Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 20.11.2011 Сообщения: 47 Откуда: НЕТІШИН
Авто: SCUDO 1.9 TD
Добавлено: Вс Янв 25, 2015 14:44 Заголовок сообщения: жорстка робота двигуна (1.9 TD)
потрібна допомога клубу!!!двигун останнім часом почав прачювати з цокотом неначче детонація як на жигулю.клапана перевіряв в межах допуску.замітив що з виходу тнвд і обратки форсунок є мілкі пухірці повітря.чи може це бути причиною?буду вдячний за відповіді! (відео на ютубі https://www.youtube.com/watch?v=fWP0pT_HR4I)
Последний раз редактировалось: rosdos (Вт Дек 13, 2016 21:08), всего редактировалось 5 раз(а)
Якого кольору машина? _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
О, це вже хоч якийсь опис.
Передивися паливні шланги та трубки. Чи ніде підтікань немає.
Якщо є якийсь дизель-сервіс, то заїдь туди. _________________ Fiat Uno Rosso Corsa 1.7d 87' > квадроцикли > Uno Turbo mk2 90' > Тoyota Yaris Verso 1.4d4d 03' Rosso)) > YRV (Rosso) & Logan > Audi A4B5 > Forester
098-715-69-60
ніде підтікань немеє.запитання в іншому -чи може бути така робота двигуна через повітря?схоже на СТО хочуть розвести на бабло!можливо у когось була така біда?іще потрібні дані на сальник приводного вала тнвд бош (розміри,номер).
(дякую за інфу)що до форсунок,то я так і робив,відпускав по черзі на всіх гайки,цокіт не пропадає тільки троїть.крутив насос (на раннє на пізнє)тільки гірше.
я ремінь міняв сам 2000 км.тому, все виставив по міткам (колінвал,розпредвал,тнвд).все було гуд.несправність зявилась якби поступово.якби збилось розподілення то двигун коптив,нетянув....?
Перевір посадку шківів на шпонках,часто зустрічається розбита шпонка колінвалу ,тоді постійно збивається вприск,рідше розп валу-тоді мотор дзвенить крути не крути тнвд,немішало би і компресію проміряти ,напевне в першочергово ,і форсунки протестувати .Якщо ці параметри в нормі то ТНВД на стенд.
Перевір всі трубочки звязані з турбіною і вакуумом.
У меня в топливной пузыри воздуха.
Даже выкладывались видео. Сказали, что все в норме.
Когда менял ремень ГРМ - меток даже не было предыдущих. Ставили сами. Поставили ремень - неделю поездил -не моя машина. Тяги нет, гупает, хлопает.
Снова на подъёмник - люфт шпонки в ползуба. Плюс распредвал = 1 зуб.
Поставили с учётом разбега зубов, и как завел- сразу стало чуть - моя.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме