Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Нестабільні холості оберти на скудо 2.0ЖТД

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Вс Июн 05, 2011 13:11    Заголовок сообщения: Нестабільні холості оберти на скудо 2.0ЖТД Ответить с цитатой

Значить суть проблеми така, - на холостих, коли автомобіль не рухається все норм, але при спуску з гірки на нейтралці оберти починають падати, якщо натиснути на гальма то падають швидше. Якщо гірка довга і постійно притримувати гальма то може і заглохнуть. Коли при накаті відпустити гальма то оберти нормалізуються.
Чудасія якась, не можу зрозуміти як впливають на роботу двигуна гальма. Sad
А це постійно напрягає, особливо зупинка з гірки перед перехрестям, - мушу нажимати і відпускати педаль послідовно щоб не заглохнути.
Автолектрики місцеві не хочуть перевірити параметри на ходу, хоча з ноутом це більш реально. Тому поки чекаю на замовлений обд2 адаптер(планую сам зняти параметри) може хтось щось порадить чи роз'яснить.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Aryll
Италоманьяк


Италоманьяк

Возраст: 52
Знак зодиака: Стрелец
Зарегистрирован: 26.05.2010
Сообщения: 460
Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок

Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.

СообщениеДобавлено: Вс Июн 05, 2011 14:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Во, во точно таке саме було на днях .В один день заглох 4 рази. Але їзджу вже після того 3 дні ніби не повторювалось. В проміжку замінив правда ремень генератора- старий свистів я так поняв через те що буксував. Я вже собі думав може нахолостих через пробуксовку ремня гена давав малий струм тай ЄБУ вирубував двигун?! А ще може є якійсь звязок з вакуумним підсилювачем тормозів!
Короче відпишись будь ласка якщо розберешся!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Ср Июн 08, 2011 00:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Питання залишається відкритим. Може ще хтось стикався з такою проблемою ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Колобок
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 45
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 11.03.2011
Сообщения: 982
Откуда: Тернопіль

Авто: FIAT SCUDO 2006 р.н. 2.0 JTD L2H1

СообщениеДобавлено: Ср Июн 08, 2011 00:07    Заголовок сообщения: Re: Нестабільні холості оберти на скудо 2.0ЖТД Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
Значить суть проблеми така, - на холостих, коли автомобіль не рухається все норм, але при спуску з гірки на нейтралці оберти починають падати, якщо натиснути на гальма то падають швидше. Якщо гірка довга і постійно притримувати гальма то може і заглохнуть. Коли при накаті відпустити гальма то оберти нормалізуються.
Чудасія якась, не можу зрозуміти як впливають на роботу двигуна гальма. Sad
А це постійно напрягає, особливо зупинка з гірки перед перехрестям, - мушу нажимати і відпускати педаль послідовно щоб не заглохнути.
Автолектрики місцеві не хочуть перевірити параметри на ходу, хоча з ноутом це більш реально. Тому поки чекаю на замовлений обд2 адаптер(планую сам зняти параметри) може хтось щось порадить чи роз'яснить.


Дивіться вакуумний підсилювач тормозів. Коли він своє вже віджив, тоді таке робиться. Або ще вакуумний насос, шланги, які їх з"єднують. 100%, що там "собака зарита"!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Буба
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 48
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 05.07.2008
Сообщения: 2989
Откуда: Киев

Авто: Пежо 806 Эксперт.

СообщениеДобавлено: Ср Июн 08, 2011 01:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

plus Однозначно надо проверить шланг и вакуумник.Не тормоза влияют,а вакуумник влияет на работу движка.Так же может тормозуха помчаться в вакуум Shocked ,что тоже хреново....В общем, эти моменты глянь---вакуумник,шланг от него и главный тормозной...
_________________
Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пт Июн 10, 2011 20:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ок, дякую. Перевірю.
Але от шукаючи причини цієї проблеми купив сканер кодів і зчитав собі помилки, думав не буде, ан ні - Р0309. Тільки норм описання цієї помилки ніде немає. На дружніх форумах пижиків найшов аналогічні симптоми, та ще й помилку ту саму але ось вирішення не було. Доречі помилку стер, побачу чи в процесі знову випливе.
Перевірю вакуумник, а тоді буду дивитись винен він чи щось інше.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Сб Июн 25, 2011 20:09    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

В мене виникла думка, а можливо це розходомір повітря впливає на роботу при холостих ? Я вже його раз міняв, взяв б\в на шроті а тапер щось він мені не внушає довіри, причому ще й від старішого авто.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 38
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Июл 18, 2011 22:33    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

ще якісь думки будуть по цьому питанню ?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу