Taras_Potatos лікував у Мелітополі. І в робочих режимах ще не випробовував. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
900 + пересилка. Міняти все крім валу, лопастей, равликів і центрального корпусу. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Мені пропонували в Хмельницькому на "Інтердизелі" (вул.Пілотська4/2) Ціна реставрації коло 1000.Не знаю чи це з пересилкою чи як.Вони відправляють турбіни в Київ там ремонтують і відправляють назад.
Робив свою весною цього року, так як знімалася головка по причині обриву ременя ГРМ від попадання масла на нього. Подивився турбіну, був вже шат вала, але не критичний, масла в патрубках було небагато, але вирішив провести профілактичний ремонт, так як була нагода, а рахував, що не буде коштувати так багато грошей ремонт, як у випадку аварійного виходу її з ладу. Проаналізував пропозиції в інтернеті. Вибрав фірму Турбобосс в Києві, так як сподобався підхід до роботи, повне тестування роботи турбіни на робочих обертах, повне балансування турбіни. Коштував ремонт 2200грн. (мінімальний від 1800грн). Прийшла турбіна і виглядала як нова, так як зробили повністю обробку піскоструйкою, поміняли одну лопасть (компресорної частини), відшліфували вал, поміняли втурки, відбалансували, перевірили на стенді при робочих обертах. Всі ці акти з гарантією на 100 тис.км. передали разом з турбіною. Чесно кажучи, гарантія в Україні річ теоретична. В цьому листі багато рекомендацій, деякі з них дуже важко здійснити, рекомендували другу марку масла, яку в нашому регіоні нереально купити. Вся надія була на якість ремонту. Установку турбіни контролював я сам, залив в неї масло. працювала машина на ХХ 10хв. Проїздив з того моменту 6-7тис. км, їздив за кордоном по автобанах, по наших дорогах - працює нормально. Якщо треба, є в них сайт, там досить детально все описано: http://www.turboboss.ua/
Я б ніколи не взяв без турбо. Не цікаво їздити, та й грошей не шкодував, для того щоб відновити нормальний стан турбіни, хоча тоді з грошима трошки був напряг.
Тепер треба думати, що з цим далі робити - ремонтувати не хочу (та і сумніваюся, що буде толк....знову будуть відмазки, що щось там не так по товщині виставили, що ще крім цього щось там не робить....та і взагалі хз що то за штука така під капотом....), їздити так далі - чи довго проїздить - хз...
іномарок з мене досить....пересідатиму на ВАЗ (напевне 2115)
Kostyan
був в мене теж скудо, пересів на калину, вже 15 тис як вранці їду і ввечері приїзджаю і не думаю щоб в гагаж заїхати.... Але якщо будуть гроші то візьму буса (по типу скудо) Але тільки НОВОГО _________________ О вкусах не спорят, о них ругаются и дерутся.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме