Возраст: 45 Знак зодиака: Зарегистрирован: 19.11.2006 Сообщения: 201 Откуда: Луцьк
Авто: Tempra 1.6 i.e. } Opel Omega MV6
Добавлено: Чт Дек 27, 2007 18:42 Заголовок сообщения: Клапан ХХ - он или не он?
Допоможіть розібратися, будь ласка. Деталь позначена синьою стрілою - це клапан ХХ чи ні (мотор 1,6 моно на Темпрі 1990р)?
Може хто зі спеців гляне на фото і помітить якесь відхилення від норми. Проблема - високі холості (порядка 1800-2200).
"Меня терзают смутные сомненья" щодо зазору (позначений червоною стрілою), таке враження що ричаг заслонки в інжекторі (соррі за термінологію, не спец) не впирається в обмежувач, бо йому не дає клапан ХХ. До речі, заслонка теж не закрита повністю (десь на 1-2 мм) - чи це так має бути.
Чи може бути так що клапан заклинило? Можливо його можна якось почистити чи перевірити?
До болтів краще не лізь, як-що не знаєш що і куди крутити.
Можеш спробувати на заведеній машині рукою попідгазовувати і подивитись, як буде поводитись той шток на регуляторі холостого ходу. Мав би втягнутись.
Як ще можна провірити РХХ. Скинути фішку і продзвонити контакти. На парі має бути коротке (бо мотор), а на іншій парі розрив, а коли натиснути на шток коротке (бо там є кнопка).
А взагалі то може означати смерть давача положення дроссельної заслінки..... _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Дякую, Тарасе. Так от власне, шо той шток нікуди не рухається. Чого в мене і виникла підозра що його заклинило. Причому, мабуть з тієї самої причини (збільшився зазор між крильчатками до 1,0 см, замість 0,2/0,5мм по мануалу), у мене появився люфт педалі акселератора. Люфт я виправив (підтягнув того довгого вінта). Але проблема з обертами і ненаситним апетитом (літрів 12 на сотню а то й більше) не зникла. От я й грішу на цей регулятор холостого ходу...
Завтра спробую ще прозвонити контакти, правда, електрик з мене...
Слухай, а давач положення дросельної заслінки - це шо за звір і де його шукати? _________________
З протилежного боку моноінджектору, там теж є роз'єм. там треба провірити щоб опір мінявся без провалів. Якщо провали є -- паскудно... _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
До речі, я от ще думаю - якби та заслонка втягувалася - теоретично оберти мали б падати. Правильно? А вони гади не падають ніколи. Знизити можна тільки включивши передачу або приторможуючи на передачі. а як тільки включаю нейтральну - двигун взвиває як Апполон-12 і оберти ростуть до 2400... От таку маю халепу... _________________
Просто ти не заведешся на холодно, якщо заслінка буде закрита.... Та фігня працюєтипу підсосу .......
ПС. Ще можна провірити давач температури охолоджуюучої рідини де він у тебе я не знаю, може в термостаті, може в блоці. На відміну від того, що йде на щиток приборів він є двоконтактний, і синього кольору. Попробуй його від'єднати і подивитись, чи шток не зрушиться. якщо зрушиться -- знач проблема в ньому. А може і в дротах до нього. по хорошому треба зробити паро замірів його опору при різних температурах і порівняти з табличними.
Взагалі почитай тут http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page03_mj Монік він і в Африці монік. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
Тільки що виліз з гаража - знайшов датчик температури - він на блоці. Так от як тільки я зняв фішку - шток на РХХ втягнувся. Чи значить це що проблема у цьому датчику?
Да, я пробував завестись при знятій фішці з датчика - машина працює на оборотах 800. Відповідно питання - може взагалі їздити зі знятою фішкою, або може його викрутити і спробувати почистити - чи це глухий номер? _________________
Виходить, що давач бреше і комп думає що мотор холодний і виставляє прогрівочні обороти...
їздити без ДТОЖ можна, але росхід тобі також не сподобається (комп ставить усереднені дані для формування суміші)...
краще поміняй - він коштує порядка 80-100грн, але памятай коли будеш викручувати, щоб не втікла охолоджуюча рідина
хоча ще може бути, що сигнал від давача не доходить до компа(обрив в проводці або контакти на фішці окислились) тому спочатку перевір сам давач-
по лінку що тобі Назар кинув є характеристика опору давача від температури рідини в моторі - тестером легко перевірити - заводиш двигун і міряєш опір в процесі прогріву
Так, виходить, що ДТОЖ справді посилає неправдиві сигнали. Ну це я ще справді спробую перевірити по таблиці опору. якщо діагноз підтвердиться - ну тоді на базар по новий датчик.
Дякую всім на форумі хто відкликнувся - бо після відвідин 5 СТО і витрати н-ої суми гривеників - по моєму це перший раз схоже на реальну причину моїх бід
До речі, ще перебуваючи в моторному відсіку вислухав такий момент - якщо включити запалення (зажигание) то в регуляторі ХХ чути підозрілі звуки - я знаю що там стоїть моторчик, але таке враження що він не може вирішити в який бік йому крутитися і смикається то туди, то сюди; або що шестерня проскакує. При чому якщо рукою підгазовувати - то ці звуки підсилюються. Чи може це також вказувати на якісь проблеми з РХХ (прозвонюється він здається нормально, але може механіка десь підклинює)? _________________
До речі, ще перебуваючи в моторному відсіку вислухав такий момент - якщо включити запалення (зажигание) то в регуляторі ХХ чути підозрілі звуки - я знаю що там стоїть моторчик, але таке враження що він не може вирішити в який бік йому крутитися і смикається то туди, то сюди; або що шестерня проскакує. При чому якщо рукою підгазовувати - то ці звуки підсилюються. Чи може це також вказувати на якісь проблеми з РХХ (прозвонюється він здається нормально, але може механіка десь підклинює)?
Провіряй ДПДЗ на неперервність зміни опору. ІМХО у початкових положеннях у тебе будуть провали між деякими контактами. І то є сумно. _________________ This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.
ДПДЗ я сьогодні теж міряв - там ніби провалів нема, але є різкі перепади в опорі. Але це треба ще раз перевірити, бо сьогодні вже темніло...
Я думаю, теоретично ДПДЗ можна ж зняти і подивитися візуально на цілісність контанткої дорожки... Ну але це вже після того як розберуся з датчиком температури і регулятором РХХ.
а про давач температури ти як в воду дивився - тільки зняв фішку - відразу шток втягнувся і холості оберти впали до 800. _________________
Сьогодні ще раз міряв опір на ДПДЗ. В принципі я не знаю на якій парі там міряти опір - там всього 4 виводи. Тому міряв на обох. В принципі ніби як плавно змінюється опір при плавному вижіманні дроселляю Але в одному місці здається таки проскакує розрив (на мультименті одиничка зліва появляється
А з датчиком температури взагалі історія получилася - значить, зняв я фішку - шток втягується. Трабл. Міряю опір - на холодному двигуні десь 6000 Ом, як завести опір починає плавно падати. Для контролю взяв опір при 80 градусах - у мене получилося 300 Ом (при 60 гр було десь 450, при 50 - 650 ). Порівняв з табличкою що знайшов тут http://www.rikor-electronics.ru/viewpage.php?page=33 - практично сходиться. Тобто як на мене то сам датчик ніби як працює. Почистив контакти, стер бруд з датчика. І о чудо - обороти впали нижче планки до 400 (я раніше зкрутив обмежуючого вінта). Ну тут я вінтом обороти підтягнув до 800. Все ніби працює нормально (навіть шкот на регуляторі ХХ не смикається якщо зняти фішку з датчика температури). Але якось двигун трястися став (чого б це) Ну завтра спробую поїздити. Шось не віриться мені що всі біди мої від поганого контакту в ДТОР. _________________
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме