  | 
				Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
    
				 | 
				  | 
			 
		 
		 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема   | 
	 
	
	
		| Автор | 
		Сообщение | 
	 
	
		shvudkiy Италофан
  
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
  Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Сен 11, 2013 18:12    Заголовок сообщения: Питання по переобладненню Jumpy III,повернення | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				І так знову всім день добрий. Сталася така ситуація на тому тижні вечером відписувався у своїй я темі , відправляю повідомлення а воно не відправляється я понатискав декілька разів кнопку відправити ура як би відправилось. Але поьів з цього розділу зникла моя тема, і в пошуку шукав і до модераторів писав (відповів доречі тільки один) як варіант думаю стався глюк, бо теми так і ніде немає((( 
 
Ось пришлось знову створювати. 
 
 
І так запрошую до розмову всіх користуаачів особливо тих які  мені  давали поради. 
 
В тому повідомленню писав про закінчення укатування вібри й поклейки шумки. Вібри навіть хватило на потолок не сплошну а через 5-8 см між бобою різними  шматками . 
 
 
Все таки вирішили пероблювати в житомирі контора автолюкс. Зараз майже закінчують . Постійно стоїмо, бо косяки просакують то те забули то ще щось. Вікна вирізали по варворськи ,болгаркой і лобзіком , ні про які електроножницями й.нешлося, але кузов накривали, і фарбою місце різу закрашували . Залишився потолок і вікна.  Детальніше все опишу і розпишу може когось зацікавить  уже у вечері коли будуть проявлятися косяки. 
 
Ще  надіюсь що попередня тема може  якось відновиться , хоча навряд. [/list] | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		yaryk1980 Италофан
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
  Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Сен 11, 2013 22:32    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Скинь фото салона та авто, коли зробиш. Удачі. _________________ drive2.ru | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		1ksa Италофан
 
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
  Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:24    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| фото в студию!!! | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Alex777 Amico
  
 
  
  Возраст: 47 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 27.01.2011 Сообщения: 43 Откуда: Ровно
  Авто: Peugeot Expert 1.6HDI 2007
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:26    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Якщо Ви постійно наблюдали за роботою по перешиванню, то розкажіть докладніше яким чином заробляють ніші біля вікна пасажира позаду водія. Там стійки мають значні великі ніші по колу від вікна і не можу придумати як їх гарно заробити і чим!!! _________________ Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003 | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		shvudkiy Италофан
  
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
  Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:49    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Alex777 як я зрозумів це ті ніши що між потолком кабіни і пространством будки? Ще з пасажирської частини туди рейка заходе ? Вірно зрозумів я? Вони вирішили це бонально взяли кусок матеріалу типу як для ізоляції але з фальгою, типу фальгірований-паралон , обтянули його матеріалом щой салон обтягували. І на клей туди присобачили. Наче так .
 
 
І так в 21, закінчил , поки туди сюди в 21-30виїхали з житомира і в 23 вже дома. Але так як сьогодні в 5 підьом був в 6 виїзд і з 8до 21-30 там весь час на ногах , то зараз дуже втомлений . 
 
Завтра обіцяю опишу як все було, обовязково фото ну і те що дуже не сподобалось , ціни , і як можна з економити .  Попереджую писати буду багато і з всіма дрібницями , так що розіб'ю , на етапи, тай в процессі виникнуть.питання.
 
 
Запитуйте може когось цікавить якась важлива дрібниця про яку я можу забути.
 
 
 
Хоч вже і дома але не можу сказати задоволений я чи не задоволений. Будуть фото , дуже габато фото ось буду дивитись на відгуки по ним. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		1ksa Италофан
 
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
  Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
  | 
		
			
				 Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:52    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| відпочивай - завтра буде видно. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		1ksa Италофан
 
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
  Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
  | 
		
			
				 Добавлено: Чт Сен 12, 2013 19:13    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				| shvudkiy! ще спиш?давай вже фото. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		shvudkiy Италофан
  
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
  Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Сен 14, 2013 22:19    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Вчор добрий. Вчора був трохи зайнятий то не було можливості
 
      відписатися і пофоткать. Спочатку текс а фото трохи
 
      згодом. 
 
    
 
      І так середа 11 вересня, підьом о 5 ранку (а о першій ночі
 
      тільки приїхав зі стадону  ) О 6 Виїхали з Києва, трасса на
 
      житомир просто сказка, 130км і ми в місті Житомирі) і тут
 
      знадобився GPS, який повів нас коротшою , але не назвеш її
 
      дорогою. Вул вокзальна яка проходить промзоною, краще
 
      паралельно їй по місту.Контору знайти було не важко. В 7.40
 
      були на місці. Ближще до 8-30 почали сходитись роботяги. В
 
      основном пацани от 17-20 год. Згодом і головний приїхав,
 
      Генадій. Загнали машину в бокс запитали скільки буде вікон і
 
      на неї накинулися з болгаркой і лобзіком та все можливим
 
      інструментом роботяги наче варвари на рим. )) (уловка в тому
 
      що якщо ваа щось не буде задовольняти, уже і не відмовишься
 
      процес пішов)  Пішли спочатку дивитись тканини для
 
      салону, карт і потолку. Якість матеріалу бажала бути кращою
 
      (на то він і бюджет варіант). варіантів я не скажу що уйма
 
      десь 5 , темних тонів і 3 світних. І то було залишки яких би
 
      не вистачило. Підібрали тканики (на фото потім покажу
 
      зразки). Пішли сідухи дивитись, і тут почала відркиватись
 
      картина нае*****а . Стояло всього три варіанта по три
 
      сидіння; одні були на вигляд жахливі пластмаса по бокам
 
      шаталась, механізми були роздовбанні.другі такі самі але
 
      перетянуті чорною тканиною з псевдо кожаними вставками .
 
      Власник дуже наполегливо хотів їх впарити , які він аргументи
 
      не підносив і переобладнення буде не таке довге час з
 
      економится перетягувати не потпібно буде, і я уступлю , і що
 
      вони субер комфортабеліні від шарана. Відбувалося жорстке
 
      впарювання, я на них дивлюся а вони реально жахливі, Та і
 
      куди вони занабто темні як по відношенню до кольору машини
 
      так і по відношенню тих матеріалів для салону що вибрали. До
 
      нас ще підійшов сварщик, який міряв висоту тих сідлух що були
 
      , щоб прикинути яку рамку варити.Поки хазяїн вийшов, Сварщик
 
      каже "а від шарана він не показував"-- і пальцем показав в
 
      кінець кімнати де стояв ще ряд накритих покривалом? " так же
 
      скажав що ось ці і є від шарана. Сварщик заулибався з фразою
 
      ну-ну . Ми почали ті роздивлятися, да дійсно вони були кращі
 
      за попередні варіанти. Спинка нахилялась під більшим кутом, і
 
      мала три положення а попередні тільки два. Були вони на
 
      саласках і не такі розшатані. На одній невеликий поріз, так
 
      стан на 3 /3+ коштували вони 340$ (обдиралово полнейше)
 
    
 
      Тепре про скло, по словам його скло дуже важко дістати,бо
 
      давно завоза небуло,а на задні дверці взагалі одне з
 
      подігрівом(праве) а ліве без підігріва(( так як хотіли ми
 
      назад щоб був підігрів пришлось хоть одне ставити, з планами
 
      що в подальшому замінемо або наклеємо підігрів якщо таке
 
      можливо. 
 
    
 
      Тонування то приїжав лівий чувак і тонував 6 шт, 700грн
 
    
 
      Провтикав я в києві купити нормальний акустичнтй провід для
 
      задніх динаміків(які плануються згодом) то пришлось там на
 
      місці рішать це питання, я думав що у них є хоть погожий
 
      провід, а вони прокладають звичайний побутовий провід
 
      сеченієм 0.5 мм.кв знаю що як мінімум 1,5 потрібно. Хоча
 
      сильної акустики там не планується звичайні овали то думаю
 
      0.5 витримая. струм до 8-10ампер повинний тримати.  На
 
      підігрів по одидві сторони покладували таки же самий. Ця
 
      складова обішлась в10$.
 
    
 
      І так все обговорили робота пішла. Начитавшись рекомендацій
 
      що все потрібно дивитись і контролювати то не спускали глаз з
 
      них. Явжешь цього ніхто не любе, робочі постійно возмущались
 
      не стойте на душой, то влансик " та шо вам зараз дивитесь як
 
      зроблять тоді подивитесь не результат" (угу знаєм ми, згодом
 
      як результат проявляться буде)
 
    
 
      Врізка вікон - вирізали болгаркою а на закругленнях
 
      електролобзіком. (два рази нагадали щоб місце різу фарбою
 
      заделали)
 
    
 
      Монтаж сідлух. Сварщик (самий старший член бригади мужик жа
 
      40) зварив каркас з квадратного мет. профілю. Конструкція
 
      кріпилася на 4 болти приварених до полу . (В контрукції б
 
      можна було посередині додати ребра жорсткості, но ніхто лишнє
 
      двіженіє не хоче робити)
 
    
 
      Демонтаж канала проводки, продка на зад машини йде по правій
 
      стороні а звертає переходе до лівого кута, таку якби нішу
 
      також випилювали болгаркою, зняли гофру і жамотали провода
 
      ізолентою. 
 
    
 
      Обклейка тканиною внутрішної частини , почали з задніх дверей
 
      , з розкройкою матеріалу вони певно не дружать то так багато
 
      відходів що здавалося матеріал використовувся на 45-50%
 
      віконні і картові проєми все це обрізалося і викидалося. (Їм
 
      то що, за матеріал ми то заплатили) обізка проводилися
 
      звичайним радянським паяльником , клеїлося все на клей SAR.
 
      Якої якості ще не відомо, як тримать буде зато вонючий
 
      страшне. 
 
    
 
      Карти - вирузалися з двп, 4або 5 . шаблони бралися з тих
 
      пошарпаних і порваних карт які ми привезли з собою, якщо не
 
      захватили то навіть незнаю як вони виміряли.Карти кріпилися
 
      не на пластмасові йолочки а на звичайні шурупи а на них
 
      надівалися декоративні пластмасові сірі вставки. (Коли
 
      приїхали в київ то виявили що на бокові дверці ці же
 
      накладочки відсутні, жаль що не вчасно це виявили тепер їхать
 
      треба в епіцентр та шукати)
 
    
 
      Арки -облеювали сірим автомобільним ковроліном, ще не
 
      годували що на арках шумка наклеяна, тіпа клей розплавить і
 
      не буде триматись. Я взяв шматок шумки, намазав клей і
 
      приклеїв матеріал,прошло години три нічого не розплавилось.Підлога - вирізали з ДСП 10 одним цілим щитом, правда пару раз.витягували і підрізали в деяких місцях, бо вирізали без шаблона. Поки все це робили пол який був обклеяний шумкою витовкли й пошарпали,ще й куча пилі й стружки було, декілька разів наголосили щоб хоть віником трохи вимели. (Мелоч але що не охайні то факт)Поверх дсп наклеїли такий же ковролін що й на арки.Потолок(стеля) по краям під залізним потолком закріпили платмасові кутки які добре гнулися і повторяли контур кузова. З двп,товщиною мабуть такою що й карти, робився потолок обклеявся світлою тканиною. Було зроблено два отвори для світильників. Потолок закладався на ті уголки і спереді й посередині там де арка клеявся на такий герметік щой вікна. З фразою що його потім зубами не відірвеш. Світильники монтувалися самі дешеві мебельні, 5-7см в діаметрі з галогеновими лампочками G4 20вт , які нагріваються несавомито, і це лишня добряча нагрузка на систему. Електрика у них не було то підключали до переднього плафона "методом втика" з третьої спроби підключили щоб світилося . І то як згодом зясувалося не вірно по коли в плафоні кноку ставишь в середнє положення щоб світилося коли відкриваєшь двері то передній плафон мигав с зеликою частотою а в третьом положенні то світились всі. Но сьогодні розібрався в плафоні і підключив вірно то тепер робе як треба. А задній плафон вони забули поставть там трохи треба підрізати потолок бо він так не влазе , то вони з фразою що він не влізе його і не підключили. Будем на днях виправляти цей косяк. І саме на задньому плафоні є гнізда два які в паралель лампочці то єсть спеціально для приеднання інших світильників.Ще про декілька косяків, коли здавали роботу виявилось що верхня рейка дверці була спереду не прикручена стали шукати того болта так і не знайшли, якись другий втулили. Потолок заді на герметик не садили то по центру гуляла фанера, він і не куди не дівся тримався але це лишній шум! А працівники вже всі переоділися додому йти а тут потолок треба доробити, ніхто не хотів братися поки між собою не відправили самого меншого, той пів часа возився, вирізав дві планки з дсп, облеїв іх тканиною, а хвилин 20 не міг прикрутити, чи метал там в ребрі був твердий чи заморізи по металу тупі, чи руки вже рвалися додому , насверливши дірок по 10на кожній планці поки ті 4 шурупи вкрутив. Наче все описав фото вже зробив. Як я розумію тут прикріпити не вдається, то зараз знайду сайт куди вигружу. П.С. може і багато написав або навпаки мало, надуюсь кумусь буде цікаво . якщо що То питайте .  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		KoliaLutsk777 Италоманьячище
  
 
  
  Возраст: 37 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 30.05.2010 Сообщения: 3109 Откуда: ЛУЦК
  Авто: WV Golf 4, 74Kw 1.6
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Сен 14, 2013 23:05    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Я уявляю якщо б ти це все писав і в кінці пропало світло!   | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		yaryk1980 Италофан
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
  Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Сен 14, 2013 23:14    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Добре, що був присутнім при переобладнанні. Тепер знаєш всі нюанси. _________________ drive2.ru | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		shvudkiy Италофан
  
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
  Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
  | 
		
			
				 Добавлено: Сб Сен 14, 2013 23:28    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				 	  | KoliaLutsk777 писал(а): | 	 		  Я уявляю якщо б ти це все писав і в кінці пропало світло!   | 	  
 
 
Да ти прав , це було б дуже печально. Але я все це писав коли їздив в метро на планшеті і зберігав  через кожні 10хвилин. Вже навчений в таких сутаціях))
 
 
 
Так контролювали весь час. Але всерівно чось зараз пневма перестала працювати, вони тільки відключали кнопки управляння але все назад підключили. Раніше може тільки не працювала в автоматичному режимі а зараз і ручне не працЮє . Нажимаєшь утримуєшь один раз пискне і все  не працює. Кнопка включення.також працює точніше її індикація . А той одиничний звук іде від лівоку угла де знаходиться чорний блочок . Мабуть то і є блок управляння пневмою. Але коли ми укатували шумку то старались його не чіпати.коли прикручивали карту ми цього моменту не бачили. Може там шось відключими. Тепер потрібно з пневмою розбиратися. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		Витоалий Amico
 
 
  
  Возраст: 38 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 25.06.2013 Сообщения: 7 Откуда: Ровно
  Авто: Fiat Scudo 2006
  | 
		
			
				 Добавлено: Вс Сен 15, 2013 10:25    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				М-да... судячи з вищенаписаного машинку там не переробили а "зліпили" шоб була схожа на пасажира... печалька
 
 
я свого скудика переобладнував у Бердичеві, також навідувався до хлопців під час роботи, заглядав, але серйлзних зауважень до їх роботи в мене не має. Хоч вони за раз в одному ангарі до 8 чи 10 машин робили, при тому різних. Вікна вирізали теж болгаркою і лобзиком, але скло зразу ставили тоноване готове, сидіння теж вони самі робили з нуля, тобто каркас, паралон і обшивка це все лежало окремо а в кінці отримали непогані сидіння. 
 
 
Але є два мінуси 
 
 1. Сидіння стоять трошки високо і, хоч спинка і регулюється,  занадто нахилені вперед, тобто саме сидіння стоїть рівно.
 
 2. Задній ряд не складається як я того просив, вони просто кліпають стандортно для всіх: рама, прикручена до підлоги і сидіння приварені до неї, хоча всіх без винятку сидіннях спинка регулюється | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		yaryk1980 Италофан
  
 
  
  Возраст: 45 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
  Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
  | 
		
			
				 Добавлено: Вс Сен 15, 2013 12:24    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				При мені в Бердичеві одночасно переобладнували 30 машин. Серйозних нарікань до роботи майстрів не було. Все робили під моїм контролем та не обіжались, що хтось спостерігає за їх роботою. Звичайно, можна було б краще, але я задоволений. Та й по бюджету вклався. _________________ drive2.ru | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		1ksa Италофан
 
 
  
  Возраст: 52 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
  Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
  | 
		
			
				 Добавлено: Вс Сен 15, 2013 20:21    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				розкажи як підключав плафон у салоні - в мене теж мерехтів   - я його нафіг відключив - тепер їзжу без світла в салоні. | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
	
		shvudkiy Италофан
  
 
  
  Возраст: 34 Знак зодиака:   Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
  Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
  | 
		
			
				 Добавлено: Пн Сен 16, 2013 15:21    Заголовок сообщения:  | 
				        | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Підключив так якщо дивитись на клему то там 4 гнізда і всього 3 провода, провід 1, провід2, пусте гніздо, провід 4 зелений наче товстіший ніж ті . то я підключив до останнього 4 і до першого ... а (вони не  вірно підключили до 1 і 2 ).. 
 
 
 
І так добрався я до фото , спочатку виложу переробленого а наступні шумоізоляція . 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
			 
		  | 
	 
	
		| Вернуться к началу | 
		 | 
	 
	
		  | 
	 
        
	
		 | 
	 
 
  
	 
	    
	   | 
	
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
  | 
   
 
 
 
  
 
 
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group 
		 |