Возраст: 43 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.11.2010 Сообщения: 25195 Откуда: Одеса
Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)
Добавлено: Пн Сен 07, 2020 09:03 Заголовок сообщения:
Котопотам
Є така кореляція: людина пише так, як думає.
Тобто написане - відображення думок.
Якщо людина не здатна висловитися зв'язно та послідовно, то я можу собі уявити, яке місиво у неї в мізках. І то зовсім не важливо, скільки сопроматів або теплртехнік ця людина вивчала в дитинстві...
Далі про повагу: хто сказав чи де таке написано, що я маю вгадувати, що там той якийсь неграмотний форумчанин "імєл ввіду"? Чому на цьому форумі з мене постійно вимагають "зрозуміти", "не докопуватись", і т.і.? Це звідколи стало в неучів більше прав, ніж у освічених людей? Це з якого дива я маю зважати на чиюсь недолугість? Чому я не маю права просто прочитати і зрозуміти що там як, замість здогадуватися і "розуміти"? Тим більше, коли допомоги питаються в мене, а не я.
То де та "повага" до всіх учасників Форуму? Цієї "поваги" завжди вимагають якраз ті, хто сере іншим на голову. І граматика тут просто індикатор. Просто сигнальна ракета, і все.
То ж в підсумку маємо таке: якщо не вмієш зрозуміло висловитись, то не треба очікувати або вимагати від інших, щоб бавилися з твоєю кашою замість мозку в тюнь-тюрюрюнь. _________________ СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17201 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Пн Сен 07, 2020 09:25 Заголовок сообщения:
... Я на Таврии наездИл 210тищ. и что такое выжИмной доIсихIпор не слышу...(с)- я на таврославутах больше проездил, но шоб такое- дас ист фантастише!!! Ну еще там дизг фрикц. и корзина 50...100 т.к. от силы, редко больше, но чтоб выжимной не был слышен??? Может, и первичный валик у вас там бесшумный? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Добавлено: Пн Сен 07, 2020 10:25 Заголовок сообщения:
CarElf
Якщо говоримо про головний циліндр, то дуже не погані Bosch та Sachs.
А ось LPR дуже розчарував _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Последний раз редактировалось: Хоттабыч (Пн Сен 07, 2020 16:34), всего редактировалось 1 раз
Добавлено: Пн Сен 07, 2020 11:07 Заголовок сообщения:
CreAtoR
Жень, про грамматику все вірно.
Але більше бісить те, що людина яка поняття не має про технічні особливості та роботу систем автомобіля, бризгаючи піною на екран монітору, доказує вам що ви профан. В тій справі, якою успішно займаєтесь кожен день багато років _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Добавлено: Пн Сен 07, 2020 16:35 Заголовок сообщения:
Narrow писал(а):
Хоттабыч
Поставил оба цилиндра саксы. Прошли уже 80 тык, полет нормальный. До этого пара жигулевских пружин в главном и новый LPR сдох через месяц.)))
Да, Sachs хорошие цилиндры, согласен. Нареканий не было _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.12.2013 Сообщения: 745 Откуда: Україна
Авто: Doblo1.9jtd
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 08:39 Заголовок сообщения:
Адин_На_Крижині писал(а):
CarElf писал(а):
чугунний TRW - найгірше, чим приходилось користуватися. Корозяться аж під сальники. Це один з небагатьох вузлів, де треба оригінал\пластик.
CarElf, інформація застаріла. TRW давно вже йдуть з якимось білим покриттям. На фотке вже знятий циліндр. Вбивчої корозії немає.
ні, станом на ранок інформація по пропозиції ТРВ від "Автотехнікса" на мою машину не різниться від 2річної давнини. Коричнева порошкова покраска.
(по тій же причині не брав Bosch - аналогічне виконання корпусу, тільки заглушка не жовта, а червона).
Що головний, що робочий по ТВР - чугун
Возраст: 19 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 16:16 Заголовок сообщения:
CarElf писал(а):
чавун
CarElf, да, чавун, ну і що? Зате тут є нормальний кран для прокачування і не потрібно висмикувати шланг для цього. І тільки й того. _________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 28.12.2013 Сообщения: 745 Откуда: Україна
Авто: Doblo1.9jtd
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 16:56 Заголовок сообщения:
Адин_На_Крижині писал(а):
CarElf писал(а):
чавун
CarElf, да, чавун, ну і що? Зате тут є нормальний кран для прокачування і не потрібно висмикувати шланг для цього. І тільки й того.
і не дивує чому ходять 1 рік або 30тис з узагальнення моїх останній двох постів хоть би і на ферарі? Пропонюю наступного разу (під мою відповідальність) поставити у вузол пластиковий сакс або оригінал. Якщо працюватиме гірше за ТРВ з форою 2 роки, 60тис - з мене пиво. А далі попрошу не флудити, бо маю відчуття свого забанення з наступного посту
Возраст: 37 Знак зодиака: Зарегистрирован: 21.05.2007 Сообщения: 17201 Откуда: Одеса
Авто: Фіат Сієна 1.2
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 17:53 Заголовок сообщения:
Вас всіх почитати, так цей вузол- найнавантаженіший в авто! Бля, а я навіть не здогадуюсь, чи там пластик, чи чавуній! Працює і працює, мовчки, не тече, то чого до нього приставати?
Якшо йому відведено 50...60 т.к. то скільки мають право жити РТЦ і ГТЦ гальм? Шо, разом з ТО- 10 т.к.? Скільки разів в рік його треба прокачувати? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 27.05.2013 Сообщения: 1673 Откуда: Ровно
Авто: Fiat doblo 1.9Multijet 77kw 2007 Panaroma
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 19:05 Заголовок сообщения:
CarElf писал(а):
Адин_На_Крижині писал(а):
CarElf писал(а):
чугунний TRW - найгірше, чим приходилось користуватися. Корозяться аж під сальники. Це один з небагатьох вузлів, де треба оригінал\пластик.
CarElf, інформація застаріла. TRW давно вже йдуть з якимось білим покриттям. На фотке вже знятий циліндр. Вбивчої корозії немає.
ні, станом на ранок інформація по пропозиції ТРВ від "Автотехнікса" на мою машину не різниться від 2річної давнини. Коричнева порошкова покраска.
(по тій же причині не брав Bosch - аналогічне виконання корпусу, тільки заглушка не жовта, а червона).
Що головний, що робочий по ТВР - чугун
рабочий уже 7 лет TWR - чугун
F2AAAgJL_eA-960.jpg
Описание:
Размер:
322.36 KB
Просмотрено:
88 раз(а)
_________________ ~Послуг дублікат чіп для фиат добло від 860грн
Возраст: 19 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.02.2011 Сообщения: 2690 Откуда: Place of Shame (Суверенный лепрозорий)
Авто: Ferrari 599 GTB 5,999i V12 620л.с/7600
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 22:38 Заголовок сообщения:
CarElf писал(а):
і не дивує чому ходять 1 рік або 30тис з узагальнення моїх останній двох постів хоть би і на ферарі? Пропонюю наступного разу (під мою відповідальність) поставити у вузол пластиковий Сакс або оригінал.
CarElf, мова йде про Добло. У мене величезна кількість середньо-коротких поїздок по місту щодня без вихідних. Світлофори, переходи, перехрестя. Зчеплення вижимається в день більше тисячі разів. За місяць 36.000 раз. Навіть золоті циліндри не витримають довго. Це зрозуміло. Ключова фраза - щодня і без вихідних. Циліндри Сакс я подивлюся. Якщо вони в два рази дорожче, то я пас.
Александр Васильевич писал(а):
Працює і працює, мовчки, не тече, то чого до нього приставати?
Скільки разів в рік його треба прокачувати?
Александр Васильевич, я не можу з Вами сперечатися. У Вас завжди готове заперечення за будь-що:
Я: Міняю циліндри часто ...
Ви: Дурень, треба міняти рідко ...
Я: Міняю циліндри дуже рідко ...
Ви: Дурень, треба міняти дуже часто ...
Я: Міняю циліндри не часто і не рідко ...
Ви: Дурень, треба міняти частіше або рідше ...
На справді, як циліндр потік на вулицю, так я його міняю. Якщо в головному циліндрі лопнула пружина і педаль впала наполовину, то теж міняю. Коли ламається, тоді і міняю. Терміни привів ориентировачно, приблизно, апроксимовано.
phosaly писал(а):
рабочий уже 7 лет TWR - чугун
phosaly, я в захопленні))) Буду заздрити мовчки))) _________________ • Когда человек говорит, что деньги могут всё, знайте: у него их нет и никогда не было. (Эдгар Хау)
Добавлено: Вт Сен 08, 2020 23:11 Заголовок сообщения:
Да уж, слабенькие цилиндры (особенно главные) на Добло.
Тьфу-тьфу-тьфу, на моем Фиоринке оба цилиндра родные. 368 тыс, из них около 300 в городском цикле... _________________ СТО Fiat: пн-птн с 9.30 до 18.00, суб с 9.30 до 15.00. Оригинальные запчасти.
0661694095, 0639989129 (viber) 9.00 - 18.00
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=38938&start=0
Возраст: 44 Знак зодиака: Зарегистрирован: 16.01.2013 Сообщения: 3326 Откуда: Полтава
Авто: Fiat Doblo 1,3 MJTD 16V 75CV 55KW
Добавлено: Вт Сен 29, 2020 08:11 Заголовок сообщения:
Камрады, подкажите пожалуйста по сцеплению. Добло 1,3 дизель, привод сцепы гидравлический. Педаль сцепления начала брать у самого полика. Регулировке подлежит, или умирает?
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме