|
Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT
|
|
Предыдущая тема :: Следующая тема |
Автор |
Сообщение |
ЙОЖЕГ Италоманьячище
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
|
Добавлено: Пт Ноя 19, 2010 15:15 Заголовок сообщения: Виникла проблема із пуском двигуна на Scudo 2.0JTD |
|
|
Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км.
Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:
P1517 Startup prevention faulty
P0340 Phase sensor excessive frequency
Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу _________________ Йожег сцуко лічнасть!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
ЙОЖЕГ Италоманьячище
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
|
Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 14:58 Заголовок сообщения: |
|
|
Сьогодні не завівся взагалі! _________________ Йожег сцуко лічнасть!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:20 Заголовок сообщения: |
|
|
Як на рахунок підсмоктування повітря? |
|
Вернуться к началу |
|
|
шурік Италоманьячище
Возраст: 48 Знак зодиака: Зарегистрирован: 14.04.2010 Сообщения: 1760 Откуда: Нетішин Хмельницька
Авто: Був Експерт 2011р.2.0 Зараз С4 гранд пікасо 1.6 2014р
|
Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:22 Заголовок сообщения: |
|
|
Як на рахунок підсмоктування повітря?А можливо насос,форсунки. |
|
Вернуться к началу |
|
|
ЙОЖЕГ Италоманьячище
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
|
Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:27 Заголовок сообщения: |
|
|
Да, забув вказати, на діагностиці також виявили шо одна форсунка переливає: одна ~10.4, а три інші ~9.5, це на холостих обертах, при прогазовці показники ростуть пропорційно по всім форсункам. _________________ Йожег сцуко лічнасть!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
tempo Италофан
Возраст: 63 Знак зодиака: Зарегистрирован: 09.05.2009 Сообщения: 362 Откуда: Тернопольская обл.
Авто: Fiat Scudo 1,9D
|
Добавлено: Сб Ноя 20, 2010 17:50 Заголовок сообщения: |
|
|
Форсунки на стенд,перевірити ,можна реставрувати, там ще є клапан ,на насосі-він регулює тиск соляри ,ну і заодно перевірити компресію.На форсунки має бути спец стенд компютеризований |
|
Вернуться к началу |
|
|
Вова69 Италофан
Возраст: 55 Знак зодиака: Зарегистрирован: 01.04.2009 Сообщения: 270 Откуда: Винница
Авто: Punto II Alfetta 2.0 Alfa 75 2.5 12v
|
Добавлено: Вс Ноя 21, 2010 23:07 Заголовок сообщения: |
|
|
Регулятор давления на насосе - 95%.Промой после демонтажа штирь,что внутри насоса(в нём микросетка), ,ацетоном (отмочи ночь)чтобы наверняка откисло, продуй и на сборку.
Часто её отрезают,если ехать нужно, а выхода нет.
Можно заменив аналогичным, исключить именно его поломку. _________________
мотор-редуктор поставки |
|
Вернуться к началу |
|
|
Сергій Италофан
Возраст: 57 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.01.2010 Сообщения: 333 Откуда: УкраЇна
Авто: фиат-скудо 1.9тд продав, зараз Рено-трафік 1.9 дсі
|
Добавлено: Пн Ноя 22, 2010 00:42 Заголовок сообщения: |
|
|
Сітку на регуляторі чистять ультразвуком. Якщо повезе, то буде ще працювати. Різати не можна, сітка останній рубіж перед насосом.
Последний раз редактировалось: Сергій (Пт Дек 17, 2010 21:50), всего редактировалось 1 раз |
|
Вернуться к началу |
|
|
ЙОЖЕГ Италоманьячище
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
|
Добавлено: Вт Ноя 23, 2010 22:44 Заголовок сообщения: |
|
|
Попередній діагноз майстра - регулятор високого тиску! Сітку чистили, промивали, нічого не допомогло, завтра попробуємо поставити новий, побачим результат. _________________ Йожег сцуко лічнасть!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
KEL90 Amico
Возраст: 34 Знак зодиака: Зарегистрирован: 10.10.2009 Сообщения: 17 Откуда: Калуш
Авто: був Fiat Scudo 2.0 JTD, став Т4 2.5 TDI
|
Добавлено: Вс Ноя 28, 2010 22:32 Заголовок сообщения: |
|
|
Аналогічна ситуація була)))))минулої зими)))))то все форсунка, замінив і заводиться без проблем))))удачі |
|
Вернуться к началу |
|
|
shono Amico
Возраст: 51 Знак зодиака: Зарегистрирован: 15.08.2009 Сообщения: 29 Откуда: Луцк
Авто: FIAT Scudo 2,0 jtd
|
Добавлено: Вт Ноя 30, 2010 21:00 Заголовок сообщения: Re: Виникла проблема із пуском двигуна на Scudo 2.0JTD |
|
|
ЙОЖЕГ писал(а): | Fiat Scudo 2.0JTD 2002 рік, на одометрі 201 тис. км.
Проблема полягає в слідуючому: холодний двигун дуже рідко заводиться з першого разу, часом взагалі не заводиться, прогрітий заводиться без проблем. Після холодного запуску, впродовж перших 15-20 сек. двигун дуже вібрує і тарахтить, потім стає нормально. Буває кілька разів на день заглохне без видимої на то причини (на швидкості, чи на холостих), і після цього вже сам не заводиться. Все це почалось два тижні назад, спочатку вимахувався дуже рідко, а зара постійно так! Свічки стоять нові, справні, акумулятор також справний, провірений, після заміни масла з фільтрами пройшло 2 місяці і 2000 км пробігу.
Сьогодні був на діагностиці, комп видав слідуючі дві помилки:
P1517 Startup prevention faulty
P0340 Phase sensor excessive frequency
а де ти таку діагностику робив , що не пояснили які саме помилки видав комп???
Де можна дізнатись що означають ці помилки? Може хтось вже має досвід, зустрічався з такого роду несправностями? Знайомий механік сказав що може бути проблема у ремені ГРМ, мовляв прокрутився на кілька зубів. Наперед дякую за будь-яку інфу |
де це ти таку діагностику робив що не пояснили що то за помилки??? _________________ "Мєчта зовьот мєня вперьод!!!" |
|
Вернуться к началу |
|
|
ЙОЖЕГ Италоманьячище
Возраст: 36 Знак зодиака: Зарегистрирован: 30.01.2010 Сообщения: 2727 Откуда: Луцьк
Авто: Diablo 1.9 JTD '04р. --> Uno Turbo mkII --> Canguro Demoniaco 1.4і '06р.
|
Добавлено: Пт Дек 17, 2010 18:41 Заголовок сообщения: |
|
|
Проблема вирішилась заміною датчика колінвала. На черзі заміна форсунки що заливає, даби усунути нестабільну роботу холодного двигуна _________________ Йожег сцуко лічнасть!
|
|
Вернуться к началу |
|
|
|
|
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|