Добавлено: Ср Дек 04, 2013 03:20 Заголовок сообщения: Пропала маса
Всім привіт!
Я на форумі новачок, і це моя перша тема, так що не судіть строго якщо щось не так.
Вирішив поділитися з Вами пригодою, може в майбутньому комусь допоможе:
Ітак поїхали ми з товаришом в Поляндію за сідушкою до фіоріка (400км від Львова в одну сторону). Друган з перепою, я настроївся на довгу нічну подорож. Виїзджали зі Львова - літо. Постояли на кордоні пару годин - відчувається що зима наносі. А в Птльщі всю дорогу сніг в лобоввху, а я на літній резині.
Ця передісторія для того щоб шановний читач зрозумів який настрій в мене був, після ночі за кермом на трасі де за 5м ніфіга не видно через хуртовину, з підмерзлим налиплим снігом на літній резині приїзджаю вже зранку на перший відкритий шиномонтаж щоб перезутися на будь яку зимову гуму щоб машина хоч трохи тормозила на дорозі, а тут ще й дорогий пшек залупляє таку ціну за БУ резину, що в нас нова дешевше виходить(((.
Я в нервах збираюся їхати на інший шиномонтаж і раптом...
МАШИНА НЕ ЗАВОДИТЬСЯ!!!
ОК, ліричний відступ позаду, тепер до справи. Отже симмптоми: таке враження що машина здуріла. Включаєш запалення - все Ок. Контрольні лампочки гаснуть, пробуєш крутити стартером -реакції нуль. З товкача заводиться з пів тику, і саме після такої варварської заводки машина дуріє. Видає всякі алогічні помилки. Помилки і кожного разу різні. Світяться і мигають різні лампочки і акумулятор, і масла, і спіралька свічок накалу, і на екрані пише всяка фігня на англійській. Думали комп накрився. Друган замахався 100 раз машину пхати. Потім було прийнято рішення машину взагалі не глушити. Залили немеряно дорогущої європейської соляри, порішали свої справи, кинули 2 зимових колеса на перед і поїхали додому. Доречі хороша новина!! Фіорінка на холостих таке враження що соляри взагалі не пє. 7 годин на кордоні,машина ні разу не глушилася, а с рілка бакаопустилася буквально на якийсь міліметр два.
Приїхали до Львова, я на наступний день з товкача на фіат сервіс, а там кажуть що немають часу, мол треба наперед зааисуватися. Але, благо, поспілкувався неофіційно з електриком ві порадив провірити масу. Поїхав я до товариша на сервіс, все провірили, дріт не обірваний, добре прикручений, жодних окислень. Покликали електрика, і він за пару хвилин визначив що все ж маса десь перебита. Як виявилося переломаний був під опльоткою, в такому місці що ніхто б не подумав. Насправді проблемс дрібязкова, яку легко і не витратно вирішити. Але вилізла в такий невідповідний момент, що зїла нервів яяк поломка турбіни ч літаку під час польоту.
П.С. Сорі за купу тексту. Хочеться якомога лаконічно, а в кіцевому результаті купа непотрібного тексту і власних емоцій. Але оскільки весь цей екст тайпаю на телефоні вже хвилин 20, то дуже не хочеться стирати його. Надіюся мій досвід някому не пригодиться, але все ж..
Одно удивляет. Как так можно спокойно сесть в машину и поехать за сидением в Польшу. А визы, страховки? Для меня лично кажется большой трудностью.
А по поводу массы так это любой электрик даже по телефону скажет. Если есть возможность дайте фото в каком месте на проводе. На будущее пригодится. _________________ http://www.tdm.ua
Одно удивляет. Как так можно спокойно сесть в машину и поехать за сидением в Польшу.
"Карта поляка", "шопінг віза" та інше... Це не так вже й страшно і дорого. А враховуючи стан польских доріг то ті 400 км кращі та легші ніж 100км Україною....
Да причина з масою часто буває- симптоми одні і тіж - світомузика з приборкою!. В мене на акумуляторі якось контакт окислився - стартер мовчав - прочистив клему дві секунди і все ок!
Колись ремонтнікі в кенгу не дотягнули провід на масу - датчик швидкості (і ще якийсь) з сума сходлив. їздив рік по тахометру і приборки міняв і датчики перевіряв поки до толкового електрика не заїхав і вичислив проблему. _________________ NEMO2011
Одно удивляет. Как так можно спокойно сесть в машину и поехать за сидением в Польшу.
"Карта поляка", "шопінг віза" та інше... Це не так вже й страшно і дорого. А враховуючи стан польских доріг то ті 400 км кращі та легші ніж 100км Україною....
Треба відкрити тему "Чо кому по дорозі в польщі до машинки на розборках купити... а не самому за сідухами 400 км... _________________ NEMO2011
Не проблема. На тижні мабуть ще раз поїду. Придивився собі там шкари непогані, раза в 3 дешевші ніж в нас. От єдине що шукати там розборки займає багато часу. Але думаю якщо комусь щось потрі.но то можу глянути.
Що стосується сідух то за ідеально нові з мітсу кольт заплатив там 100$. Вна сшука в неті такі то нормальних варіантів незнайшов, та й ціни були близько 300$ за такі собі пошарпаня. А з поляндії на 300$ приїхав зі сідушками, двома літніми коьесами, і двома здоровими кульками з провізією (в основному мясною). Ну і плюс в тіж гроші вклався і в заправку і зелену карту на місяць. Сьовом мені здається фінансово не програв з тої поїздки. Тільки що намахався. Так що якщо когось щось цікавить пишіть. На розборки певно заїзджати буду, бо хочу собі ще глянути за титанами 15" на свою фіру.
Yuranja!Это всё хорошо,что Вы рассказали,но где фото места излома провода массы,которое Вас попросил сфоткать камрад Sechin !Такое ощущение,что Вы игнорируете его вопрос! _________________ Буду всем признателен за помощь и подсказки!!!
Хм.. Сорі, виправлюся!
Проблема наступна, що в гаражі буваю не так часто як хотілось би, а фоткати треба знизу. Тому обіцяю що як тільки буду в гаражі - обовязково чфоткаю і сюди викладу. Опишу на словах:
Оскільки електрик на фіат-сервісі сказав що 99% причина в массі то в першу чергу її і провіряли. Спочатку подивилися чи немає десь окислень на зєднаннях, але всі контактні місця були "як із заводу", потім переглянули сам дріт масси - на перший погляд пошкоджень ніяких не було видно. Потім ще переглянули біля стартера є теж якась маса (я не електрик тому шукали всюди де були якісь логічні натяки на массу), але там теж все гут було. Тоді вже покликали мічцевого електрика, який знайшов розрив біля самого контакту, який прикручується до коробки. Тобто Там грубий мідний дріт запресований в контакт. От якраз після місця запресування він був повністю переломаний. Притому що сам дріт з обох сторін розриву був в ідеальному стані, без окислень, надломів і будь який слідів що мав би переломатися. Таке вреження що його якийсь Кінг-Конг просто розірвав. Потім дойшли висновку що це слабе місце, на яке діє постійна вібрація мотору і відповідно коробки. Але дуже дивно що пробіг в машини всього 40тис і вже вилізла така проблема ((
Ага, чому відразу не побачили цього розриву - бо там іде пластмасовий захист, який ще й до всього і притримував другий кусок дроту (який по логіці мав би бовтатися). Ніби все. Але фотки полюбому викладу як тільки буду в гаражі
Одно удивляет. Как так можно спокойно сесть в машину и поехать за сидением в Польшу.
"Карта поляка", "шопінг віза" та інше... Це не так вже й страшно і дорого. А враховуючи стан польских доріг то ті 400 км кращі та легші ніж 100км Україною....
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме