Di-MA
Я тот порошковый огнетушитель три раза проклял: после него такой неимоверный срач остался... И этот чертов порошок ничем не выведешь - повъедался, ни воздухом сжатым не выдуть, не вытереть толком... И для здоровья не очень - нанюхался, начихался, дня три потом глаза слезились. А углекислотный - пшик, и ничего нет. Но, да, тяжелый зараза.
Di-MA
Я тот порошковый огнетушитель три раза проклял: после него такой неимоверный срач остался... И этот чертов порошок ничем не выведешь - повъедался, ни воздухом сжатым не выдуть, не вытереть толком... И для здоровья не очень - нанюхался, начихался, дня три потом глаза слезились. А углекислотный - пшик, и ничего нет. Но, да, тяжелый зараза.
Мова в контексті безпеки,а не легкість прибирання.
Вуглекислотники працюють по принципу різкого охолодження закритих емкостей(на кшталт бочки) і на відкритому повітрі вони малоєффективні,а порошкові самє для відкритого повітря.Здається ні чого не наплутав(давно вивчав данну тему).
Как раз наоборот- при тушении проводки, особенно в скрытых полостях только углекислотные и годятся. Попробуйте порошковым потушить огонь на наклонной поверхности- сразу весь на земле окажется. Или под капотом.
ОУК от заряда до заряда спокойно держит даже больше 5 лет, легко- по массе контролировать состояние. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Как раз наоборот- при тушении проводки, особенно в скрытых полостях только углекислотные и годятся. Попробуйте порошковым потушить огонь на наклонной поверхности- сразу весь на земле окажется. Или под капотом.
ОУК от заряда до заряда спокойно держит даже больше 5 лет, легко- по массе контролировать состояние.
Я вважаю цыкавляча інфа є в інеті,колись знаходив усе що за потрібне.
А штатні вогнегасники в авто якого типу?
Які штатні? В яких авто вони є з заводу, якщо і місця для них нема? Як правило- і для відмазки при ТО і по ціні- таки порошкові. _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Поэтому эвакуация- первое, тушение- фтарое. ОУК холод издает попутно, основное- углекислый газ, прекращающий доступ кислорода, ну и местное охлаждение не вредит. Порошку же для работы нужно сначала нагреться. Лежащий на земле пользы мало приносит, тому пример- куча ОП возле сгоревших авто. А вааще, подробнее здесь: https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0%B3%D0%BD%D0%B5%D1%82%D1%83%D1%88%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Легковий автомобіль загального, спеціалізованого та спеціального призначення-один порошковий (закачного типу ВП-2(з) або з газом-витискувачем у балоні ВП-2) із зарядом вогнегасної речовини не менше 2 кг
Легковий автомобіль загального, спеціалізованого та спеціального призначення-один порошковий (закачного типу ВП-2(з) або з газом-витискувачем у балоні ВП-2) із зарядом вогнегасної речовини не менше 2 кг
І що з того? Нема статті в КоАПН про відхилення від написаного, також нема статті про місце розміщення. А вже який краще для водія, хай сам вирішує. Я багато бачив ВП без користі і мало- ВК, тому з давніх часів- тільки ВК 2...2,5 л.
Коли працював на фірмі зав. виробництвом 10 років до 2010-го, МНСники видавали приписи тільки на ВК і в цехах, і на об"єктах і штраф за ВП.
До цього- 16 років нач. лабораторії в Мінгео/Газпромі- тільки ВК і на суднах наших, і в приміщеннях. Навіть там, де були тільки карти розрізів та інший папір. Мабуть, вони щось знали? _________________ Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вы не можете начинать темы Вы не можете отвечать на сообщения Вы не можете редактировать свои сообщения Вы не можете удалять свои сообщения Вы не можете голосовать в опросах Вы не можете присоединять файлы в этом форуме Вы можете скачивать файлы в этом форуме