Всем привет! Ребят, задам глупый вопрос, но тем не менее не хотелось бы быть дураком, если что-то сломаю. Бачок охлаждайки имеет пластмассовую крышку синюю. Так вот вопрос - как она откручивается? Хотел на днях долить охлаждайки, начал откручивать, а не тут то было. Там в нижней плоскости крышки есть ограничитель, который не дает открутиться крышке. Такое чувство как в пластиковых бутылках - раз открутил и сломал ограничитель. Не совсем понимаю как откручивать крышку бачка охлаждайки. Может кто подскажет?
Всем привет! Ребят, задам глупый вопрос, но тем не менее не хотелось бы быть дураком, если что-то сломаю. Бачок охлаждайки имеет пластмассовую крышку синюю. Так вот вопрос - как она откручивается? Хотел на днях долить охлаждайки, начал откручивать, а не тут то было. Там в нижней плоскости крышки есть ограничитель, который не дает открутиться крышке. Такое чувство как в пластиковых бутылках - раз открутил и сломал ограничитель. Не совсем понимаю как откручивать крышку бачка охлаждайки. Может кто подскажет?
Відкручуй і не бійся, фіксатор не зломаєш, він має косину і служить для того щоб зажимали не більше і не менше ніж положено.
Последний раз редактировалось: vader555 (Ср Ноя 06, 2013 18:41), всего редактировалось 1 раз
на разі немає потреби, а взимній період можна спробувати присадки, на запрвках валом, та судячи з минулих хуртовин, жодних проблем із замерзанням пального неспостерігалось(авто тримаю на вулиці), та був один казус з коробкою передач, по привичці на стоянці ставлю на першій передачі, про що одного зимнього, морозного ранку,дуже шкодував, 1.5 годин з палаючою газетою під машиною
Ну раз на раз в нашій країні не приходиться, я одного разу літом линув солярки такої якості що завести не міг, тому присадки зимою при "-" заливаю завжди, а на рахунок передачі, це щож виходить в твоєму випадку ти зимою на передачу не ставиш?... ну на ручник зимою я мовчу... , про те щоб коробка замерзла зимою перший раз чую..=) виходит і таке буває.
шановний ти значить ще неїздив -20' на вітчизняній диво техніці, тобіш Таврон Славутиш, і непробував втикати передачі в перші 15-20 хв їзди, виходит таке буває _________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
шановний ти значить ще неїздив -20' на вітчизняній диво техніці, тобіш Таврон Славутиш, і непробував втикати передачі в перші 15-20 хв їзди, виходит таке буває Twisted Evil
вчора розмовляв з сусідом, у нього фіат скудо(теж дизель) так він консультувався з механіком з фіат сервісу, через неякісне пальне(сухе,мало змазуваного компонента) потрібно добавляти двохтактне масло( тільки мінеральне) типу Shtil, каже після заливки значно мягче працює мотор, додає 50 гр. на повну заправку,
ось що обговорюють на других форумах:
"мій знайомий лиє 2т масло в соляру, на фурі їздить.
лиє 1 до 100, каже шо позитивно впливає на життя паливної системи при їзді на нашій солярі
ше каже шо ШТІЛЬ купляти не варто-надто багато підробок. бере розливне в польщі.
привозить на україну в канстрах по 10л, використовує багато- платить дорого. каже шо хто їздить на дальнобой то це нормальна практика.
"
"лив в кадіка 1,9 SDI до ДП з розрахунку 50 грам на 10л., мотор краще працював мягче, але треба лити двохтактне тільки мінеральне воно по 20 грн. літра, але чув[b] шо в дизелях в яких є сажовий фільтр неможна лити"
"Двухтактное масло в дизельное топливо
Как известно в настоящее время,современное ДТне имеет достаточных смазывающих свойств.А по сему малый срок службы коммон рейл.Луккойл уже евро5.Что будет дальше одному богу известно.Товарищ покупал рэнж ровер,вместе с авто дали коробку CASTROL TDA,сказали,что если не будет заливать ее,то топливная быстро крякнет.Мне после ремонта форсунок,в РУССКАЯ ДОРОГА СПБ настоятельно рекомендовали заливать масло для двухтактников 1к100,или Castrol tda,или ликви моли для коммон рейл.Сам регулярно заливаю один позитив."
"Насчет 1/200… посмотрел по немецким форумам, примерно с 2004 года многие советуют это делать и многие доливают масло, особенно должно быть актуально зимой: двигателю легче работать при старте, немного меньше шумит, причем именно двухтактное мало в таких малых количествах полностью сгорает в цилиндрах и успешно используется даже при наличии сажевого фильтра."[/b]
і тут постає питання:
1 співвідношення, а то на різних форумах дещо різниться, так 1:50 чи 1:100 чи взагалі 1:200,
2 чи можна добавляти коли в авто має вугільний(сажовий)фільтр
3 чи незашкодить мотору 1.3 мультіку, адже на обговореннях вище йшлась мова про мотори від 2 кубіків
ділимось досвідом, завчасно буду вдячний за будь яку інформацію _________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
Последний раз редактировалось: ARTYOM80 (Вт Ноя 19, 2013 11:40), всего редактировалось 1 раз
Что значит:"малый срок службы коммон рейл"?
Малый-это сколько?5мин,1год,20лет?
Или привязаться к километражу?
100,1000,100000,1000000км?
Хоть есть какая то статистика ?
Сам заливаю круглый год Антигель ХАДО дозировка 1:1000,не масло.Заливаю с другой целью.Ни каких масел не заливалось.Пробег за 600т.К топливной не лазилось.(за исключением мелочи)
Что значит:"малый срок службы коммон рейл"?
Малый-это сколько?5мин,1год,20лет?
Или привязаться к километражу?
100,1000,100000,1000000км?
Хоть есть какая то статистика ?
Сам заливаю круглый год Антигель ХАДО дозировка 1:1000,не масло.Заливаю с другой целью.Ни каких масел не заливалось.Пробег за 600т.К топливной не лазилось.(за исключением мелочи)
шановний усі приклади взяті із других форумів, я їх непридумав, а просто для прикладу виложив, якщо цікавлять відповіді на ваші запитання можу скинути ссилки на ці форуми і там задавайте что, скоко и по чом!!!, та вважаю є цікава тема для обговорення, ото ж бо ділімося досвідом, а не задаємо недоречні запитання _________________ Україна Єдина!Путін хуйло!
Последний раз редактировалось: ARTYOM80 (Вт Ноя 19, 2013 11:46), всего редактировалось 2 раз(а)
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме