Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.02.2012 Сообщения: 316 Откуда: Луцьк
Авто: Fiat Doblo Maxi 1,9 Mjet 2006
Добавлено: Вс Авг 18, 2013 18:06 Заголовок сообщения: Проблема з ЕГР на добло 1,9 Mjet
Ситуація така, з початком жаркого літа почав замічати чорний дим. Коли міняли масло, почистили і клапан ЕГР, як результат пропала тяга.
Діагностика нічого не показала.
Заглушив сам ЕГР і машина почала льотати, чорний дим пропав, але через 15км вискочила помилка P0401 "Неэффективность системы рециркуляции отработанных газов".
Поїздивши трохі, розглушив його назад, тяга в нормі, появився чорний дим, але знов вискочила P0401.
Запускав ЕГР через фіатекускан, електрична частина в нормі, працює
Шановні форумчани, як позбутися даної проблеми, хто що підкаже?
Якщо вискакує дана помилка то зрозуміло, що клапан не працює. Глянь може засів сам шток реле і не відкриває клапан або не зовсім відкриває. Потрібно його від'єднати від клапана і подати на нього від акумулятора 12В, він повинен вискочити на 7мм. В мене таке теж було, відмочив шток ВД-40 і все в порядку. Попробуй... _________________ Фиат Добло Макси 1,9 MultiJet 105л. 2007г. 5 мест
special
Возможно надо снять и почистить весь клапан _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Свято вдалося наповну)
Знімав клапан, чистив, подавав 12вольт, шток ходив нормально, але виступав за корпус тільки на 4мм, якщо витягнути його то буде 7мм, але потім назад ставав 4мм, розробив його на 6мм.
Як результат, погас чек і появився чорний дим, по динаміці замітив що були невеличкі провали(порівняно з заглушеним егр), але після 2300 оборотів машинка взлітала.
Сьогодні зняв фішку з ДМРВ, поїхала краще, чорного диму не замітив.
Робив діагностику турбіни, 3 передача і газ на повну, при 3500 оборотів Изм.давления нагнетателя було 1500мБар, обьек.давл.наг. 2005 мБар.
Виходить що турбіна недодуває десь на 25%. Чи може це бути основною причиною появи чорного диму?
І чи можуть змінитися показники турбіни якщо буде справний ЕГР і ДМРВ?
При діагностиці вискочила помилка P0238 Высокий уровень сигнала с датчика турбины "A".
[quote="special"]Свято вдалося наповну)
Знімав клапан, чистив, подавав 12вольт, шток ходив нормально, але виступав за корпус тільки на 4мм, якщо витягнути його то буде 7мм, але потім назад ставав 4мм, розробив його на 6мм.
Як результат, погас чек і появився чорний дим, по динаміці замітив що були невеличкі провали(порівняно з заглушеним егр), але після 2300 оборотів машинка взлітала.
Сьогодні зняв фішку з ДМРВ, поїхала краще, чорного диму не замітив.[/quote]
Чорний дим і в мене зразу був після чистки ЕГР і штока, але я зразу ж після цього почистив датчик, по моєму абсолютного тиску повітря, який знаходиться рядом з клапаном ЕГР на на впускному колекторі (він був повністю забитий сажою) ВД-40 і зубною щіткою і крім цого вирізав каталізатор і машина поїхала. Чому я це все зробив. Тому-що в мене так само то появлялись то пропадали різні помилки і не можливо було зрозуміти що ремонтувати або міняти, а одна з них Р010F (Інконгруєнтність масси повітря/дебиметр) взагалі задовбала. Ця помилка означала- неправильний замір повітря, а це значить:
-підсос повітря;
-тиск наддува турбіни;
-розходомір повітря, і попробуй узнай що саме, тому і зробив все що зв'язано з повітрям. Каталізатор був забитий сажою десь наполовину.Спеціалісти радили замінити розходомір повітря, а потім клапан ЕГР, а виявилося зовсім інше...
Зараз машина підриває з місця з пробуксовкою(раніше такого не було) ну і є трохи більше воні але їде краще ніж тоді коли її мені пригнали. Що ж така наша доля - власників б/у машин... _________________ Фиат Добло Макси 1,9 MultiJet 105л. 2007г. 5 мест
Датчик цей я вже чистив, а от до каталізатора як добратись, і чи він взагалі у мене є? Помилка Р010F і в мене вибивала коли фішку знімав, а так то ні. А який росхід у вас?
Росхід нормальний, пару днів назад їздив до Харкова, взяло 5,2л і туда і звідти по компу і так само десь як то кажуть в натурі. А от на малих відстанях то трохи бере де- то 5,6л. Скоріше всього якщо ти все перепробував то потрібно глянути каталізатор. Він знаходиться зразу після штанів і в мене на ньому немає жодного датчика (в тебе мабуть теж) а тому комп його не покаже якщо він забитий сажою.Із-за цього вихлоп душиться і показує різні другі помилки. Так-що вирізай і не думай, якщо був чорний дим то там повно сажі, а якщо і після цього нічого не зміниться то тоді вже треба згідно помилок... _________________ Фиат Добло Макси 1,9 MultiJet 105л. 2007г. 5 мест
Вирішилася моя проблема заміною патрубка турбіна-інтеркуллер, чорний дим пропав, і саме головне появилась тяга, тепер можу легко з місця зірвати колеса в букс, раніше давилась, глохла.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме