тут чути як після заведення спочатку якийсь шум(цокотіння), потім він стихає... можливо хтось щось знає ??
Розхід в нормі, масло в нормі
В мене коли заводиться авто, теж якесь лязкання, коли заведена не чутно цього звуку.
Ще була така проблема, постійно раніше було цокотіння метала десь біля двигуна. Вирішив проблему тим, коли знімав бампер, щоб почистити радіатор кондиціонера, знайшов болт який ослаб і дві залізяки весь час цокотіли!!!
Может компенсаторы так без масла торохтят,вот не знаю как цепь грм в 1.3 натягивается,если давлением масла,возможно и оно.Все эти причины в первую очередь из за масляного фильтра-точнее обратного клапана.Может конечно что то отвинтилось,но тогда думаю был бы цокот на перегазовках.
Скоріш за все що зношений плунжерний натягувач ланцюга ГРМ. Може бути таке що не натягнутий ланцюг затирає об передню кришку двигуна, потім від алюмінєвої стружки, яка попадає у мотор, заб"ється масляний фільтр і почне підморгувати лампочка тиску масла в моторі. А взагалі якщо пробіг на машині за 160тис. то варто вже поміняти і ланцюг і натягувач і зірочки. _________________ Нація житиме доти, доки житимуть чоловіки, готові за неї воювати.
Да износ цепи вы практически никогда не услышите.Натяжитель там там простой.Он работает за счет пружинки которая его выталкивает,тем самым он (натяжитель) натягивает цепь.Поэтому давление масла здесь никаким боком не касается.Цепь и все его механизмы лучше поменять и будет тебе счастье.Тем более что это не так дорого для процедуры проводимой раз в 100тыс.км. Зимние расценки у меня в бортовике. _________________ http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=32843 Бортовик
Виявилось, що такий звук видавала металева кришка на масляному фільтрі (в лівому нижньому кутку, якщо дивитись на моторний відсік зверху), вона просто поіржавіла і з 3х кріплень залишолось одне тай те після заміни фільтра не було добре дотягнуте...
А я думаю что просто не сразу отбрасывает бендекс и маслает стартер еще один круг, цепь закрыта крышкой и натяжитель пластмассовый а звук четкий и громкий.
_________________ РУКОВОДСТВО ПО РЕМОНТУ И ЭКСПЛУАТАЦИИ ФИАТ
Виявилось, що такий звук видавала металева кришка на масляному фільтрі (в лівому нижньому кутку, якщо дивитись на моторний відсік зверху), вона просто поіржавіла і з 3х кріплень залишолось одне тай те після заміни фільтра не було добре дотягнуте...
Дотягнув і звук зник...
дивився не то
ДИМА ТЕМПРА 1.6 писал(а):
А я думаю что просто не сразу отбрасывает бендекс и маслает стартер еще один круг, цепь закрыта крышкой и натяжитель пластмассовый а звук четкий и громкий.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме