Доброго всім дня . Моє запитання полягає в наступному . Маю Крому 2,5 тд . Машинка супер - з місця підриває аж на ура . Але десь пару неділь назад почав помічати наступну фігню - на холодну машинка рве з під себе , нагрівається до 85-90 градусів - двигло починає тупіти . Думав , що приклинюють супорта - накатом іде ідеально . Думаю спочатку поміняти паливний та повітряний фільтра , якщо не допоможе - буду шукати далі . Якщо в когось є якісь поради рішення проблеми буду дуже вдячний _________________ 0964803448
zawi
не бушь вовремя менять топливный фильтр. упорешь насос, а он не мало стоит. _________________ Авто нынче не роскошь, а средство передвижении. Но разница между автом и ведром большая))
http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=31808
Rusik
В момент тупки спробуй охолодити паливний насос.
Якщо знову почне валити -- торба плунжерній парі.
А на гаряче машина нормально заводиться?
До речі. брудні фільтри будуть впливати у всьому температурному діапазоні, а не тільки на гаряче. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Похоже на тепловые зазоры.
Устал ТНВД или турбина, больше просто нечему..
А можна почути пояснення до цих твердженнь? Що привело до такої думки?
Rusik писал(а):
Taras_Potatos писал(а):
А на гаряче машина нормально заводиться?
На гаряче машина заводиться на багато краще чім на холодну - просто з пів оберта
Тоді з паливною помпою ніби усе гаразд. Звук роботи двигуна який? Що з димністю? Чи присутня система автоматичної корекції кута випередження відносно температури двигуна? _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Звук двигуна нормальний- якіхось сторонніх звуків не спостерігав . Димність спостерігається тільки при вранішньому заведенні двигуна , а також при конкретній прогазовці ( після 3000 обертів ) . _________________ 0964803448
Если дымит на больших оборотах, возможно пробило мембрану в топливном насосе, которая регулирует подачу топлива в зависимости от давления наддува, ну или как вариант, смотреть герметичность патрубка который идет на эту мембрану. _________________ Катаюсь потихоньку
Rusik
Тобто випльовує клубок диму і далі нормально, чи після 3к димить перманентно? _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
А ще хотів запитати ( трошки не по темі ) - хтось коли небуть зіткався з двигуном 8144,97 Y судячи з запчастин , які купляв в мене стоїть саме такий двигун . Скільки бачив дизельних Кром , такого не зустрічав . _________________ 0964803448
Похоже на тепловые зазоры.
Устал ТНВД или турбина, больше просто нечему..
А можна почути пояснення до цих твердженнь? Що привело до такої думки?
Ну с турбиной погорячился) Наверное дым появится раньше чем она совсем перестанет работать.
А насчет тнвд, на прогретом двигле стоит просто положить мокрую тряпку на насос и станет сразу ясно, насколько он устал.. _________________ Катаюсь потихоньку
dimk
Якщо на гаряче заводиться без проблем -- значить плунжерна пара нормально тисне. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме