Сайт Українського клуба фанів FIAT Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT

 
ФотогалереяФотогалерея   FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Погана тяга і велика витрата пального
На страницу 1, 2, 3, 4, 5  След.
 
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse)
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 16:31    Заголовок сообщения: Погана тяга і велика витрата пального Ответить с цитатой

Почну з самого початку.
Борюся з підвищеною витратою палива вже біля 1,5 року.
Форсунки 2 рази возив до різних хвалених майстрів і вони сказали мені якого я біса від них хочу, - тобто форси хороші і навіть не захотіли розпилювачі міняти. Деякий час я проїздив так як було і почав потрохи всі вузли на авто перевіряти на справність.
Всі ел клапани і мех в т.ч. працюють добре, ЕГР не брикається, витратомір теж, датчик паливного насоса - справний
Масла машина не бере зовсім. АЛЕ, є один нюанс. При заведеній і прогрітій машині, якщо відкрунути заливну горловину на клапанній кришці, то звідти навіть на холостих валить стовп сизого диму і летить масло у всі боки. Shocked Якщо відкрунути іншу маслозаливну горловину, то звідти йде такий потік повітря, як з компресора.
Питання до людей, що в курсі справи, - чи є нормальним дане явище, якщо ні то що за проблема і як її вирішити.
P.S. Грошей на заміну авто на інше немає, тому такі поради прошу не давати Very Happy

Форсунки уже кілька майстрів дивилось і клялися що вони добрі. Правда після першого майстра витрата виросла на 1...1,5 літри на сотню(до того була 8,5..9) ЕГР ніби не заклинивший, та й глушив я його раз по всім канонам, - результатів ні в динаміці ні в витраті пального змін не помічено. Потім заглушку зняв.
Турбіна ніби дує,- патрубок дубіє при прогазовці, знімав патрубок, доречі масла немає, може ледь-ледь конденсату і все(хоча зазвичай у всіх власників даного авто трохи є масла у патрубках)
При невдалій спробі поміряти компресію(компресометр виявився "дуже якісним і професіональним"), - помітив що на свічках на перший погляд нальот масла, хоча нагару зовсім немає. стерлось і все. Може це і не масло, я не в курсі.(при першому замірі компресії що я робив у майстрів рік тому - такого нальоту ніби не було)
Масла машина зовсім не їсть, ну ніскільки, ні граму, стоїть рівень як вкопаний. За всю експлуатацію тільки один раз доливав трохи від заміни до заміни,- 3 роки тому як з кумом на волинь махнули по запчастини і назад, але тоді я кочегарив буса по максимуму.(і то після тої поїздки як долив, так і лишилось і більше не брало)
Але саме смішне те. що на діагностиці все в нормі Evil or Very Mad
І от що мені з цією машиною робити Confused


Последний раз редактировалось: Mega-Lo-Maniack (Пн Ноя 18, 2013 19:27), всего редактировалось 3 раз(а)
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Freedom
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 40
Знак зодиака: Водолей
Зарегистрирован: 21.07.2012
Сообщения: 1613
Откуда: Тернопіль

Авто: Peugeot Expert 2.0 HDi 80кВт Long

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 18:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

машина якого року? каталізатор вирізав? ще раз переглянь ЕРГ
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Александр Васильевич
Италоманьячище


Италоманьячище

Возраст: 37
Знак зодиака: Козерог
Зарегистрирован: 21.05.2007
Сообщения: 17205
Откуда: Одеса

Авто: Фіат Сієна 1.2

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 19:14    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А вот скажите- на кой во время работы открывать пробку горловины? И что там ожидали увидеть, не брызги же шампанского? Мотор работает, насос масло качает- радуйтесь!!!- ничего необычного.
Інша, это какая? В каком авто- точно таком? И почему там не должно быть- под крышкой, брызг и тумана?

_________________
Це не набиття постів, це просто моя думка.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 19:23    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Freedom писал(а):
машина якого року? каталізатор вирізав? ще раз переглянь ЕРГ
2.0JTD 69кВт 2003 року перехідна(з мордою від улісса).
Каталізатора давно немає (і зря вирізав- чистий був), ЕГР перевіряв на ямі (ніби під час роботи працює - відкривається і закривається)
Є ще один нюанс - майже не димить, але з вийхлопної - дуже їдкий дим, майже без кольору
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
no2sm
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2013
Сообщения: 890
Откуда: Хмельницкий

Авто: Ракель

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 19:35    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Распредвал молотит,масло летит)))

Я так 200 баксов при покупке сбросил..ыыы
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
inmarkk57
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 07.04.2013
Сообщения: 340
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Фіат Скудо 2001 DW8

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 19:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

якщо відкрити маслозаливну пробку,і просто поставити на горло кришки,то вона там і мае лишитися, а не зіскочити, якщо пробку знесло то напевне проривають гази (кольца),міряй компресію.Фурсунки бажано провіряти на нормальній апаратурі,бо я носив до дизеліста який провіряв на допотопній установці-все в ідеалі,а машина неЇде,взяв відніс до другого дизеліста з нормальною апаратурою:діагноз-три фурсунки майже мертві!
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 19:56    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

inmarkk57 компресію буду переміряти сам, тільки от де купити норм компресометр, бо коли мені міряли одні майстри рік тому, то наміряли 30-30-32-30 і в ці покази я слабо вірю
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
no2sm
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 35
Знак зодиака: Весы
Зарегистрирован: 17.02.2013
Сообщения: 890
Откуда: Хмельницкий

Авто: Ракель

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 19:58    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Нормальная компрессия для трактора...

Freedom писал(а):
Це тільки частина статті,
А щоб не бути багатослівним ось силка :
http://www.autodealer.ru/autopedia/repair/dieselcompression/
читай Конструкция компрессометра и почему различаются результаты замеров
І незабувай вони працюють в сибірі, де 25-35 морозу норма, а в нас це одинокі випадки.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
inmarkk57
Италофан


Италофан

Возраст: 41
Знак зодиака: Рыбы
Зарегистрирован: 07.04.2013
Сообщения: 340
Откуда: Івано-Франківськ

Авто: Фіат Скудо 2001 DW8

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 20:10    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):
inmarkk57 компресію буду переміряти сам, тільки от де купити норм компресометр, бо коли мені міряли одні майстри рік тому, то наміряли 30-30-32-30 і в ці покази я слабо вірю
нормальний компресометр коштуе поза 300грн, і воно треба його купувати щоб 2-3 раза замірати? а компресія майже ідеал,але то було рік тому! міряй.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 21:40    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

300грн не такі великі гроші, в хазяйстві пригодиться Wink Переміряти буду обовязково. Ще на днях якщо все вийде то буду кататися з підключеним діаг прибором і лексією і подивлюся на параметри. Але теж не впевнений що це сильно допоможе в діагностиці проблеми.
Чим більше думок почую, тим ближче буду до істини Cool
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Gennadi
Amico


Amico

Возраст: 64
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 27.02.2013
Сообщения: 30
Откуда: Симферополь

Авто: Fiat Scudo 2.0jtd 2006

СообщениеДобавлено: Пн Окт 28, 2013 23:43    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

А когда щюп масла вытаскиваешь, что от туда идет?
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Mega-Lo-Maniack
Италофан


Италофан

Возраст: 37
Знак зодиака: Скорпион
Зарегистрирован: 15.05.2011
Сообщения: 326
Откуда: Ровно

Авто: Fiat Scudo 2.0JTD 2003

СообщениеДобавлено: Вт Окт 29, 2013 00:46    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Gennadi писал(а):
А когда щюп масла вытаскиваешь, что от туда идет?
Абсолютно нічого,- ні повітря, ні масляного туману.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
celebra
Италофан


Италофан

Возраст: 44
Знак зодиака: Телец
Зарегистрирован: 15.12.2011
Сообщения: 384
Откуда: чернівці

Авто: fiat scudo 1.9D-був, став 2,0 турбо бензин

СообщениеДобавлено: Вт Окт 29, 2013 22:23    Заголовок сообщения: Re: Бризкає масло і сильний туман із клапанної кришки на Ску Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack писал(а):

Борюся з підвищеною витратою палива вже біля 1,5 року.

а яка підвищена витрата палива (можна в літрах) Smile
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Ср Окт 30, 2013 00:59    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack
"Якщо відкрунути іншу маслозаливну горловину, то звідти йде такий потік повітря, як з компресора. "
А если в этот момент немного газануть, поток воздуха пропадает? Если да, то все нормально, у меня так.
ЕГР я бы Вам посоветовал пока заглушить в закрытом состоянии! Проверки прощупыванием не точные. И убедиться в еще раз в работоспособности расходомера воздуха. Убедитесь и в качестве солярки, всякое бывает))
"з вийхлопної - дуже їдкий дим, майже без кольору" - свидетельство недогорания солярки или переобогащенной смеси. Очень похоже на мою проблему, у меня тоже едкий выхлоп был. Проблема была в расходомере воздуха.
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Olegs
Италомафиози


Италомафиози

Возраст: 55
Знак зодиака: Лев
Зарегистрирован: 24.11.2012
Сообщения: 578
Откуда: Житомир, Украина

Авто: Fiat Scudo D9B 1999-продан, 2.0JTD - махнул на Renault Kangoo2

СообщениеДобавлено: Ср Окт 30, 2013 01:01    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Mega-Lo-Maniack
Вот моя тема, если есть время, почитайте : http://fiat-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=42680
Вернуться к началу
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Показать сообщения:   
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Український клуб фанів FIAT / CLUB UCRAINO TIFOSO DELLA FIAT -> Мінівени, мікроавтобуси (FIAT Scudo, FIAT Ducato, FIAT Ulysse) Часовой пояс: GMT + 3
На страницу 1, 2, 3, 4, 5  След.
Страница 1 из 5

 
Перейти:  
Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете присоединять файлы в этом форуме
Вы можете скачивать файлы в этом форуме






Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
З питань розміщення реклами писати на цю адресу