|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Vasyok12 Италофан
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2013 Сообщения: 184 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік
|
Добавлено: Пн Янв 21, 2013 19:16 Заголовок сообщения: Мотор став "тупішим" |
|
|
Купив авто фіат добло 2003 року випуску 1,9 жтд у 2006 році з пробігом 145 тис км. (чи оригінал не знаю). На сьогоднішній день пробіг авто 220 тис. км. Масло міняю 1 раз в рік (наїзжаю 10 тис км.) їзджу не багато. Масло лию лікві молі синтетика (останні з роки). До цього лив кастрол. Попередній господар заливав французький ельф.
На сьогоднішній день відчувається що моя "ракета" реально притупіла. Динаміка вже не та, та й там де виїзджав на вищій передачі тепер потрібно скидати на нижчу.
Задумався над тим, що можливо очистка паливної системи, вихлопної, заміна якогось датчика чи може ще якісь маніпуляції зможуть повернути рєзвість моторчику.
(Ось наприклад у швагра був бус ЛДВ. Так він почистив вихлопний коллектор був сильний нагар -і чудо машина ожила. На рено кенго у знайомого залипав якийсь клапан оптимізації якихось газів, почистив розрухав і знову чудо.)
Хотілося б почути, щоб не наступати на граблі, може хтось вже щось "Чудив" у цьому напрямку. Можливо толкова компютерна діагностика допомогла б якимось чином. Багато хто каже, що по дизелю у нас проблема з хорошими сервісами, отже їде - НЕ ЛІЗЬ, запчастини НЕ ДИШЕВІ.
Прошу поділитись наявним досвідом у цьому напрямку , думками і взагалі хто чим зможе. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Letun Италоманьячище
Возраст: 54 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.11.2005 Сообщения: 2643 Откуда: Киев
Авто: Maserati GranSport
|
Добавлено: Пн Янв 21, 2013 19:24 Заголовок сообщения: |
|
|
начинать надо с диагностики, это однозначно, советы через интернет нередко дают эффект бесполезной траты денег. возможно несколько вариантов, начиная от забитого коллектора и заканчивая трещиной в интеркулере. а после устранения дефекта скинуть самообучение и перестроить работу топливной в максимальную эффективность. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Vasyok12 Италофан
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2013 Сообщения: 184 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік
|
Добавлено: Ср Янв 23, 2013 22:31 Заголовок сообщения: |
|
|
Дякую за відгук. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Vasyok12 Италофан
Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.01.2013 Сообщения: 184 Откуда: Тернопіль
Авто: Fiat Doblo 1.9 JTD 2003рік
|
Добавлено: Пт Янв 25, 2013 01:21 Заголовок сообщения: |
|
|
А як все жтаки визначити чи не забитий колектор, або форсунки погано розпилюють, чи щось в тому роді, компютор покаже? |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|