Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Чорний відгук про ВАТ Пластик Львів
На страницу 1, 2  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Чорне та біле
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
AnageN
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 34
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 14.08.2010
Сообщения: 95
Откуда: Львов, Червоноград

Авто: Fiat Linea

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 12:10    Заголовок сообщения: Чорний відгук про ВАТ Пластик Львів Ответить с цитатой

Сталось що і очікувалось давно - сьогодні зранку 6-ти місячний Fiat Linea в мороз -26 не завівся. Аккумулятор два рази крутанув стартер і вмер, навіть циферблат з годинником погас. Я знав, що при тому акумуляторі від мотороллера на 20А таке мусило статись. При тому що вчора по місту накрутив кілометрів 120. І як завжди, в класиці жанру, така фігня сталась коли дуже спішиш.
Злий як чорт, дзвоню Юрі на ВАТ Пластик по вул. Зеленій 159 помоєму. До слова, при покупці, цей Юра бігав навколо і чуть поклони не бив, яке авто хороше блаблабла, капот взагалі можна відкривати тільки щоб омивачку долити. Любі питання і проблеми дзвоніть, вирішуєм на місці, бла бла бла.
Я - Алло, Юра?
Ю - Який Юра?
Я - Юра з ВАТ Пластику в Львові?
Ю - Так.
Я - В мене авто не заводиться.
Ю - Що ви від мене хочете?! Дзвоніть на сервіс і там вирішуйте!
Я - При покупці ви сказали зі всіма питаннями звертатись до вас, ще й візитку дали!
Ю - Нічо не знаю, вообще я директор магазину, рішайте на сервісі!

Дзвоню на сервіс. Трубку підняли з 3 разу.
Я - Добрий ранок! В мене авто не заводиться. Акумулятор сів. Що робити?
С - Ви в нас купляли? Коли? Який пробіг?
Я - Звичайно в вас, в серпні місяці минулого року, 6000км на спідометрі.
С - А авто яке?
Я - Fiat Linea
С - І що ви від мене хочете?
Я (підвищую голос до того рагуля) - Що я хочу? Я хочу щоб при покупці нового авто за 15 тис. доларів я не дзвонив до вас на сервіс ізза вашого аккумулятора від мопеду!
С - Він сів ізза морозу.
Я - Ясно що ізза морозу, на дворі -25. В вас авто сертифіковані для України?
С - Так, звичайно.
Я - То якого милого при -25 воно не заводиться? Я от спішу і поїхати не можу! Що тепер?
С - Вам треба його підзарядити.
Я (думаю от умнік попався!) - Мені тепер їхати і зарядку купляти до аккумулятора? Я за що гроші заплатив? За те щоб через пів року в гаражі в себе СТО відкрити?
С - Ну тоді тре її до нас відвезти.
Я - І як я її привезу якщо ВОНА НЕ ЗАВОДИТЬСЯ!
С - Тоді знайдіть евакуатор...
Я (злий настільки, що пекло меркне!!! Жалію що досі не придумали як через телефон можна дати в морду.) - Евакуатор?!?!?! Ви закони читаєте?
С - Ні.
Я - Так от в законі ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ написано - "товар великогабаритний або вагою більшою за 5кг доставляється до сервісу і повертається власнику за рахунок продавця"! Ви знаєте де я знаходжусь? Я в 70км від Львова. Ви хочете знайти і оплатити евакуатор, приїхати до мене, забрати авто, відвезти до львова, відремонтувати, відвезти до мене назад і знову повернутись до Львова? Ви уявляєте скільки це вам завартує?!
С (переходячи на голос винної дитини) - Ну зрозумійте нас...
Я - Це ви мене зрозумійте. Я ввечері їду до німеччини на тиждень (дійсно зара їду). І зробити передпоїздкові закупи не можу бо ТО КОРИТО НЕ ЗАВОДИТЬСЯ! Що тяжко нормальні аккумулятори при продажі ставити? Це ж поголовно у всіх на ваших Fiatax сідає!
С - нууу...
Я - Що ну? Ладно, я ту зарядку найду десь, приїду до вас, а ви поставите НОРМАЛЬНИЙ аккумулятор, а не ту лажу від мотоскутера.
С - Якщо він несправний, то це гарантійний випадок, і ми його поміняємо на нормальний...
Я - Записуй мене на 13 лютого. З якої години ви робите?
С - З 9 ранку...
Я - Ну так на 9 ранку і записуй.
С - Записав.
Я - Щасливо.
С - До побачення.

От таке прекрасне спілкування з тими дибілоїдами на сервісі. Постійно хочуть тебе нагріти на рівному місці. Це просто в голову не вкладається. Бачу що ЗАЗ, що Фіат, що цітроет, все одна братія. Тепер що, кожного вечора акумулятор собі в ліжко носити як на ВАЗ 2101?
Подібне було в брата на новому Citroen C3 Picasso в Києві, на 500-му кілометрі вмер масляний електроклапан. Уявляєте, купив нове авто, а за тиждень воно стає по серед траси і горять всі лампочки ЕМЕРДЖЕНСІ, МАСЛО, МОТОР і все підрят? Подзвонив на сервіс цітроена, забрали авто, сказали чекати треба від півтора до двох місяців на запчастину (!!!), бо в них там поставки з франції і всяка шняга. Це просто в голову не вкладається. Зі злості, прочитавши закон, де написано що ремонт має займати максимум 14 днів, а просрочення на 1 день зобовязує продавця повернути 1% від вартості нового аналогічного товару (а це десь 1400грн за 1 день просрочки при вартості нового авто в 140тисяч), хлопці в салоні знайшли ту шнягу моментально і авто зладнали за 3 дні. От і найбільше що хвилює, це не заводські браки, вони можуть бути у всьому, безумовно, а післяпродажне обслуговування і ставлення сервісів до своїх покупців. Так якщо ви, працівники будь якого салону, це читаєте, то кумекайте трошки головою і робіть висновки! І якщо до вас поголовно їздять власники авто з заміною мертвих від морозу акумуляторів, то може варто відразу перед продажем ставити повноцінні акумулятори на 60А, спростивши життя і зберігши час як собі так і нам?!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3653
Откуда: Львів

Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 12:17    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

AnageN
то що Пластик в чорному списку то знають усі фіатоводи Львова і ніхто туди не їздить...,
а працюють вони як і будь-який інший салон поки бабки не заплатив - задницю тобі вилизують Laughing - як тіко заплатив гроши: роби з авто, що хочеш то вже не наші проблеми Sad

_________________
Слава Україні!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Веталь
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 48
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 14.06.2008
Сообщения: 4983
Откуда: Днепр. обл.

Авто: croma

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 12:41    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А я опять припоминаю любимую пословицу - к мельнице ветер нужен.

Черное черным, пластик пластиком, но ведь и своя ляля должна была сообразить, ещё при покупке, что сразу при выезде из салона, в частности, надо будет поставить полноценный аккумулятор. И покупать машину с учетом этих недогонов, принимать или не принимать её такой, какая она есть, смотря на вещи реально, а не воображаемо как хочется.

Простой пример - китайский мопед, хоть Альфа, хоть Дельта. Если его тупо купить и поехать, ссылаясь на то что я купил новый мопед и меня неепет, он за первые 100 клм. пробега наполовину рассыпется. Но если перед покупкой понимать, что это полуфабрикат, к которому надо ещё немножко доложить руки и ума, в итоге перетянуть все гайки болты, пропаять соединения проводки, и самое главное - покупать его с учетом реальной ситуации, ему год за годом реально не будет износа, не будет никакой матерщины, никаких неожиданных сюрпризов. Знаете почему я привел этот пример? Потому что это лично пройденный этап - в гараже стоит такая транспортина. День я потратил на его доводку, и теперь, скажу вам, доволен как слон уже второй сезон.

Кстати, автору темы. Есть пребольшая вероятность, что машины в салон привозятся с нормальными аккумуляторами. А уже здесь по приезду, сам автосалон 3.14здит нормальные заводские аккумуляторы, меняя их на дерьмо. И потому эту ситуацию нужно доложить именно производителю Fiat в Италии. Львовский автосалон понесет при этом огромные убытки и санкции. Очень сомневаюсь чтоб сами итальянцы допустили подобную лажу. Очень. Ставлю 99% что это проделки местных жидов аферистов.
Для полноценной улики, нужно пробраться в салон под видом клиента (попросить другого нового человека), и зафиксировать на фотоаппарат такую лажу - на легковом автомобиле стоит мопедовский аккумулятор. Соображаловку включаем, товарищи. Салон не прав что вас облохотронил, но и вы не правы что отдали себя такому разводу:
AnageN писал(а):
Сталось що і очікувалось давно - сьогодні зранку 6-ти місячний Fiat Linea в мороз -26 не завівся. Аккумулятор два рази крутанув стартер і вмер, навіть циферблат з годинником погас.
Ну так вот... знали же! И кому стало легче от принципа: "а воно должно, бо я заплатив".
_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
AnageN
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 34
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 14.08.2010
Сообщения: 95
Откуда: Львов, Червоноград

Авто: Fiat Linea

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 12:52    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Воно то так, мені навіть казали - що МАЛОЙМОВІРНО, АЛЕ МОЖЛИВО, що аккумулятор розрядиться і можуть бути проблеми. Але це ж імпортний Fiat, не Жигуль, не ЗАЗ, не ІранАвто. Купивши нове авто, я хочу три роки відїздити і не знати що там у нього під капотом. Якщо хотів б крутити, міняти й докупляти - купив б 20тирічну Б/У. А так, при новому авто, уж ізвольте.
А про написати на італійський ФІАТ - це хороша ідея, спасибі!

Вмер та й вмер, просто якось не дуже очікувано. Морози ж не перший день, їздив і все нормально, вчора от накрутив пристойно, все норм - заводиться з першого разу, все працює. А тут зранку - БАЦ - і ніфіга не робить...
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25239
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 13:27    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

так это..не работает же ж батарея, при чем шо её поменяли в салоне - 101%, машина ж не виновата..
_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Romko
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 43
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 25.07.2006
Сообщения: 3653
Откуда: Львів

Авто: Cherokee KL 3.2 4*4 Limited; Mito 135 TCT

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 13:54    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

AnageN
де зібрана твоя Linea і який акум стоїть?
на нашій Сієні 2005го бразильської зборки стояв від "мопеда" 45А Fiat і 6 років без проблем заводив авто, а вот цієї зими уже вкляк Laughing

_________________
Слава Україні!!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
AnageN
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 34
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 14.08.2010
Сообщения: 95
Откуда: Львов, Червоноград

Авто: Fiat Linea

СообщениеДобавлено: Пт Фев 03, 2012 15:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Збірка Турецька.
Так, такий маленький акумулятор, чи підписаний FIAT не знаю, з виду десь половини розміру від нормального. Проте корито - під стандартний акум, тому то мале нещастя прикручене якоюсь полоскою тканини, щоб не юзав там вперід-назад. Ще б блін дві пальчикові батарейки прикрутили...
Просто фігня якась повна. Розумію що зима, вентилятор в салоні на повну, постійно фари/підфарники, розморозка вікна і таке інше, підвищені навантаження. Але це не привід щоб вмерти отак зранку.
В брата, для прикладу, на Сітроені, при таких ж умовах експуатації + розморозка зеркал, постійний підігрів дупи і всякі додаткові електропожираючі штуки - стоїть нормальний акумулятор, ще й французи запхали його в такий ящик з утепленням. І при тому ніяких проблем - все робить нічого не сідає і заводиться як годинник.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Веталь
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 48
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 14.06.2008
Сообщения: 4983
Откуда: Днепр. обл.

Авто: croma

СообщениеДобавлено: Сб Фев 04, 2012 01:36    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

AnageN писал(а):
Воно то так, мені навіть казали - що МАЛОЙМОВІРНО, АЛЕ МОЖЛИВО, що аккумулятор розрядиться і можуть бути проблеми. Але це ж імпортний Fiat, не Жигуль, не ЗАЗ, не ІранАвто. Купивши нове авто, я хочу три роки відїздити і не знати що там у нього під капотом.
вот это и есть та глупейшая позиция, из за которой произошла вся матерщина, теперь полагаю на это пролился свет
_________________
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
MX
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 42
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 17.07.2009
Сообщения: 1626
Откуда: Киев

Авто: Fiat Uno 55S

СообщениеДобавлено: Сб Фев 04, 2012 02:37    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А кто сказал что в Украине есть официально Фиат? Smile
Тем более сертифицированные для Украины...
Это фантастика Laughing
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Посетить сайт автора
AnageN
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 34
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 14.08.2010
Сообщения: 95
Откуда: Львов, Червоноград

Авто: Fiat Linea

СообщениеДобавлено: Вс Фев 12, 2012 07:21    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Веталь писал(а):
AnageN писал(а):
Воно то так, мені навіть казали - що МАЛОЙМОВІРНО, АЛЕ МОЖЛИВО, що аккумулятор розрядиться і можуть бути проблеми. Але це ж імпортний Fiat, не Жигуль, не ЗАЗ, не ІранАвто. Купивши нове авто, я хочу три роки відїздити і не знати що там у нього під капотом.
вот это и есть та глупейшая позиция, из за которой произошла вся матерщина, теперь полагаю на это пролился свет

Основна проблема в тупому хамстві й некомпетентності, а вже потім в несправності. Розказавши пригоду знайомому німцю - він пережив невеличкий шок. Думаю пора вже переходити в еру 21 століття. Я от займаюсь архітектурою. І я нічого не хочу знати про авто - на це автомайстерні й сервіси. І про всі інші аспекти життя теж - на те є (або повинні бути) компетентні спеціалісти. Ви ж замовляючи проект на будинок не повинні знати привязки стін, опирання плит перекриття і перемичок, розрахунок навантажень і все тому подібне? Це моя робота - видати якісний продукт/послугу. Так само ви не судитесь в судах - на те адвокати, ви не вчите програмування і не пишете програми на ПК - на те є програмісти і так далі. От і я не хочу розбиратись в автомобілях. Правило "після покупки ретельно опрацювати напильником" - це смішно. А з ваших слів саме так і є. Не згідний?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25239
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Вс Фев 12, 2012 09:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

не, напильник ни при чем. И разбираться во всем, ты прав, совсем не обязательно. Но хоть немного плавать в каких-то вопросах, с которыми пересекаешься - обязательно, иначе наипут Smile потому как грамотных специалистов у нашей стране - 10% от всех "с клеймом". Остальные по принципу "прокатит как попало - и зашибись". Конечно же, так быть не должно, немец прав, шо в шоке, но к сожалению именно так все и происходит, закрывая глаза - шило в мешке не спрячешь...
_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Taras_Potatos
Рулевой филиала


Рулевой филиала

Возраст: 46
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 24.07.2006
Сообщения: 22630
Откуда: м. Львів

Авто: Fiat Punto HGT

СообщениеДобавлено: Вс Фев 12, 2012 09:28    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

+1, як це не сумно.
_________________
This message was sent without a virus, please destroy some files by yourself.

/oo|_\__Ⓐ__/_|oo\
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
AnageN
Италолюбитель


Италолюбитель

Возраст: 34
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 14.08.2010
Сообщения: 95
Откуда: Львов, Червоноград

Авто: Fiat Linea

СообщениеДобавлено: Вс Фев 12, 2012 18:15    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Ха, добре що в тому плаваю Wink Одним словом - завів. Ввімкнув фари на 1хв, вимкнув на 5 хв, знову ввімкнув і так разів з пять. Після того - так-сяк завелась. Дав прогрітись пів години. Але цікава лякаюча штука - як завів, авто на педаль газу не реагувало. Після прогріття педаль в полік - мотор ледве до 2тисяч обертів піднімається, при намаганні рушити - глохнула відразу. Подумав може тросік примерз. Заглушив, знову завів (вже нормально завелась) - все працює, двигун прогазовується як завжди. Питання - що це було? Збій борт-компютера? Завтра - однозначно на сервіс, нехай роблять розбір польотів. До речі - аккумулятор стоїть 40А, маркування FIAT. В інструкції по експлуатації згадуються лише аккумулятори 50-55-60А. Підозріло.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
CreAtoR
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 44
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 05.11.2010
Сообщения: 25239
Откуда: Одеса

Авто: Fiat Ritmo60L(138В3.048) Lancia Dedra(835A8.046)

СообщениеДобавлено: Вс Фев 12, 2012 18:29    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

так и я ж говорю: есть шо подозревать. Работников салона очень подозреваю.
_________________
СТО [:ІЖАК] - діагностика, ремонт і кава ^-^
FIAT, Lancia, AR та не італійські авто.
т. О9З-О64-28-О6
т. О99-ОЧI-ЧЧ-Ч2
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Denwer
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 46
Знак зодиака: Рак
Зарегистрирован: 30.11.2010
Сообщения: 6196
Откуда: Киев

Авто: Palio EX Fire 1.2 16V (80 hp)

СообщениеДобавлено: Вс Фев 12, 2012 20:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

AnageN

Что-то я не понял. Ты как бы сам определись какой аккумулятор стоит - на 20 Ач "от мопеда" (хотя мотоаккумуляторы такие если и бывают, то поцене дороже автомобильных выдут), или на 40 Ач ?
Последний, это хоть и маловато для современной машины объемом 1,4, но уже далеко не "от мопеда". Подозреваю что в Турции для собственного рынка действительно могут ставить малообъемные аккумы, в виду щадящих климатических условий (морозов то нет).
А на газ машина не реагировала не потому что тросик примерз. Тросик не мог примерзнуть "в виду отсутствия такового" (с), т.е. нет там тросика. Именно из-за севшего аккума. Все напряжение уходит на его зарядку, а на работу исполнительных механизмов дросельной заслонки и системы впрыска нехватает. У меня такое было при "дохлом" аккумуляторе.

П.С: кстати, не знал что Linea в Турции собирают Shocked
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Чорне та біле Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2  След.
Страница 1 из 2

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу