Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Виникла проблема із пуском двигуна на Scudo 2.0JTD

 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
ЙОЖЕГ
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 30.01.2010
Сообщения: 2727
Откуда: Луцьк

Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.

СообщениеДобавлено: Пт Ноя 19, 2010 15:15    Заголовок сообщения: Виникла проблема із пуском двигуна на Scudo 2.0JTD Ответить с цитатой

Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км.
Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:

P1517 Startup prevention faulty
P0340 Phase sensor excessive frequency


Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу Smile

_________________
Йожег сцуко лічнасть!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
ЙОЖЕГ
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 30.01.2010
Сообщения: 2727
Откуда: Луцьк

Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 20, 2010 14:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сьогодні не завівся взагалі!
_________________
Йожег сцуко лічнасть!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
шурік
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 48
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 14.04.2010
Сообщения: 1760
Откуда: Нетішин Хмельницька

Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:20    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Як на рахунок підсмоктування повітря?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
шурік
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 48
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 14.04.2010
Сообщения: 1760
Откуда: Нетішин Хмельницька

Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:22    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Як на рахунок підсмоктування повітря?А можливо насос,форсунки.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
ЙОЖЕГ
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 30.01.2010
Сообщения: 2727
Откуда: Луцьк

Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Да, забув вказати, на діагностиці також виявили шо одна форсунка переливає: одна ~10.4, а три інші ~9.5, це на холостих обертах, при прогазовці показники ростуть пропорційно по всім форсункам.
_________________
Йожег сцуко лічнасть!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
tempo
Италофан


Италофан

Возраст: 63
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 09.05.2009
Сообщения: 362
Откуда: Тернопольская обл.

Авто: Fiat Scudo 1,9D

СообщениеДобавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:50    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Форсунки на стенд,перевірити ,можна реставрувати, там ще є клапан ,на насосі-він регулює тиск соляри ,ну і заодно перевірити компресію.На форсунки має бути спец стенд компютеризований
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Вова69
Италофан


Италофан

Возраст: 55
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 01.04.2009
Сообщения: 270
Откуда: Винница

Авто: Punto II Alfetta 2.0 Alfa 75 2.5 12v

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 21, 2010 23:07    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Регулятор давления на насосе - 95%.Промой после демонтажа штирь,что внутри насоса(в нём микросетка), ,ацетоном (отмочи ночь)чтобы наверняка откисло, продуй и на сборку.
Часто её отрезают,если ехать нужно, а выхода нет.
Можно заменив аналогичным, исключить именно его поломку.

_________________

мотор-редуктор поставки
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Сергій
Италофан


Италофан

Возраст: 57
Знак зодиака: Овен
Зарегистрирован: 19.01.2010
Сообщения: 333
Откуда: УкраЇна

Авто: фиат-скудо 1.9тд продав, зараз Рено-трафік 1.9 дсі

СообщениеДобавлено: Пн Ноя 22, 2010 00:42    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Сітку на регуляторі чистять ультразвуком. Якщо повезе, то буде ще працювати. Різати не можна, сітка останній рубіж перед насосом.

Последний раз редактировалось: Сергій (Пт Дек 17, 2010 21:50), всего редактировалось 1 раз
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ЙОЖЕГ
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 30.01.2010
Сообщения: 2727
Откуда: Луцьк

Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 23, 2010 22:44    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Попередній діагноз майстра - регулятор високого тиску! Сітку чистили, промивали, нічого не допомогло, завтра попробуємо поставити новий, побачим результат.
_________________
Йожег сцуко лічнасть!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
KEL90
Amico


Amico

Возраст: 33
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 10.10.2009
Сообщения: 17
Откуда: Калуш

Авто: був Fiat Scudo 2.0 JTD, став Т4 2.5 TDI

СообщениеДобавлено: Вс Ноя 28, 2010 22:32    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Аналогічна ситуація була)))))минулої зими)))))то все форсунка, замінив і заводиться без проблем))))удачі
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
shono
Amico


Amico

Возраст: 50
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 15.08.2009
Сообщения: 29
Откуда: Луцк

Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd

СообщениеДобавлено: Вт Ноя 30, 2010 21:00    Заголовок сообщения: Re: Виникла проблема із пуском двигуна на Scudo 2.0JTD Ответить с цитатой

ЙОЖЕГ писал(а):
Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км.
Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:

P1517 Startup prevention faulty
P0340 Phase sensor excessive frequency

а де ти таку діагностику робив , що не пояснили які саме помилки видав комп???

Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу Smile


де це ти таку діагностику робив що не пояснили що то за помилки???

_________________
"Мєчта зовьот мєня вперьод!!!"
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
ЙОЖЕГ
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 35
Знак зодиака: Близнецы
Зарегистрирован: 30.01.2010
Сообщения: 2727
Откуда: Луцьк

Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.

СообщениеДобавлено: Пт Дек 17, 2010 18:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Проблема вирішилась заміною датчика колінвала. На черзі заміна форсунки що заливає, даби усунути нестабільну роботу холодного двигуна Smile
_________________
Йожег сцуко лічнасть!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
Страница 1 из 1

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу