Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.01.2014 Сообщения: 231 Откуда: Знам'янка
Авто: добло 1.3 2006 maxi
Добавлено: Вс Янв 12, 2014 08:00 Заголовок сообщения: Проблема з ГУР
Автомобіль у мене тільки тиждень (1.3, 2006). Підїхав до фіатцентра пороздивлятися на новенькі добло і зробити розвал-сходження на своїй. Менеджер сказав заїжджати в бокс. І тут подіяли чарівні сили цьго центра, які мабуть аж шипіли: - поламайся, поламайся. Так і сталось, при вивороті руля повністю перестав працювати ГУР. З горем пополам заївав до боксу, де сів майстер, щоб далі заїхати на яму. Так у нього від вправ з рулем чуть не повилазили очі. При огляді сказали, що з таким вони стикаються вперше, рідина в нормі, підтьоків ніде немає, як висновок - заміна насоса.
Коли приїхав додому, вивісив колеса, і на заведеному двигуні викручував руль до упора, так в цей час йшли бульбашки у бачку і рівень рідини трохи піднімався.
Тепер питання до Вас, шановні одноклубники, чи можна відреставрувати насос, чи зразу купувати б/у? Якщо ремонтувати, то чи можна їхати їз знятим насосом (навіть по запчастини)? Ремонтувати, або міняти планую сам.
Дякую.
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.05.2012 Сообщения: 324 Откуда: Николаев
Авто: Doblo 1,9 Mjet
Добавлено: Вс Янв 12, 2014 09:58 Заголовок сообщения: Re: Проблема з ГУР
kor.valera писал(а):
Тепер питання до Вас, шановні одноклубники, чи можна відреставрувати насос, чи зразу купувати б/у? Якщо ремонтувати, то чи можна їхати їз знятим насосом (навіть по запчастини)? Ремонтувати, або міняти планую сам.
Дякую.
По идее у нас одинаковые насосы и вообще надежные, их нормально реставрируют, так шо можно и б/у и реставрированный брать. По запчасти тоже можно ехать если акум. нормальный и помпа на цепи.
По цінам на данний момент:
автосалон фіат в Кіровограді: оригінал 5500, неоригінал 2500 + 200 за заміну.
на шротах 800 і 540.
з понеділка взнаю ще ціну з Харкова, там кажуть контора по реставрації гідрообладнання.
На рахунок насоса. В мене на 1.9 жтд підтікав сальник (він там один), вирішив поміняти. Зняти насос--ше той геморой, сам не брався, поїхав на сервіс, де його і зняли. Насос розбірний--головна проблема-зняти задню кришку: знімаєте штопорне кільце, закриваєте один патрубок і компресором дуєте в другий. Кришку треба притримати, бо летить далеко. Дальше все буде зрозуміло. Не знаю як на 1.3, але веду до того, що перш ніж купляти новий (б\у), зняти насос і розібрати самому (якщо руки не із ж?пи). За б\у хотіли 600 грн, новий---не питав, бо ціна напевно-космос. Сальник поміняв сам, коштував копійки (десь в районі 20 грн.) В сервісі за зняття-установу насоса взяли 240 грн (майже рік тому). НА МОТОРІ 1.9 ЖТД, 2004 РІК. _________________ Веселі, брате, часи настали. (С.Вакарчук)
І змін на краще не видно. (Я)
Ну первым делом насос снять и разобрать, не покупать другой. Ломатся там почти нечему, неожиданно он из строя не выходит, покупать другой только если насос гудит, заклинило или сорвало приводной вал. Первым делом это обратный клапан, под ним пружинка, если лопнула то насос качает сам на себя, там же на штоке клапана резинки круглые тоже могло порвать. Если не то и другое то дело плохо и насос тут не при чем.
Да насос можно снять, трубки кулечком завернуть и можно ездить, если ремень больше ничего не приводит.
Ремень полюбому гену водит, но это не критично, на 1,9 можно спокойно снимать, на 1,3 цепь, так шо на ремень могли помпу повешать, тогда снимать запрещается.
Фінал виявився неочікуваним. Довго я налаштовувався на розборку насоса. Оскільки досвіду не маю, вирішив купити б\у насос, поставити його, а свій потім попробувати реанімувати. Сьогодні прибув насос, і я налаштований на довге крутіння гайок, начитавшись підказок на форумі пішов в гараж. Першим виявив невідповідність вигляду зовнішнього насосів, ну то таке, аби працювало. Обкладаю тряпкою насос і знімаю патрубок подачі від бачка. А рідина не тече з нього , розвертаю його до себе і бачу вньому тряпочку. Після видалення її поставив назад патрубок і завів двигун, рідина миттево пішла до дна бачка. Вимкнув двигун і долив до максимуму рідину, з вивішеними колесами прокачас систему , поки бульб майже не стало. Потім опустив передок і завів двигун, а гур працює нормально .
Тепер питання присутності ганчірки в патрубку. У мене два варіанти: або попередні власники самі при зборці забули її витягти, або на СТО спеціально її туди всунули. Клієнт приїжджає до них із проблемою, вони роблять вигляд заміни насоса, пів дня тиняються біля машини, витягують тряпочку, збирають назад до купи все і здирають гроші (хоча в це не хочеться вірити).
От така історія. Тепер у мене запасний насос буде.
Фінал виявився неочікуваним. Довго я налаштовувався на розборку насоса. Оскільки досвіду не маю, вирішив купити б\у насос, поставити його, а свій потім попробувати реанімувати. Сьогодні прибув насос, і я налаштований на довге крутіння гайок, начитавшись підказок на форумі пішов в гараж. Першим виявив невідповідність вигляду зовнішнього насосів, ну то таке, аби працювало. Обкладаю тряпкою насос і знімаю патрубок подачі від бачка. А рідина не тече з нього , розвертаю його до себе і бачу вньому тряпочку. Після видалення її поставив назад патрубок і завів двигун, рідина миттево пішла до дна бачка. Вимкнув двигун і долив до максимуму рідину, з вивішеними колесами прокачас систему , поки бульб майже не стало. Потім опустив передок і завів двигун, а гур працює нормально .
Тепер питання присутності ганчірки в патрубку. У мене два варіанти: або попередні власники самі при зборці забули її витягти, або на СТО спеціально її туди всунули. Клієнт приїжджає до них із проблемою, вони роблять вигляд заміни насоса, пів дня тиняються біля машини, витягують тряпочку, збирають назад до купи все і здирають гроші (хоча в це не хочеться вірити).
От така історія. Тепер у мене запасний насос буде.
Впечатлило. У меня начал ремнь попискивать на холодную и когда на месту кручу рулём. тоже готовился к самому худшому. Залез под капот, оказалось нижний болт которым крепиться насос гидроусилителя был вообще не прекручен. держался только на натяжном болту
Тоже сомневаюсь что о сам розкрутился... Ключа на 15 у меня небыло. В перво попавшемся сервисе мне всё собрали на место за 20 грн.
Вот теперь понимаю нужно над ними (мастерами) стоять и тыкать носом. Или делать самому. Но как всегда времени не хватает. _________________ карта метановых заправок Украины ---> http://goo.gl/maps/Eklhh
Впечатлило. У меня начал ремнь попискивать на холодную и когда на месту кручу рулём. тоже готовился к самому худшому. Залез под капот, оказалось нижний болт которым крепиться насос гидроусилителя был вообще не прекручен. держался только на натяжном болту
Тоже сомневаюсь что о сам розкрутился... Ключа на 15 у меня небыло. В перво попавшемся сервисе мне всё собрали на место за 20 грн.
Вот теперь понимаю нужно над ними (мастерами) стоять и тыкать носом. Или делать самому. Но как всегда времени не хватает.
Скинь в личку координаты человека в Ровно кто тебе менял прокладку ГБЦ. Пишу тут потому что отправить пока сообщение не могу. Спасибо.
Тепер питання присутності ганчірки в патрубку. У мене два варіанти: або попередні власники самі при зборці забули її витягти, або на СТО спеціально її туди всунули. Клієнт приїжджає до них із проблемою, вони роблять вигляд заміни насоса, пів дня тиняються біля машини, витягують тряпочку, збирають назад до купи все і здирають гроші (хоча в це не хочеться вірити).
От така історія. Тепер у мене запасний насос буде.
Все может быть...
В свое время на дизель Сервис (р-н Баварии, Харьков) меня решили развести на разбор все топливной системы (снять 2 насоса).. а как было ..
Меняли фильтр подхожу ну что там,
отойдите нее мешайте,
.. отошел ...))
подходят у вас в фильтре стружка..
лежит 5-7 крупинок каких то...
Все это пипець какой то из насосов шабашит...надо все разбирать..
Я им говоря ладно собирайте, посморим...
Но мы Вас предупредили ..это очень плохо...
Заехал на другой сервис (делфи)
говорю так и так что делать,
они говорят нормально заводишься я говорю да..
не морочь голову езжай..
если б пошабашил насос там было не пару крупинок а металлическая эмульсия..)))
В итоге после этого я проехал 40 000 км, пару раз менял фильтр и он был чистый как слеза...))
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме