Возраст: 39 Знак зодиака: Зарегистрирован: 24.08.2010 Сообщения: 41 Откуда: Львов
Авто: FIAT DOBLO SX
Добавлено: Пт Июл 01, 2011 22:21 Заголовок сообщения: Проблема з Добло
Прошу допомоги в одноклубників. Ситуація така: Фіат Добло 1.9Д 2001р.в. на холостих газує сама по собі і висвічує "чек енджін". Об'їздив всі дизель-сервіси у Львові і у всіх різні діагнози. Може хтось стикався з таким???
Пропала тяга!двигун Добло-Карго-1.3 турбо-дизель-їхав безпроблем і просто находу тяга пропала,газую а вона ледь їде і обороти двигуна ледве до 2000 дотягують на нейтралці!підскажіть будьласка а то в нас навіть немає до кого звернутись!буду дуже вдячний!
У меня было масла меньше минимума но надобыло ехать!теперь заводится нормально,посторонних звуков в двигателе нет,турбину на невысоких оборотах неслышно!возможно я вырезал катализатор и в етом причина?хотя я без него проехал километров 500!
У меня было масла меньше минимума но надобыло ехать!теперь заводится нормально,посторонних звуков в двигателе нет,турбину на невысоких оборотах неслышно!возможно я вырезал катализатор и в етом причина?хотя я без него проехал километров 500!
Это как меньше минимуму, то есть масло ушло? У меня турбину с 2000об слышно и так 40000км а масло от замены до замены уходит пару делений
скорей всего,судя по симптоматике,это регулятор давления топоива...
стоит на тнвд...
там на нем стоит сеточка и если микроволокна из фильтрующего элемента её "облепили",либо мусор попал,то он будет жить практически своей собственной жизнью,а проверка на сто не покажет...
виявилось, все дуже просто: до тої проблеми я заправлявся преважно на ОККО, потім по роботі прийшлось перейти на ВОГ. Як тільки заправив ВОГ дизель зразу почались проблеми. Я тому спочатку не надав уваги, бо звучить смішно. Але розказав свому мотористу ту історію і той порадив знов перейти на ОККО для експерименту. Вже другий тиждень заправляюсь там і всі проблеми пропали, мотор працює рівномірно, не глохне на холостих, помилка мотора також не висвічується на прибора. Поїхав до свого моториста, розказав шо всьо "гуд" і він пояснив, шо вони добавляють в солярку всякі присадки які можуть впливати на роботу паливної системи як в кращу сторону, так і наоборот. При згорянні солярка змішується з повітрям і от ті якраз присадки дають збій.
Вот така історія получилась.)))
В мене зараз така подлема, оберти двигуна постійно плавають на холостому ході. Спочатку завожу і десь 1 хв працює рівно без вібрацій. а потім починає. Глушу, знов завожу хвилину добре і знову перебої. Заводиться з півоберта, що робить?
Ура заправився на другой заправки и проблема пропала. Может кто подскажет как правильно должен работатть датчик (клапан), через який обратка иде, який стоить на топливному фильтри. Коли я його знімаю и дую в нього в направлении стрелки тоді він закриваеться, а іноді незакриваеться. ???
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме