вам посоветовал пока заглушить в закрытом состоянии! Проверки прощупыванием не точные. И убедиться в еще раз в работоспособности расходомера воздуха. Убедитесь и в качестве солярки, всякое бывает))
"з вийхлопної - дуже їдкий дим, майже без кольору" - свидетельство недогорания солярки или переобогащенной смеси. Очень похоже на мою проблему, у меня тоже едкий выхлоп был. Проблема была в расходомере воздуха.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме