|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Ср Сен 11, 2013 18:12 Заголовок сообщения: Питання по переобладненню Jumpy III,повернення |
|
|
І так знову всім день добрий. Сталася така ситуація на тому тижні вечером відписувався у своїй я темі , відправляю повідомлення а воно не відправляється я понатискав декілька разів кнопку відправити ура як би відправилось. Але поьів з цього розділу зникла моя тема, і в пошуку шукав і до модераторів писав (відповів доречі тільки один) як варіант думаю стався глюк, бо теми так і ніде немає(((
Ось пришлось знову створювати.
І так запрошую до розмову всіх користуаачів особливо тих які мені давали поради.
В тому повідомленню писав про закінчення укатування вібри й поклейки шумки. Вібри навіть хватило на потолок не сплошну а через 5-8 см між бобою різними шматками .
Все таки вирішили пероблювати в житомирі контора автолюкс. Зараз майже закінчують . Постійно стоїмо, бо косяки просакують то те забули то ще щось. Вікна вирізали по варворськи ,болгаркой і лобзіком , ні про які електроножницями й.нешлося, але кузов накривали, і фарбою місце різу закрашували . Залишився потолок і вікна. Детальніше все опишу і розпишу може когось зацікавить уже у вечері коли будуть проявлятися косяки.
Ще надіюсь що попередня тема може якось відновиться , хоча навряд. [/list] |
|
Вернуться к началу |
|
|
yaryk1980 Италофан
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
|
Добавлено: Ср Сен 11, 2013 22:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Скинь фото салона та авто, коли зробиш. Удачі. _________________ drive2.ru |
|
Вернуться к началу |
|
|
1ksa Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
|
Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:24 Заголовок сообщения: |
|
|
фото в студию!!! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Alex777 Amico
Возраст: 46 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.01.2011 Сообщения: 43 Откуда: Ровно
Авто: Peugeot Expert 1.6HDI 2007
|
Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:26 Заголовок сообщения: |
|
|
Якщо Ви постійно наблюдали за роботою по перешиванню, то розкажіть докладніше яким чином заробляють ніші біля вікна пасажира позаду водія. Там стійки мають значні великі ніші по колу від вікна і не можу придумати як їх гарно заробити і чим!!! _________________ Був Сitroen Berlingo 1.9D 2003 |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:49 Заголовок сообщения: |
|
|
Alex777 як я зрозумів це ті ніши що між потолком кабіни і пространством будки? Ще з пасажирської частини туди рейка заходе ? Вірно зрозумів я? Вони вирішили це бонально взяли кусок матеріалу типу як для ізоляції але з фальгою, типу фальгірований-паралон , обтянули його матеріалом щой салон обтягували. І на клей туди присобачили. Наче так .
І так в 21, закінчил , поки туди сюди в 21-30виїхали з житомира і в 23 вже дома. Але так як сьогодні в 5 підьом був в 6 виїзд і з 8до 21-30 там весь час на ногах , то зараз дуже втомлений .
Завтра обіцяю опишу як все було, обовязково фото ну і те що дуже не сподобалось , ціни , і як можна з економити . Попереджую писати буду багато і з всіма дрібницями , так що розіб'ю , на етапи, тай в процессі виникнуть.питання.
Запитуйте може когось цікавить якась важлива дрібниця про яку я можу забути.
Хоч вже і дома але не можу сказати задоволений я чи не задоволений. Будуть фото , дуже габато фото ось буду дивитись на відгуки по ним. |
|
Вернуться к началу |
|
|
1ksa Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
|
Добавлено: Ср Сен 11, 2013 23:52 Заголовок сообщения: |
|
|
відпочивай - завтра буде видно. |
|
Вернуться к началу |
|
|
1ksa Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
|
Добавлено: Чт Сен 12, 2013 19:13 Заголовок сообщения: |
|
|
shvudkiy! ще спиш?давай вже фото. |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Сб Сен 14, 2013 22:19 Заголовок сообщения: |
|
|
Вчор добрий. Вчора був трохи зайнятий то не було можливості
відписатися і пофоткать. Спочатку текс а фото трохи
згодом.
І так середа 11 вересня, підьом о 5 ранку (а о першій ночі
тільки приїхав зі стадону ) О 6 Виїхали з Києва, трасса на
житомир просто сказка, 130км і ми в місті Житомирі) і тут
знадобився GPS, який повів нас коротшою , але не назвеш її
дорогою. Вул вокзальна яка проходить промзоною, краще
паралельно їй по місту.Контору знайти було не важко. В 7.40
були на місці. Ближще до 8-30 почали сходитись роботяги. В
основном пацани от 17-20 год. Згодом і головний приїхав,
Генадій. Загнали машину в бокс запитали скільки буде вікон і
на неї накинулися з болгаркой і лобзіком та все можливим
інструментом роботяги наче варвари на рим. )) (уловка в тому
що якщо ваа щось не буде задовольняти, уже і не відмовишься
процес пішов) Пішли спочатку дивитись тканини для
салону, карт і потолку. Якість матеріалу бажала бути кращою
(на то він і бюджет варіант). варіантів я не скажу що уйма
десь 5 , темних тонів і 3 світних. І то було залишки яких би
не вистачило. Підібрали тканики (на фото потім покажу
зразки). Пішли сідухи дивитись, і тут почала відркиватись
картина нае*****а . Стояло всього три варіанта по три
сидіння; одні були на вигляд жахливі пластмаса по бокам
шаталась, механізми були роздовбанні.другі такі самі але
перетянуті чорною тканиною з псевдо кожаними вставками .
Власник дуже наполегливо хотів їх впарити , які він аргументи
не підносив і переобладнення буде не таке довге час з
економится перетягувати не потпібно буде, і я уступлю , і що
вони субер комфортабеліні від шарана. Відбувалося жорстке
впарювання, я на них дивлюся а вони реально жахливі, Та і
куди вони занабто темні як по відношенню до кольору машини
так і по відношенню тих матеріалів для салону що вибрали. До
нас ще підійшов сварщик, який міряв висоту тих сідлух що були
, щоб прикинути яку рамку варити.Поки хазяїн вийшов, Сварщик
каже "а від шарана він не показував"-- і пальцем показав в
кінець кімнати де стояв ще ряд накритих покривалом? " так же
скажав що ось ці і є від шарана. Сварщик заулибався з фразою
ну-ну . Ми почали ті роздивлятися, да дійсно вони були кращі
за попередні варіанти. Спинка нахилялась під більшим кутом, і
мала три положення а попередні тільки два. Були вони на
саласках і не такі розшатані. На одній невеликий поріз, так
стан на 3 /3+ коштували вони 340$ (обдиралово полнейше)
Тепре про скло, по словам його скло дуже важко дістати,бо
давно завоза небуло,а на задні дверці взагалі одне з
подігрівом(праве) а ліве без підігріва(( так як хотіли ми
назад щоб був підігрів пришлось хоть одне ставити, з планами
що в подальшому замінемо або наклеємо підігрів якщо таке
можливо.
Тонування то приїжав лівий чувак і тонував 6 шт, 700грн
Провтикав я в києві купити нормальний акустичнтй провід для
задніх динаміків(які плануються згодом) то пришлось там на
місці рішать це питання, я думав що у них є хоть погожий
провід, а вони прокладають звичайний побутовий провід
сеченієм 0.5 мм.кв знаю що як мінімум 1,5 потрібно. Хоча
сильної акустики там не планується звичайні овали то думаю
0.5 витримая. струм до 8-10ампер повинний тримати. На
підігрів по одидві сторони покладували таки же самий. Ця
складова обішлась в10$.
І так все обговорили робота пішла. Начитавшись рекомендацій
що все потрібно дивитись і контролювати то не спускали глаз з
них. Явжешь цього ніхто не любе, робочі постійно возмущались
не стойте на душой, то влансик " та шо вам зараз дивитесь як
зроблять тоді подивитесь не результат" (угу знаєм ми, згодом
як результат проявляться буде)
Врізка вікон - вирізали болгаркою а на закругленнях
електролобзіком. (два рази нагадали щоб місце різу фарбою
заделали)
Монтаж сідлух. Сварщик (самий старший член бригади мужик жа
40) зварив каркас з квадратного мет. профілю. Конструкція
кріпилася на 4 болти приварених до полу . (В контрукції б
можна було посередині додати ребра жорсткості, но ніхто лишнє
двіженіє не хоче робити)
Демонтаж канала проводки, продка на зад машини йде по правій
стороні а звертає переходе до лівого кута, таку якби нішу
також випилювали болгаркою, зняли гофру і жамотали провода
ізолентою.
Обклейка тканиною внутрішної частини , почали з задніх дверей
, з розкройкою матеріалу вони певно не дружать то так багато
відходів що здавалося матеріал використовувся на 45-50%
віконні і картові проєми все це обрізалося і викидалося. (Їм
то що, за матеріал ми то заплатили) обізка проводилися
звичайним радянським паяльником , клеїлося все на клей SAR.
Якої якості ще не відомо, як тримать буде зато вонючий
страшне.
Карти - вирузалися з двп, 4або 5 . шаблони бралися з тих
пошарпаних і порваних карт які ми привезли з собою, якщо не
захватили то навіть незнаю як вони виміряли.Карти кріпилися
не на пластмасові йолочки а на звичайні шурупи а на них
надівалися декоративні пластмасові сірі вставки. (Коли
приїхали в київ то виявили що на бокові дверці ці же
накладочки відсутні, жаль що не вчасно це виявили тепер їхать
треба в епіцентр та шукати)
Арки -облеювали сірим автомобільним ковроліном, ще не
годували що на арках шумка наклеяна, тіпа клей розплавить і
не буде триматись. Я взяв шматок шумки, намазав клей і
приклеїв матеріал,прошло години три нічого не розплавилось.Підлога - вирізали з ДСП 10 одним цілим щитом, правда пару раз.витягували і підрізали в деяких місцях, бо вирізали без шаблона. Поки все це робили пол який був обклеяний шумкою витовкли й пошарпали,ще й куча пилі й стружки було, декілька разів наголосили щоб хоть віником трохи вимели. (Мелоч але що не охайні то факт)Поверх дсп наклеїли такий же ковролін що й на арки.Потолок(стеля) по краям під залізним потолком закріпили платмасові кутки які добре гнулися і повторяли контур кузова. З двп,товщиною мабуть такою що й карти, робився потолок обклеявся світлою тканиною. Було зроблено два отвори для світильників. Потолок закладався на ті уголки і спереді й посередині там де арка клеявся на такий герметік щой вікна. З фразою що його потім зубами не відірвеш. Світильники монтувалися самі дешеві мебельні, 5-7см в діаметрі з галогеновими лампочками G4 20вт , які нагріваються несавомито, і це лишня добряча нагрузка на систему. Електрика у них не було то підключали до переднього плафона "методом втика" з третьої спроби підключили щоб світилося . І то як згодом зясувалося не вірно по коли в плафоні кноку ставишь в середнє положення щоб світилося коли відкриваєшь двері то передній плафон мигав с зеликою частотою а в третьом положенні то світились всі. Но сьогодні розібрався в плафоні і підключив вірно то тепер робе як треба. А задній плафон вони забули поставть там трохи треба підрізати потолок бо він так не влазе , то вони з фразою що він не влізе його і не підключили. Будем на днях виправляти цей косяк. І саме на задньому плафоні є гнізда два які в паралель лампочці то єсть спеціально для приеднання інших світильників.Ще про декілька косяків, коли здавали роботу виявилось що верхня рейка дверці була спереду не прикручена стали шукати того болта так і не знайшли, якись другий втулили. Потолок заді на герметик не садили то по центру гуляла фанера, він і не куди не дівся тримався але це лишній шум! А працівники вже всі переоділися додому йти а тут потолок треба доробити, ніхто не хотів братися поки між собою не відправили самого меншого, той пів часа возився, вирізав дві планки з дсп, облеїв іх тканиною, а хвилин 20 не міг прикрутити, чи метал там в ребрі був твердий чи заморізи по металу тупі, чи руки вже рвалися додому , насверливши дірок по 10на кожній планці поки ті 4 шурупи вкрутив. Наче все описав фото вже зробив. Як я розумію тут прикріпити не вдається, то зараз знайду сайт куди вигружу. П.С. може і багато написав або навпаки мало, надуюсь кумусь буде цікаво . якщо що То питайте . |
|
Вернуться к началу |
|
|
KoliaLutsk777 Италоманьячище
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.05.2010 Сообщения: 3109 Откуда: ЛУЦК
Авто: WV Golf 4, 74Kw 1.6
|
Добавлено: Сб Сен 14, 2013 23:05 Заголовок сообщения: |
|
|
Я уявляю якщо б ти це все писав і в кінці пропало світло! |
|
Вернуться к началу |
|
|
yaryk1980 Италофан
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
|
Добавлено: Сб Сен 14, 2013 23:14 Заголовок сообщения: |
|
|
Добре, що був присутнім при переобладнанні. Тепер знаєш всі нюанси. _________________ drive2.ru |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Сб Сен 14, 2013 23:28 Заголовок сообщения: |
|
|
KoliaLutsk777 писал(а): | Я уявляю якщо б ти це все писав і в кінці пропало світло! |
Да ти прав , це було б дуже печально. Але я все це писав коли їздив в метро на планшеті і зберігав через кожні 10хвилин. Вже навчений в таких сутаціях))
Так контролювали весь час. Але всерівно чось зараз пневма перестала працювати, вони тільки відключали кнопки управляння але все назад підключили. Раніше може тільки не працювала в автоматичному режимі а зараз і ручне не працЮє . Нажимаєшь утримуєшь один раз пискне і все не працює. Кнопка включення.також працює точніше її індикація . А той одиничний звук іде від лівоку угла де знаходиться чорний блочок . Мабуть то і є блок управляння пневмою. Але коли ми укатували шумку то старались його не чіпати.коли прикручивали карту ми цього моменту не бачили. Може там шось відключими. Тепер потрібно з пневмою розбиратися. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Витоалий Amico
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 25.06.2013 Сообщения: 7 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2006
|
Добавлено: Вс Сен 15, 2013 10:25 Заголовок сообщения: |
|
|
М-да... судячи з вищенаписаного машинку там не переробили а "зліпили" шоб була схожа на пасажира... печалька
я свого скудика переобладнував у Бердичеві, також навідувався до хлопців під час роботи, заглядав, але серйлзних зауважень до їх роботи в мене не має. Хоч вони за раз в одному ангарі до 8 чи 10 машин робили, при тому різних. Вікна вирізали теж болгаркою і лобзиком, але скло зразу ставили тоноване готове, сидіння теж вони самі робили з нуля, тобто каркас, паралон і обшивка це все лежало окремо а в кінці отримали непогані сидіння.
Але є два мінуси
1. Сидіння стоять трошки високо і, хоч спинка і регулюється, занадто нахилені вперед, тобто саме сидіння стоїть рівно.
2. Задній ряд не складається як я того просив, вони просто кліпають стандортно для всіх: рама, прикручена до підлоги і сидіння приварені до неї, хоча всіх без винятку сидіннях спинка регулюється |
|
Вернуться к началу |
|
|
yaryk1980 Италофан
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.07.2013 Сообщения: 374 Откуда: Київ
Авто: Фіат Скудо 120 Multijet (88kw) 2009 р.в., Був Фіат Скудо 1,9ТD 1998 р.в.
|
Добавлено: Вс Сен 15, 2013 12:24 Заголовок сообщения: |
|
|
При мені в Бердичеві одночасно переобладнували 30 машин. Серйозних нарікань до роботи майстрів не було. Все робили під моїм контролем та не обіжались, що хтось спостерігає за їх роботою. Звичайно, можна було б краще, але я задоволений. Та й по бюджету вклався. _________________ drive2.ru |
|
Вернуться к началу |
|
|
1ksa Италофан
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.06.2013 Сообщения: 314 Откуда: Украина
Авто: peugeot expert 2008, 2,0 HDI
|
Добавлено: Вс Сен 15, 2013 20:21 Заголовок сообщения: |
|
|
розкажи як підключав плафон у салоні - в мене теж мерехтів - я його нафіг відключив - тепер їзжу без світла в салоні. |
|
Вернуться к началу |
|
|
shvudkiy Италофан
Возраст: 33 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2013 Сообщения: 203 Откуда: Киев
Авто: ВАЗ 21111,1.5i 8кл,2002 83т.км/ Jumpy 07,2.0HDI 120л.с.
|
Добавлено: Пн Сен 16, 2013 15:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Підключив так якщо дивитись на клему то там 4 гнізда і всього 3 провода, провід 1, провід2, пусте гніздо, провід 4 зелений наче товстіший ніж ті . то я підключив до останнього 4 і до першого ... а (вони не вірно підключили до 1 і 2 )..
І так добрався я до фото , спочатку виложу переробленого а наступні шумоізоляція .
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|