|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Вс Июн 05, 2011 13:11 Заголовок сообщения: Нестабільні холості оберти на скудо 2.0ЖТД |
|
|
Значить суть проблеми така, - на холостих, коли автомобіль не рухається все норм, але при спуску з гірки на нейтралці оберти починають падати, якщо натиснути на гальма то падають швидше. Якщо гірка довга і постійно притримувати гальма то може і заглохнуть. Коли при накаті відпустити гальма то оберти нормалізуються.
Чудасія якась, не можу зрозуміти як впливають на роботу двигуна гальма.
А це постійно напрягає, особливо зупинка з гірки перед перехрестям, - мушу нажимати і відпускати педаль послідовно щоб не заглохнути.
Автолектрики місцеві не хочуть перевірити параметри на ходу, хоча з ноутом це більш реально. Тому поки чекаю на замовлений обд2 адаптер(планую сам зняти параметри) може хтось щось порадить чи роз'яснить. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Aryll Италоманьяк
Возраст: 52 Знак зодиака: Зарегистрирован: 26.05.2010 Сообщения: 460 Откуда: Хмельницкая обл.г.Городок
Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2003г.в.
|
Добавлено: Вс Июн 05, 2011 14:29 Заголовок сообщения: |
|
|
Во, во точно таке саме було на днях .В один день заглох 4 рази. Але їзджу вже після того 3 дні ніби не повторювалось. В проміжку замінив правда ремень генератора- старий свистів я так поняв через те що буксував. Я вже собі думав може нахолостих через пробуксовку ремня гена давав малий струм тай ЄБУ вирубував двигун?! А ще може є якійсь звязок з вакуумним підсилювачем тормозів!
Короче відпишись будь ласка якщо розберешся! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Ср Июн 08, 2011 00:01 Заголовок сообщения: |
|
|
Питання залишається відкритим. Може ще хтось стикався з такою проблемою ? |
|
Вернуться к началу |
|
|
Колобок Италомафиози
Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 11.03.2011 Сообщения: 982 Откуда: Тернопіль
Авто: FIAT SCUDO 2006 р.н. 2.0 JTD L2H1
|
Добавлено: Ср Июн 08, 2011 00:07 Заголовок сообщения: Re: Нестабільні холості оберти на скудо 2.0ЖТД |
|
|
Mega-Lo-Maniack писал(а): | Значить суть проблеми така, - на холостих, коли автомобіль не рухається все норм, але при спуску з гірки на нейтралці оберти починають падати, якщо натиснути на гальма то падають швидше. Якщо гірка довга і постійно притримувати гальма то може і заглохнуть. Коли при накаті відпустити гальма то оберти нормалізуються.
Чудасія якась, не можу зрозуміти як впливають на роботу двигуна гальма.
А це постійно напрягає, особливо зупинка з гірки перед перехрестям, - мушу нажимати і відпускати педаль послідовно щоб не заглохнути.
Автолектрики місцеві не хочуть перевірити параметри на ходу, хоча з ноутом це більш реально. Тому поки чекаю на замовлений обд2 адаптер(планую сам зняти параметри) може хтось щось порадить чи роз'яснить. |
Дивіться вакуумний підсилювач тормозів. Коли він своє вже віджив, тоді таке робиться. Або ще вакуумний насос, шланги, які їх з"єднують. 100%, що там "собака зарита"! |
|
Вернуться к началу |
|
|
Буба Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 05.07.2008 Сообщения: 2989 Откуда: Киев
Авто: Пежо 806 Эксперт.
|
Добавлено: Ср Июн 08, 2011 01:21 Заголовок сообщения: |
|
|
Однозначно надо проверить шланг и вакуумник.Не тормоза влияют,а вакуумник влияет на работу движка.Так же может тормозуха помчаться в вакуум ,что тоже хреново....В общем, эти моменты глянь---вакуумник,шланг от него и главный тормозной... _________________ Разборка вэнов Фиат Улис Скудо, Пежо 806 Эксперт Ситроэн Джампи Эвазион. 096 303 77 45 093 460 41 44 Александр. Ремонт КПП и АКПП. СТО. Ремот ходовой,двигателей. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Пт Июн 10, 2011 20:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Ок, дякую. Перевірю.
Але от шукаючи причини цієї проблеми купив сканер кодів і зчитав собі помилки, думав не буде, ан ні - Р0309. Тільки норм описання цієї помилки ніде немає. На дружніх форумах пижиків найшов аналогічні симптоми, та ще й помилку ту саму але ось вирішення не було. Доречі помилку стер, побачу чи в процесі знову випливе.
Перевірю вакуумник, а тоді буду дивитись винен він чи щось інше. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Сб Июн 25, 2011 20:09 Заголовок сообщения: |
|
|
В мене виникла думка, а можливо це розходомір повітря впливає на роботу при холостих ? Я вже його раз міняв, взяв б\в на шроті а тапер щось він мені не внушає довіри, причому ще й від старішого авто. |
|
Вернуться к началу |
|
|
Mega-Lo-Maniack Италофан
Возраст: 38 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.05.2011 Сообщения: 326 Откуда: Ровно
Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003
|
Добавлено: Пн Июл 18, 2011 22:33 Заголовок сообщения: |
|
|
ще якісь думки будуть по цьому питанню ? |
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|