А 195/65/R15 на фиорино станет без проблем...?????? Тут предложили железки от фиата радиус 15 ет 42...думаю взять... Что скажите? _________________ http://reklamatv.net
это у фиорино с клиренсом напряги?
гы-гы, это вы просто ГП не пробовали... _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
А 195/65/R15 на фиорино станет без проблем...?????? Тут предложили железки от фиата радиус 15 ет 42...думаю взять... Что скажите?
в мене стоять спереду 205/60/15 ніде не черкає,
ззаду можна ставити хоч 225/60/16 там місця валом
Ну а как ходовые качества?
здається це вже інша тема.. але по відчуттям після 165/70/14 стала важче набирати швидкість , але й набагато м'якше їхати, краще входити в круті повороти , та й вигляд незрівняти
По снежной целине ездить такие авто не годяться в принципе,
и эти милиметры ничего не дадут.
Если снега навалит, так все равно выше буфера.
vader555 главный экзамен на водительское мастерство еще впереди.
Узнаешь много интересного.
Из простого.
Как всегда, все начнеться с трехдневного гололеда.
Авто в это время не заводим.
Пусть другие себе бока без вас намнут, пока не приноровяться.
На скользкой дороге авто несет всегда.
У опытного водителя авто несет в нужную ему сторону.
vader555 главный экзамен на водительское мастерство еще впереди.
Узнаешь много интересного. Laughing
та да, на кожній машині різні відчуття)
головне щоб гума була нормальна і з ходовою всьо чьотко. а досвіду різного вистачає..
минулого року їздив на берлінго, до зими поміняв всі сайленблоки, шарові, рульові... короче думаю до випробувань зимою готов... тут невдовзі вранці на роботу - дощ, в обід - перший мороз, і ввечері гололёд...
хня, їдем! по місту ще нічо.. вийшов я на житомирську трасу...і тут розумію щось ппц не то з машиною.. вона їде боком, її перед тягне вліво, а я тягну руля вправо, і тут починається саме цікаве, машина їде зі швидкістю 30-40 км/год під кутом ледь не 45градусів. всі сигналять, самому стрёмно сцуко! стаю, перевіряю колеса, ручнік, тормоза... всьо гуд. сідаю, рушаю, розгін, і знов те саме... короче якось дотягнув. на наступний вроді нормуль, заїхав на сто, глянули, кажуть балку під заміну((( 500-700зелених, б/у +робота...ппц короче, поїхав я в Полонне, там де мені її "реставрували" кулібіни. як я їхав це тре було бачити.. 250 км аж 6 годин! приїхав на місце, кажу кулібіним шо ппц, така хня! вони мені - це не балка, ось рулєтка міряйте відстань між передніми і задніми колесами... короче ппц ричагу лівому! виявляється він був гнутий і рівняний, після заміни сайлентблоків стало все жорстко і "показало" геометрію. Врезультаті поміняв ричаг за 200грн, і поїхав як людина..а гемору і досвіду екстремального водіння набрався через верх! )
vader555 круто Что бы приноровиться к машине обычно после первого хорошего снежка выезжаю на полигон и гоняю от души - в заносы ввожу, торможу, боком езжу Очень помогает перестроиться на зимний стиль вождения.
vader555 круто Что бы приноровиться к машине обычно после первого хорошего снежка выезжаю на полигон и гоняю от души - в заносы ввожу, торможу, боком езжу Очень помогает перестроиться на зимний стиль вождения.
теж про таке тоді мріяв, навіть зїжджав на пятачок на Гурівщині, і давав джосу, з ручніком, і заносами, але недопомогло)
В мене після установки захисту кліренс став 13 см, що мені ніяк не підходило, захист був зроблений криво, взяв переварив машина стала 15 см, але і на цьому не зупинився, виточив підставки під стійки 5 см, кліренс 20 см, резина 175/70 Р14, заказав 175/80 Р14 це ще 1.7 см. Зараз машина на трасі 120-140 км розганяв різниці не відчув машина тримається добре.
Завтра скину фото
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме