| 
			
		
                                |  | Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT 
 
 |  |  
 
	
		| Предыдущая тема :: Следующая тема |  
		| Автор | Сообщение |  
		| ЙОЖЕГ Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 37
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 30.01.2010
 Сообщения: 2727
 Откуда: Луцьк
 
 Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Ноя 19, 2010 15:15    Заголовок сообщения: Виникла проблема із пуском двигуна на  Scudo 2.0JTD |   |  
				| 
 |  
				| Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км. Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
 Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:
 
 P1517 Startup prevention faulty
 P0340 Phase sensor excessive frequency
 
 Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу
  _________________
 Йожег сцуко лічнасть!
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| ЙОЖЕГ Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 37
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 30.01.2010
 Сообщения: 2727
 Откуда: Луцьк
 
 Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 14:58    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Сьогодні не завівся взагалі! _________________
 Йожег сцуко лічнасть!
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шурік Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 49
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2010
 Сообщения: 1760
 Откуда: Нетішин Хмельницька
 
 Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:20    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Як на рахунок підсмоктування повітря? |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| шурік Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 49
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 14.04.2010
 Сообщения: 1760
 Откуда: Нетішин Хмельницька
 
 Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо  1.6 2014р
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:22    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Як на рахунок підсмоктування повітря?А можливо насос,форсунки. |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| ЙОЖЕГ Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 37
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 30.01.2010
 Сообщения: 2727
 Откуда: Луцьк
 
 Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:27    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Да, забув вказати, на діагностиці також виявили шо одна форсунка переливає: одна ~10.4, а три інші ~9.5, це на холостих обертах, при прогазовці показники ростуть пропорційно по всім форсункам. _________________
 Йожег сцуко лічнасть!
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| tempo Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 64
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 09.05.2009
 Сообщения: 362
 Откуда: Тернопольская обл.
 
 Авто: Fiat Scudo 1,9D
 
 | 
			
				|  Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:50    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Форсунки на стенд,перевірити ,можна реставрувати, там ще є клапан ,на насосі-він регулює тиск соляри ,ну і заодно перевірити компресію.На форсунки має бути спец стенд компютеризований |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Вова69 Италофан
 
  
 
  
 Возраст: 56
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 01.04.2009
 Сообщения: 270
 Откуда: Винница
 
 Авто: Punto II Alfetta 2.0  Alfa 75 2.5 12v
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Ноя 21, 2010 23:07    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Регулятор давления на насосе - 95%.Промой после демонтажа штирь,что внутри насоса(в нём микросетка), ,ацетоном (отмочи ночь)чтобы наверняка откисло, продуй и на сборку. Часто её отрезают,если ехать нужно, а выхода нет.
 Можно заменив аналогичным, исключить именно его поломку.
 _________________
 
   мотор-редуктор поставки
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| Сергій Италофан
 
 
 
  
 Возраст: 58
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 19.01.2010
 Сообщения: 333
 Откуда: УкраЇна
 
 Авто: фиат-скудо 1.9тд продав, зараз Рено-трафік 1.9 дсі
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пн Ноя 22, 2010 00:42    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Сітку на регуляторі чистять ультразвуком. Якщо повезе, то буде ще працювати. Різати не можна, сітка останній рубіж перед насосом. 
 Последний раз редактировалось: Сергій (Пт Дек 17, 2010 21:50), всего редактировалось 1 раз
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| ЙОЖЕГ Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 37
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 30.01.2010
 Сообщения: 2727
 Откуда: Луцьк
 
 Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Ноя 23, 2010 22:44    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Попередній діагноз майстра - регулятор високого тиску! Сітку чистили, промивали, нічого не допомогло, завтра попробуємо поставити новий, побачим результат. _________________
 Йожег сцуко лічнасть!
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| KEL90 Amico
 
  
 
  
 Возраст: 35
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 10.10.2009
 Сообщения: 17
 Откуда: Калуш
 
 Авто: був Fiat Scudo 2.0 JTD, став Т4 2.5 TDI
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вс Ноя 28, 2010 22:32    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Аналогічна ситуація була)))))минулої зими)))))то все форсунка, замінив і заводиться без проблем))))удачі |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| shono Amico
 
 
 
  
 Возраст: 52
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 15.08.2009
 Сообщения: 29
 Откуда: Луцк
 
 Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd
 
 | 
			
				|  Добавлено: Вт Ноя 30, 2010 21:00    Заголовок сообщения: Re: Виникла проблема із пуском двигуна на  Scudo 2.0JTD |   |  
				| 
 |  
				|  	  | ЙОЖЕГ писал(а): |  	  | Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км. Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
 Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:
 
 P1517 Startup prevention faulty
 P0340 Phase sensor excessive frequency
 а де ти таку діагностику робив , що не пояснили які саме помилки видав комп???
 
 Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу
  | 
 
 де це ти таку діагностику робив що не пояснили що то за помилки???
 _________________
 "Мєчта зовьот мєня вперьод!!!"
 |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		| ЙОЖЕГ Италоманьячище
 
  
 
  
 Возраст: 37
 Знак зодиака:
  Зарегистрирован: 30.01.2010
 Сообщения: 2727
 Откуда: Луцьк
 
 Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
 
 | 
			
				|  Добавлено: Пт Дек 17, 2010 18:41    Заголовок сообщения: |   |  
				| 
 |  
				| Проблема вирішилась заміною датчика колінвала. На черзі заміна форсунки що заливає, даби усунути нестабільну роботу холодного двигуна  _________________
 Йожег сцуко лічнасть!
 
  |  |  
		| Вернуться к началу |  |  
		|  |  
		|  |  
  
	| 
 
 | Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения
 Вы не можете редактировать свои сообщения
 Вы не можете удалять свои сообщения
 Вы не можете голосовать в опросах
 Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
 Вы можете скачивать файлы в этом форуме
 
 |  
 
 
 
 
 Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 |