в неті є багато тестів АКБ, но особисто як для себе бравби серед Медаліст, Варта, і бютжетна Амега, і бери не менше 74 Аh, доречі Амеги мав на трьох машинах досить не погано себе зарекомендував
Не тримає плотності. Вже місяць ганяю його, поміняв елктроліт, заряжав 2 доби на 2А - толку 0! Плотність до 1.27 не піднімається. Гена дає 13.8-14.3В. Акумулятор відходив 2,5-3 роки.
Ось такий. 6СТ-74А3
http://volt.ucoz.ua/index/akkumuljatory_a_mega/0-9 _________________
067-790-69-45
Колобок
я свої акумулятори всі заряджаю струмом який відповідає ампер годинам, наприклад в тебе 74 Агод, то я заряджаю 7,5 А і час від часу контролюю, потім через годин 6 ставлю 6 А і ще 6 годин заряджаю, наприклад в мене заводський АКБ йому вже 8 р. , так плотність зараз в -15 1,31 може і забагато літом зробив йому повну профілактику і підзарядку.
якщо твому АКБ не поможе те, що я вище написав, то поміняй на новий з тих, що вище описав.
В мене такаж ситуація з акумулятором. Сьогодні зранку не завів - поставив на підзарядку прямо на машині , на максимум десь на 5 хвилин і завів без проблем. Треба купити новий АКБ і проблем не буде. Моєму вже 5 років - прийшла пора мінєти.
Особисто в мене на авто веста преміум на 74А(синій), необслуговуваний типу там антикальцій і підвищений пусковий ток. Коротше кажучи спеціальна серія для дизелів. Точну модель можу сказати при потребі, як буду на роботі.
Купуючи його на заміну несправного заводського я був дуже скептично налаштований відносно продукції вітчизняних і снг виробників. Але ось уже більше 5 ти років моє авто безвідмовно заводиться з цим аккумом. Більше того автомобіль стоїть завжди на стоянці на вулиці в будь-який мороз, може простояти там і пів тижня - тиждень перш ніж буду на ньому їздити. При цьому ємність не падає майже, заводив авто минулої зими і в -32 після тижневого стояння на морозі. Ніколи не заряджав його, ніколи не знімав на зберігання і клемми ніколи не скидував, незалежно від того стояло авто тиждень- два чи їздив на ньому кожен день.
Свої гроші цей аккумулятор відпрацював вже кілька раз.
На роботі використовували в робочих авто аккумулятори BOX, які досить непогано вели себе на мерседесах і зілах. Цього року взяли одну а-мегу на заміну поцупленому у нас ВОХ з робочої машини. Буде видно як ця марка пропрацює.
Один ВОХ на мерседесі "старічку" пережив 2 рази википання, при цьому був повністю реанімований і після ремонту генератора служить уже 4 тий рік в таких екстремальних умовах, заводить дане авто в будь-який мороз.
Последний раз редактировалось: Mega-Lo-Maniack (Пн Янв 14, 2013 14:26), всего редактировалось 1 раз
Особисто в мене на авто веста преміум на 74А(синій), необслуговуваний типу там антикальцій і підвищений пусковий ток. Коротше кажучи спеціальна серія для дизелів. Точну модель можу сказати при потребі, як буду на роботі.
Купуючи його на заміну несправного заводського я був дуже скептично налаштований відносно продукції вітчизняних і снг виробників. Але ось уже більше 5 ти років моє авто безвідмовно заводиться з цим аккумом. Більше того автомобіль стоїть завжди на стоянці на вулиці в будь-який мороз, може простояти там і пів тижня - тиждень перш ніж буду на ньому їздити. При цьому ємність не падає майже, заводив авто минулої зими і в -32 після тижневого стояння на морозі. Ніколи не заряджав його, ніколи не знімав на зберігання і клемми ніколи не скидував, незалежно від того стояло авто тиждень- два чи їздив на ньому кожен день.
Свої гроші цей аккумулятор відпрацював вже кілька раз.
Колобок
Взял 2 года назад себе такую же "Весту". Полёт нормальный, пока без нариканий. _________________ FIAT - первое,что написано на болиде Ferrari F1
Mega-Lo-Maniack
Не, у меня такой, как выше, на 720 А, только расположение клемм наоборот, кажись. _________________ FIAT - первое,что написано на болиде Ferrari F1
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме