Сьогодні помітив, що знову тече сальник. Два роки тому вже його міняв. Хотів і зараз поміняти, але мені сказав майстер наступне: вже значить є виробітка в плунжераж, відповідно вони не тримають тиск, тому і прориває сальник. Відповідно міняй не міняй сальник - буде і далі його проривати. Висновок - заміна рейки або реставрація, що є ділом дорогим. Єдине рішення - лити герметик для ГУР. Він каже, що лили і текти переставало.
Питання - наскільки герметик є безпечним для системи, бо мені здається що він залишається не тільки на дефектних місцях, а й на стінках насосу.
Я просто в цьому питанні не зовсім розуміюсь, тому цікавить Ваша думка! _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати!
Сьогодні помітив, що знову тече сальник. Два роки тому вже його міняв. Хотів і зараз поміняти, але мені сказав майстер наступне: вже значить є виробітка в плунжераж, відповідно вони не тримають тиск, тому і прориває сальник. Відповідно міняй не міняй сальник - буде і далі його проривати. Висновок - заміна рейки або реставрація, що є ділом дорогим. Єдине рішення - лити герметик для ГУР. Він каже, що лили і текти переставало.
Питання - наскільки герметик є безпечним для системи, бо мені здається що він залишається не тільки на дефектних місцях, а й на стінках насосу.
Я просто в цьому питанні не зовсім розуміюсь, тому цікавить Ваша думка!
Сьогодні помітив, що знову тече сальник. Два роки тому вже його міняв. Хотів і зараз поміняти, але мені сказав майстер наступне: вже значить є виробітка в плунжераж, відповідно вони не тримають тиск, тому і прориває сальник. Відповідно міняй не міняй сальник - буде і далі його проривати. Висновок - заміна рейки або реставрація, що є ділом дорогим. Єдине рішення - лити герметик для ГУР. Він каже, що лили і текти переставало.
Питання - наскільки герметик є безпечним для системи, бо мені здається що він залишається не тільки на дефектних місцях, а й на стінках насосу.
Я просто в цьому питанні не зовсім розуміюсь, тому цікавить Ваша думка!
Поменяй сальник и не слушай всяких оленей...
Питання - чого тоді той сальник прориває?
Я так розумію, що рейку ніхто не знімає, це все можна знизу поміняти? Цікавить питання приблизної ціни за роботу по заміні, а то складається враження, що декол її при тобі видумують _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати!
Сьогодні помітив, що знову тече сальник. Два роки тому вже його міняв. Хотів і зараз поміняти, але мені сказав майстер наступне: вже значить є виробітка в плунжераж, відповідно вони не тримають тиск, тому і прориває сальник. Відповідно міняй не міняй сальник - буде і далі його проривати. Висновок - заміна рейки або реставрація, що є ділом дорогим. Єдине рішення - лити герметик для ГУР. Він каже, що лили і текти переставало.
Питання - наскільки герметик є безпечним для системи, бо мені здається що він залишається не тільки на дефектних місцях, а й на стінках насосу.
Я просто в цьому питанні не зовсім розуміюсь, тому цікавить Ваша думка!
Поменяй сальник и не слушай всяких оленей...
Питання - чого тоді той сальник прориває?
Я так розумію, що рейку ніхто не знімає, це все можна знизу поміняти? Цікавить питання приблизної ціни за роботу по заміні, а то складається враження, що декол її при тобі видумують
По вопросу почему его прорывает-а почему машина ломаеться...,просто когда выворачиваешь руль до упора,нужно немного ослаблять давление на руль,дабы насос не работал в напряг,заменить можно из салона (под педалями)работу можешь выполнить сам безплатно,я себе сам менял... _________________ Разбираю Добло 1.4 + детали салона...тел.098-258-49-11
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=44761&postdays=0&postorder=asc&start=0
Герметик для ГУР нигде не оседает.
Не путать с герметиком для радиатора.
Он чуток размягчает резину и она начинает лучше прилегать.
Брось кусочек резины в ацетон и увидишь эффект.
В моем старом авто ничего не дал.
Вырванные кусочки с задубевших кромок сальников не залепил.
Замена сальника раз в два года,
да еще и при простоте задачи, как пишет ROY, трагической не выглядит.
Авто вечность не нужна,
иначе бы по прежнему на Запорах рассекали.
може хтось зможе сальник відправити почтою, бо в себе не можу знайти _________________ Дороги насправді не ремонтують, а лише переміщають дорожні ями, щоб водієві було їх важче запам'ятати!
На 1.9м 2007 можно ли открутить болты которые крепление рейки, наконечники и отпустить низу тогда будет ли доступ чтобы заменить сальник ? _________________ ~Послуг дублікат чіп для фиат добло від 860грн
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме